abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56719872
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik ook Moet wel als het zo traag gaat
Edit manga spoil:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways, aflevering 160 is em dit keer ook weer niet...
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef rakotto het volgende:
Ik wou het net downloaden en jij grijpt al mijn hoop weg. Stop het in een spoiler tag aub.

Ik ben beniewd, heb hem over 10 minuten ofzo binnen.

Edit spoil 160:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_56733981
Rukia haar quasi-erotische dagdromen over Kaien-dono, nee dankje
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:47:21 #53
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56735107
Wat een ruk ep. Naja, Naruto gaat het morgen wel goedmaken.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56741071
Of Gintama. (49 is uit!)
edit> Naruto 47 is goed spannend.

[ Bericht 37% gewijzigd door Ge4ce op 15-02-2008 07:09:45 ]
pi_56741611
Al mijn favo liedjes kwamen wel langs
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:37:54 #56
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56753951
Afgezien van het einde, waarin Rukia die Espeda eindelijk doodt, een gigantische bout aflevering. Dat stukje dat die zijn Gluttony unleashed hadden we al tig keer gezien. Dat Rukia een band had met Kaien-dono wasl ook wel al duidelijk en hoefde niet nog een keer kwartier lang uitgelegd te worden.
  Redactie Games vrijdag 15 februari 2008 @ 22:30:30 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56760909
Het werd ook godverdomme tijd dat die Glutonidinges eindelijk de pijp uit ging zeg, godskolere wat een trage herhalende langdradige aflevering was dat. En dat Rukia gepenetreerd werd door die speer kon me eigenlijk ook weinig boeien Enige wat ik dacht: Eigen schuld had je maar niet zo lang moeten treuzelen en nu hop weer op je knietjes en desnoods kruipend door naar die Oriiiihiiimeeeeee!!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56855696

Preview
pi_56857888
SPOILER: manga
pi_56875159
Raw ziet er goed uit. Het einde
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:09:44 #62
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56882800
Dit was weer een goede aflevering. Zoals een aflevering hoort te zijn, wat vechten, wat drama, het verhaal dat vordert etc.
pi_56888862
Zeker een goede aflevering. Al is de preview wel een spoiler, wees gewaarschuwd!
SPOILER: Shinigami Illustrated Picture Book...
  donderdag 21 februari 2008 @ 18:30:18 #64
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_56889165
Een vraagje voor die gene die de manga gelezen hebben (antwoord in spoilertag graag) hoe lang blijven die irritanten mensen er nog (zoals peche, nell etc) ik kan er niks aan doen maar ik vind ze dus echt, nooooooit grappig, alleen zwaar irritant...
SPOILER: afl 162
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_56889389
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef Frag_adder het volgende:
Een vraagje voor die gene die de manga gelezen hebben (antwoord in spoilertag graag) hoe lang blijven die irritanten mensen er nog (zoals peche, nell etc) ik kan er niks aan doen maar ik vind ze dus echt, nooooooit grappig, alleen zwaar irritant...
SPOILER: afl 162
Ik dacht eigenlijk dat
SPOILER
de ander helemaal de pan in hakt.. Maar we'll see
Ik kan 't pas volgende week zaterdag of zondag zien, dan ben ik pas weer terug van vakantie
pi_56890317
SPOILER: Frag's 'irritanten mensen' antwoord
En als je m'n bericht van te voren hebt gelezen.
SPOILER: Ichigo vs Ulquirra
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:40:52 #67
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_56890829
Deze eps was wel goed maar weer een opbouwingsepisode: dat de volgende week het losbarst druipt er van af. Maar het al nog wel wat eps duren voor het echt losgaat.
Oh en Frag: eensch met 1 uitzondering:
SPOILER
vind ik geweldig

En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweede maar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.

Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_56891549
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef wdn het volgende:
Deze eps was wel goed maar weer een opbouwingsepisode: dat de volgende week het losbarst druipt er van af. Maar het al nog wel wat eps duren voor het echt losgaat.
Oh en Frag: eensch met 1 uitzondering:
SPOILER
vind ik geweldig

En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweede maar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.

Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
Ik heb ook 't idee dat 't hem niet alleen om Aizen volgen gaat..

En ik had eigenlijk verwacht dat nr 2 zonder slag of stoot nr 1 had laten gaan.. Maar dit is eigenlijk leuker
Al denk ik nog steeds dat hij nog niet sterk genoeg is om 'm aan te kunnen, daarom vind ik 't wat "vroeg"
pi_56895173
Yeah... volgende week Ichigo in actie
SPOILER: Wat me ook opviel in ep. 161
pi_56895380
Vieze perverts!

donderdag 21 februari 2008 @ 23:18:12 #71
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56896447
Ze is nog geen 18!

Ze heeft in ieder geval wel een extra gat.

[ Bericht 78% gewijzigd door rakotto op 21-02-2008 23:25:44 ]
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56939788
ben gister/eergister begonnen met bleach.. (eindelijk )
inmiddels @ ep 28 aangekomen
en moet zeggen dattie tot nu toe zeker erg leuk c.q. goed is

Ururu vind ik maar maf.. (die valt imho nogal op door d'r gedrag..)
pi_56943056
Ik zat gisteren ook nog ff oude episodes te kijken Rond 115 is echt grappig
  donderdag 28 februari 2008 @ 06:20:30 #74
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57026945
Hmmmm
Hmmmmmmmm
Dit vraagt om meer
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_57027048
Precies mijn gedachten.
Misschien wel de beste aflevering sinds ze in Hueco Mundo zijn, tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')