Wat is daar mis meequote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jegh, 168
Trouwens zitten we vanaf nu voortaan met breedbeeldformaat opgescheept?
probeer dat eens op een normaal 4:3 scherm te kijken,je houdt geen beeld meer over.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is daar mis mee?
Hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
mange spoiler:Ow, ow, ow. Back to business.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe zo je nog 4:3 scherm hebt? omdat ik misschien wel gewoon geen geld ben c.q. uit wil geven (aangezien het scherm dat ik heb prima is voor 99% van de dingen, die breedbeeld dingen zijn wel kut..., tenzij het anamorphic is..)quote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo heb je nog een 4:3 scherm
Met 19" zie je het ook makkelijk hoor.
gewoon je pc op je HDtv aansluitenquote:
moet je die wel hebben, en zolang de Full HD tv's nog zo duur zijn, koop ik er geen. M'n kleine tv voldoent voorlopig prima, daarnaast, waarom honderden euro's uitgeven aan een tv die nauwelijks aanstaat....quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon je pc op je HDtv aansluiten, geeft geweldig beeld
bijna elke HDtv , HDready of FullHD heeft een VGA aansluiting erop en als je nu een scherm koopt van 2007quote:Op zondag 27 april 2008 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je die wel hebben, en zolang de Full HD tv's nog zo duur zijn, koop ik er geen. M'n kleine tv voldoent voorlopig prima, daarnaast, waarom honderden euro's uitgeven aan een tv die nauwelijks aanstaat....
ik koop hooguit een keer zo'n scherm:
Dell™ UltraSharp™ 2707WFP
true, de nieuwe HD tv's kunnen ook aangesloten worden @ tv maar die zijn volgens mij wel een flinke slag duurder
Flomp-Rumbel heeft gisteren de laatste (nieuwste, 168ste) aflevering uitgebracht van Bleach in HD.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom 1 week? Is er al 1 online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |