Evil e was out coolin' with a freak one nightquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Tieten [ afbeelding ]
You can't spell "crap" without "rap", UIO.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Evil e was out coolin' with a freak one night
Fucked the bitch with a flashlight
Pulled it out and left the batteries in
So he could get a charge when he begin
Used his dick, the shit was tight
Bitch's titties start blinkin' like tail lights
Hardcore Grachtengordel Gangstah, aaaight.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Ik heb nu een beeld voor me van UIO die met een bandana op zijn kop en vingers in hiphop houding op een podium staat. Compleet met baggy trousers en dirty shirt en negerbitches die om zijn heupen staan te 'dansen'
Zie sigsquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
HW zal het ongetwijfeld met me oneens zijn, maar rap-muziek levert toch wel de mooiste poëzie op.
De tijd dat dikke negerinnen uit Las Vegas naar me toekwamen op een dansvloer en me toeschreeuwden: You've got soul!, is helaas lang geleden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Ik heb nu een beeld voor me van UIO die met een bandana op zijn kop en vingers in hiphop houding op een podium staat. Compleet met baggy trousers en dirty shirt en negerbitches die om zijn heupen staan te 'dansen'
Op de een of andere manier zie ik nu een heel fout geklede UIO voor me. Zo'n soul-dance outfit die ze in de 80's graag aanhadden. Compleet met snorretje en fout achterovergekamt haar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De tijd dat dikke negerinnen uit Las Vegas naar me toekwamen op een dansvloer en me toeschreeuwden: You've got soul!, is helaas lang geleden.
Woord omhoog neger.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hardcore Grachtengordel Gangstah, aaaight.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:59 schreef GI het volgende:
Op de een of andere manier zie ik nu een heel fout geklede UIO voor me. Zo'n soul-dance outfit die ze in de 80's graag aanhadden. Compleet met snorretje en fout achterovergekamt haar.
UIO, wat ben je toch een veelzijdig man.
Nu nog een blinkende Lancia Fulvia Coupé en ik ben de man.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef GI het volgende:
UIO 'twee kwartjes' AMS
The Iceberg blijft leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Evil e was out coolin' with a freak one night
Fucked the bitch with a flashlight
Pulled it out and left the batteries in
So he could get a charge when he begin
Used his dick, the shit was tight
Bitch's titties start blinkin' like tail lights
Niet zo zeldzaam als een Jaguar Mark VIII, maar een Fulvia in beetje goede staat en mooie kleur vinden, is nog best lastig. Daarnaast zit ik met de opslag van zo'n wagen. Centrum Amsterdam is nu niet direct goedkoop wat dat betreft. Een maandabonnement bij de Europarking kost al ruim ¤ 200.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef GI het volgende:
Heb je dat ding nog steeds niet! Zijn ze zo zeldzaam dan ?
Crap, dat is 3 keer zoveel als in Hilversumquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zo zeldzaam als een Jaguar Mark VIII, maar een Fulvia in beetje goede staat en mooie kleur vinden, is nog best lastig. Daarnaast zit ik met de opslag van zo'n wagen. Centrum Amsterdam is nu niet direct goedkoop wat dat betreft. Een maandabonnement bij de Europarking kost al ruim ¤ 200.
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Handig met oogtransplantaties zijn ze tegenwoordig he?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aan
Nee, die Europarking zit bij om de hoek. Dat is die parkeergarage boven het busstation op de Marnixstraat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef GI het volgende:
200 euro per maand valt nog mee. Dan moet je zeker ook nog de halve stad door voor je bij je parkeerplek bent ?
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die Europarking zit bij om de hoek. Dat is die parkeergarage boven het busstation op de Marnixstraat.
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef GI het volgende:
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.
Niet dat ik het graag kwijt zou zijn om te parkeren. Maar toch valt het me eerlijk gezegd nog mee. Ik had het dubbele verwacht bij jou in de buurt.
Ik zal jou nog eens helpen met gemeentelijke kwesties. Stank voor dank weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Ripley het volgende:
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aan
Ik zou binnenkort 42 euro per jaar moeten betalen, maar aangezien de auto niet op mijn naam staat krijg ik geen vergunningquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.
Ik heb het even nagezocht, een maandabonnement kost ¤ 282,82. Dan heb je dus een vaste plek in de garage, nog niet eens een eigen box.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef GI het volgende:
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.
Niet dat ik het graag kwijt zou zijn om te parkeren. Maar toch valt het me eerlijk gezegd nog mee. Ik had het dubbele verwacht bij jou in de buurt.
Die parkeergarage is geen overheidsinstelling. Gewoon een commercieel bedrijf. De GVB is trouwens ook geprivatiseerd. Dus wat is nou je punt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar de auto is GEEN melkkoe hoor.
En dan durven ze het GVB als alternatief aan te dragen.....
Ik betaal helemaal niks, en als ik wil kan ik een heel wagenpark in de straat neerzetten. Nou ja, voor zover er plek is danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef GI het volgende:
De auto is verder wel een melkkoe. Vooral voor leaserijders met een beetje luxe auto onder de kont.
Dat parkeren belachelijk duur is en het GVB geen volwaardig alternatief, wat zou ik anders bedoelen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die parkeergarage is geen overheidsinstelling. Gewoon een commercieel bedrijf. De GVB is trouwens ook geprivatiseerd. Dus wat is nou je punt?
Het voordeel van leasen is dat ik een XC70 kan rijden. Als ik die zelf zou willen kopen had ik jaren en jaren moeten sparen. Of op afbetaling moeten kopen. Leasen maakt het mogelijk dat ik daar nu al van kan genietenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.
Hehe, juist. Klagen omdat je voor het geld wat je normaal aan een 10 jaar oud barrel kwijt zou zijn in een gloednieuwe middenklasser rijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.
Ergo: Je rijdt in een auto die je normaal gesproken eigenlijk niet kan betalen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:20 schreef GI het volgende:
[..]
Het voordeel van leasen is dat ik een XC70 kan rijden. Als ik die zelf zou willen kopen had ik jaren en jaren moeten sparen. Of op afbetaling moeten kopen. Leasen maakt het mogelijk dat ik daar nu al van kan genieten
De oplossing: Niet privé rijden in je bedrijfs-leasebak. Dan heb je ook geen bijtelling, en privé geen last van rekeningrijden.quote:Echter is de bijtelling naar 25% opgeschroeft en wordt de eerste rekeningrijden proef alleen voor leaseauto's gedaan.
Het frustreert mij dat mijn portomonee steeds meer wordt leeggeplukt.
Nee. Ik rijdt in een auto die ik door een leasestructuur gewoon kan betalenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ergo: Je rijdt in een auto die je normaal gesproken eigenlijk niet kan betalen.
[..]
De oplossing: Niet privé rijden in je bedrijfs-leasebak. Dan heb je ook geen bijtelling, en privé geen last van rekeningrijden.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef GI het volgende:
Ik rijdt
Ik krijg lekker een OV - daar heb je meer aan in hartje amsterdamquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef GI het volgende:
Dat ik niet kan spellen heeft niks te maken met mijn lease bak
Dat is als je in A'dam woont ook veel fijner. Ik woon echter in een klein dorpje waar de eerste bus om 7.00 gaat en de laatste naar het dorp om 17.30 vertrekt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg lekker een OV - daar heb je meer aan in hartje amsterdam
Ach, je hebt tenminste een carport.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef GI het volgende:
Dat is als je in A'dam woont ook veel fijner. Ik woon echter in een klein dorpje waar de eerste bus om 7.00 gaat en de laatste naar het dorp om 17.30 vertrekt.
Idd, al is het ook niet allesquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg lekker een OV - daar heb je meer aan in hartje amsterdam
De Canta. Alleen oppassen voor mannen die het in hun auto hebben voorzien op invalidewagentjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Idd, al is het ook niet alles.
Een overdekte brommer ofzo, dat zou echt het ideale vervoermiddel voor in Amsterdam zijn. BMW heeft een motor ervan geloof ik, maar dat kost je weer een rijbewijs.
ik kan het ook nog steeds betalen , echter hoop ik binnenkort mijn leaseauto incidenteel te gaan gebruiken voor verre afstanden. En vind ik de meerwaarde van een Hoop opties en comfort wegvallen tegen het gebruik van de auto.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:47 schreef GI het volgende:
Ik niet.
Ik kan het nog steeds betalen en de luxe is me het geld waard. Ik baal alleen dat het nog duurder wordt
Arme vriendinquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
Zojuist een health-check gehad op het werk.
vingervlugheid slecht (vage poep),
Ik zit gemiddeld 30 tot 40k achter het stuur. Ik vind(t voor uio) het de moeite waard.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan het ook nog steeds betalen , echter hoop ik binnenkort mijn leaseauto incidenteel te gaan gebruiken voor verre afstanden. En vind ik de meerwaarde van een Hoop opties en comfort wegvallen tegen het gebruik van de auto.
Er speelt wel meer dan alleen luxe in de keuze voor deze auto. Knut is erg lang en veel auto's zit hij gewoon niet lekker in, en de auto is erg veilig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kan het ook nog steeds betalen , echter hoop ik binnenkort mijn leaseauto incidenteel te gaan gebruiken voor verre afstanden. En vind ik de meerwaarde van een Hoop opties en comfort wegvallen tegen het gebruik van de auto.
ik zeg toch ook zo een Lelijke Hybridequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En die hybride auto's zijn altijd zo enorm lelijk. Alsof je de zuinighed er vanaf zou moeten kunnen zien. Kunnen stijl en zuinigheid niet samengaan? Als er een hybride XC70 zou komen zou ik daar zo voor gaan, maar ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een Toyota Prius.Bovendien hebben hybride auto's lag niet zoveel ruimte door de accu's en de motor.
Euh? Welkom in de 21e eeuw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
En die hybride auto's zijn altijd zo enorm lelijk.
Maar betekend dat ook dat je vingervlugheid ok is .quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben de snelste man met de muis op het oostelijk halfrond.
Het ging om hand/oog coordinatie. Mijn scharrel klaagde daar gisteren niet over.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:02 schreef Joene het volgende:
Maar betekend dat ook dat je vingervlugheid ok is .
je hoeft toch niet te kijken bij het vingeren ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging om hand/oog coordinatie. Mijn scharrel klaagde daar gisteren niet over.
Ok 15000 km, dan wordt het inderdaad wel het overwegen waard ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg toch ook zo een Lelijke Hybridemaar de grootste afweging is voor mij dat ik zeer wrs nog max 15000 km per jaar ga rijden.
Anders kan ie de klit niet vinden jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te kijken bij het vingeren ?
Ik realiseerde mij dit helaas pas toen ik op het knopje "Invoeren" drukte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet dat dit mogelijkheden biedt tot enige honderden inkoppertjes?
Ach kom nou toch. Zie jij een man een autozaak binnenlopen en vragen om een 'veilige' auto? Pas als er kinderen in het spel zijn, is dat een factor die mee gaat wegen. Ik noemde autoverkopers niet voor niks als mensen die psychische druk uitoefenen bij de SOA genaamd zwangerschap.quote:
Tenzij het een P544, of de 480 serie, begrijp ik dat ook niet. Alhoewel, die nieuwste lijn is ook niet echt verkeerd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef Kreator het volgende:
M'n collega hier is ook een Volvo liefhebber. Ik heb dat nooit zo begrepen.
P544 is op zichzelf staand. De 480 en de c30 zijn ook mooie auto's maar (en das logisch als ik er zelf een heb) ik vind de XC70 van modeljaar 2007 ook gewoon een mooie auto. Het is natuurlijk niet de P544 maar zeer zeker een mooie autoquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij het een P544, of de 480 serie, begrijp ik dat ook niet. Alhoewel, die nieuwste lijn is ook niet echt verkeerd.
Ga je mond spoelen! De Saab 96 (model jaren '60, niet later) is één van de mooiste auto's ooit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Kreator het volgende:
Hij is scandinavisch (die staan niet bekend om hun designauto's).
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! De Saab 96 (model jaren '60, niet later) is één van de mooiste auto's ooit.
Het was dat ik een discriminerende verkoper in Zweden trof, anders had ik nu daarin rondgereden.
Een tante van me is ooit liftend (geen idee waarom) met een groep vanuit de Ardennen naar Nederland gegaan. Stopte er een Saab. Mocht zij alleen instappen, want ze had het hoofd van een Saab-bezitter. De rest niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef Silmarwen het volgende:
Sowieso heb ik een zwak voor Saabs, maar die is inderdaad wel heul mooi.
De nieuwe Saabs vind ik niet echt geweldig en die uit de jaren 80 vind ik afschuwelijk. Maar goed de jaren 80 dat zegt al genoeg.
...een saab komt niet echt in mijn top 25 voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ga je mond spoelen! De Saab 96 (model jaren '60, niet later) is één van de mooiste auto's ooit.
En als je uitgedroomd bent en kijkt naar betaalbare auto's?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Kreator het volgende:
...een saab komt niet echt in mijn top 25 voor.
Dan toch liever een Aston Martin DB9, Jaguar E-type, Lotus Elise oid.
Een Alfa Spiderquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En als je uitgedroomd bent en kijkt naar betaalbare auto's?
...een Lotus Elise is niet duurder dan een Volvo Xc70. Sterker nog, ik denk dat je er wel een Exige voor kan kopen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
En als je uitgedroomd bent en kijkt naar betaalbare auto's?
Toch wel de sportuitvoering met alle opties? En in het rood? Met een spoiler? Om daarin samen met je scharrel naar de ondergaande zon te staren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een BX!
Enige probleem is dat je niet veel langer dan 190cm moet zijn om er in te passen. Ik heb in een Exige gezeten en een stukje meegereden, wat een vet ding is dat toch.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
...een Lotus Elise is niet duurder dan een Volvo Xc70. Sterker nog, ik denk dat je er wel een Exige voor kan kopen.
De mijne is inderdaad rood met sportvelgen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch wel de sportuitvoering met alle opties? En in het rood? Met een spoiler? Om daarin samen met je scharrel naar de ondergaande zon te staren?
Meereuh... Volvo heeft zeker ook wel een paar leuke en opgeleukte beestjes hoor.quote:Sjonnie..... Geile wijveh!
Same here!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:19 schreef Joene het volgende:
Mwah , ik mag ook graag een weekend gewoon met vrouwlief thuis zijn hoor
Komend weekend weekendje Thialf , vip plaatsjes op de tribune
Het zal helaas normaal pils worden, maar wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vanavond weer eens aan de Guinness, en een flinke Cubaan in de fik steken.
Sorry Ripley, maar ik vind dat misschien wel het truttigste wat iemand kan zeggen. Het roept een beeld van gezellig-in-een-gezellig-kringetje-gezellig-koffie-met-een-gezellig-gebakje-avondjes op.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:06 schreef Ripley het volgende:
Ik moet naar 2 verjaardagen
Vergeet de plakjes leverworst en blokjes kaas niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:30 schreef zovty het volgende:
Sorry Ripley, maar ik vind dat misschien wel het truttigste wat iemand kan zeggen. Het roept een beeld van gezellig-in-een-gezellig-kringetje-gezellig-koffie-met-een-gezellig-gebakje-avondjes op.
Maar evengoed veel plezier hoor.
Ik zit de komende maanden waarschijnlijk steeds vaker in Utrecht. Het lijkt me een goed plan om dan eens een vrijdagavond in de trein naar A'dam te springen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal helaas normaal pils worden, maar wel lekker goedkoop.
Wanneer doen wij weer eens een flinke Guinness strooptocht?
Avondje Stairway mag anders ook hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zit de komende maanden waarschijnlijk steeds vaker in Utrecht. Het lijkt me een goed plan om dan eens een vrijdagavond in de trein naar A'dam te springen.
Ik mail/bel/post daar nog wel over.
Hebben ze Guinness in de Stairway?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Avondje Stairway mag anders ook hoor.. De B&W bestaat toch niet meer, en de Waterhole is opzich een prima tent, maar Stairway is ook gewoon cool.
Al loop ik flink het risico mensen tegen te komen die dat niet willen, maar das dan hun probleem.
Op fles ja, niet ideaal, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hebben ze Guinness in de Stairway?
Hè, gezellig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vergeet de plakjes leverworst en blokjes kaas niet.
Geeft niksquote:
Nou, de eerste is een kinderfeestje van mijn nichtje van 6quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:30 schreef zovty het volgende:
Maar ik vind dat misschien wel het truttigste wat iemand kan zeggen. Het roept een beeld van gezellig-in-een-gezellig-kringetje-gezellig-koffie-met-een-gezellig-gebakje-avondjes op.
Maar evengoed veel plezier hoor.
Gezien het tijdsverschil is ze denk ik net in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef zovty het volgende:
Zeg, valt er nog iets nieuws te melden over Britney Spears vandaag? Of is ze nog niet wakker?
Waarom zou je dat nou willen? Ze kan leuk zingen en ze heeft gewoon ouders enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar ik wacht met smart op het overlijdens bericht van Amy WineWhore...
Jah, en die hebben het al zwaar zat. De arme mensen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou willen? Ze kan leuk zingen en ze heeft gewoon ouders enzo.
Ik zeg altijd maar zo; empathie is altijd leuker dan haat en doodslag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh sorry, ik wist niet dat dit het empathie forum is geworden....
my god....
Dat is persoonlijk, ik heb niet zoveel met aardig doen en lief blijven tegen mensen die ik niet mag/moet/aardig vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; empathie is altijd leuker dan haat en doodslag.
Whoa! Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef k_i_m het volgende:
Hoi D. Nee, ik lig in mijn nest Film1 te kijken, want ik ben vrij.
Jij hecht teveel waarde aan de vrijmibo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Vrij, op vrijdag!
Bril-fucking-jant!
Waarom ben ik daar niet eerder opgekomen?
Neuh, die sla ik hier altijd over. Ik ga meteen naar de kroeg uit mijn werk, en dat zou ik ook vanaf thuis kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hecht teveel waarde aan de vrijmibo.
Dat deed ik vroeger ook wel eens, maar dan vergat ik weer te eten doordat ik teveel bier had gezopen en dan was ik om 22.00 al lam en klaar om afgevoerd te worden naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die sla ik hier altijd over. Ik ga meteen naar de kroeg uit mijn werk, en dat zou ik ook vanaf thuis kunnen.
Ik heb 4 dagen gewerkt in plaats van 3, ik doe he-le-maal niks vandaag. Ik ben zelfs te beroerd om een boterham voor mezelf te smerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Whoa! Dat doe je goed.
Vergeet je niet de afwas nog te doen, het huis op te ruimen, de post doorlezen, de hond uit te laten, de ramen te lappen, je schoonmoeder te bellen en de katten eten te geven?
Oh, je kent Amy? (Ja, ik mag Amy zeggen.) Ik dacht dat je gewoon wat populistisch aan het meebrallen was...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Dat is persoonlijk, ik heb niet zoveel met aardig doen en lief blijven tegen mensen die ik niet mag/moet/aardig vind.
Nice people finish last.
Vergeet Nicole en Christina ook niet. Daar heb ik ook zo'n grafhekel aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als Paris, Britney en Lindsay nou even op de grote brandstapel gaan spelen, dan kan Amy nog even een overdosdis er in spuiten en gaat de zon weer schijnen. Misschien dat de FP dan ook weer leesbaar wordt tussen het allochtonen nieuws door, afgezien van een Wilderspost hier en daar. Da wast!
Hoi k_i_m, lekker aan het werk?
Misschien het makkelijker om de artikelplaats rechten van sunchaser en r@b af te pakken. Ik verwacht dat de hoeveelheid bagger dan ook decimeert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als Paris, Britney en Lindsay nou even op de grote brandstapel gaan spelen, dan kan Amy nog even een overdosdis er in spuiten en gaat de zon weer schijnen. Misschien dat de FP dan ook weer leesbaar wordt tussen het allochtonen nieuws door, afgezien van een Wilderspost hier en daar. Da wast!
Zeg, jij bent niet meer de enige die van je eten geniet hè, ga eens snel een bammetje smeren...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen gewerkt in plaats van 3, ik doe he-le-maal niks vandaag. Ik ben zelfs te beroerd om een boterham voor mezelf te smeren.
Die fout maak ik ook niet meer hoor, ik hop nog wel even langs de broodjeszaak/febo/mac/pizzaboer oidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens, maar dan vergat ik weer te eten doordat ik teveel bier had gezopen en dan was ik om 22.00 al lam en klaar om afgevoerd te worden naar huis.
Gezellig man.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, je kent Amy? (Ja, ik mag Amy zeggen.) Ik dacht dat je gewoon wat populistisch aan het meebrallen was...
Of de bagger afneemt weet ik niet, FOK! zou er wel een ander image van krijgen imho.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien het makkelijker om de artikelplaats rechten van sunchaser en r@b af te pakken. Ik verwacht dat de hoeveelheid bagger dan ook decimeert.
Vet zat op mijn reet om nog weken van te kunnen overlevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, jij bent niet meer de enige die van je eten geniet hè, ga eens snel een bammetje smeren...
What else is new?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:
De muziek van Amy whinewhore is gejat van een ander, en de originelen zijn niet zo jankerig en fake....
Maar iedereen mag het van mij wel leuk vinden hoor, maar ik mag er ook gewoon een grafhekel aan hebben toch?.
Weinig tot nietsquote:
Fuck.. zie je... Ik wist dat ik die nummers herkende....!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..].
[..]
Ze jat nummers van oa the Zutons en verkracht ze gruwelijk en ja, daar heb ik een teringhekel aan.
Bite me...
quote:Goh, ja.. wel bij stilgestaan dat het niet best was voor de ongeborene, maar nooit geweten dat het tot een miskraam kon leiden?
Dat heeft geen ene kloot te maken met haar muziek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
Owkee.... Ik was Lily Allen nog in het rijtje van mijn vorige post vergeten trouwens. Gewoon een pakje per dag blijven roken terwijl ze zwanger is.. Wat een graftak...
Amy Whinehouse is absoluut geen dancequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig tot niets.
Ik heb nou eenmaal geen hoge pet op van de denssien met hun gejat en gesample. Ik hou van muziek gemaakt met muziekmaken als gedachte erachter, niet de platenmaatschappij die Amy even een cover in dr mik ramt, gemaakt door een artiest die WEL genoeg talent heeft blijkbaar, en haar dat nummer laat verkrachten omdat het zo goed verkoopt.
Zal wel raar zijn ofzo...
Hopelijk ook neit met haar miskraam.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef GI het volgende:
[..]
Dat heeft geen ene kloot te maken met haar muziek.
K3 is ook succesvol...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Amy Whinehouse is absoluut geen dance
Bovendien is ze wel degelijk een muzikant die zelf het grootste deel van haar zeer succesvolle album zelf heeft geschreven of in samewerking met Mark Ronson.
Dat je de cover van Valerie niet mooi vindt moet jezelf weten, maar die is Amy aangeboden door Mark Ronson die het vond passen binnen zijn conceptalbum.
Kortom - vind het gerust niks, maar wat je hier stelt is gerede nonsens.
Maar schijft niks zelf en wint ook nooit een grammy.quote:
Dat vind ik sowieso al een tekort.... "haar muziek" muziek noemen... Komop zeg.. ze heeft van pure wanhoop een nummer maar opgenomen in het "sims"?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef GI het volgende:
[..]
Dat heeft geen ene kloot te maken met haar muziek.
Dat kan je haar ook niet kwalijk nemen, dat de wereld een vervelende obsessie heeft met haar en Spears is de dames zelf niet aan te rekenenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Opzich boeit het gedrag van artiesten, voetballers etc naast hun werk me niet. Maar ik word OOK nog eens doodgedooid met "nieuws" van dr.
Nu as we speak weer een nieuwsberichtje op KinkFM over dat lopende lijk......
Zou me niets verbazen, als je ziet wie er tegenwoordig grammys krijgen......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar schijft niks zelf en wint ook nooit een grammy.
Dat je het niet goed vindt, wil niet zeggen dat het geen artiest a la jouw geliefde rockers is
Ik zeg ook niet dat het goed is, omdat ik het goed vind. Ik zeg alleen dat de helft van wat je nu uitkraamt onzin is. Ze heeft welgeteld 1 cover uitgebracht, en die ergert je. Dat mag, maar zeg dan niet dat het een makkelijk scoren artiest is met alleen covers. Ze heeft notabene net een prima scorend album uit, waar ze bij alle 10 de nummers zelf heeft geschreven of samen met een ander.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, als je ziet wie er tegenwoordig grammys krijgen......
Nee, maar het feit dat het populair is wil niet zeggen dat ik er geen grafhekel aan mag hebben lijkt me. En dat jij het goed vindt wil OOK niet zeggen dat het wel goed IS.
Het is en blijft muziek, en idd dat is persoonlijk, maar ik vind het een makkelijk scoren artieste door al die covers. Zal best dat ze b-kantje, opvulnummer 14 van de CD zelf heeft geschreven, maar waarom draaien ze dan alleen dr covers? Op dat ZEIK nummer riehep na dan..
en... vrouwen die een 3e tepel hebben en die borstvoeding geven hebben kans dat uit die 3e tepel ook moedermelk komt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef GI het volgende:
Lily allen heeft trouwend drie tepels
Lily Allen en de drie tepels
Dat laatste snap ik. Maar de vergelijking met dance en K3 is echt een van de mankere die je kunt maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dr eigen werk zal misschien best te pruimen zijn als je er van houdt, maar samen met de totale tsunami van berichten over dr, dr uitspraken en gedrag en dan OOK nog dat zielloze gecover zorgt er gewoon voor dat ik dr niet moet.
Haat moet je bewaren tot je met een botte bijl gaat inhakken in mensen die wat hebben aangedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Hou nou toch op met me man, de hele wereld heeft meningen over beroemdheden. Ik zie niet in waarom ik een drugs en alcoholverslaafde, optredensafzeggende talentloze grafhoer niet mag haten.
Dat was meer commentaar op je verduidelijking " succesvol album"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik. Maar de vergelijking met dance en K3 is echt een van de mankere die je kunt maken.
Laten we even 1 ding voorop stellen: ik MOET helemaal niets ok?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Haat moet je bewaren tot je met een botte bijl gaat inhakken in mensen die wat hebben aangedaan.
Nee hoor. Maar jij bestempelt zo ongeveer succes als de maatstaf voor "het is slecht". En dat is ook niet zo natuurlijk. En met succes bedoel ik uiteraard niet alleen veel CD's verkopen, maar ook dat de muziekcritici er enthousiast over zijn. Hetgeen zelfs in combinatie ook niet zegt dat jij het goed moet vinden hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was meer commentaar op je verduidelijking " succesvol album".
Succes is tegenwoordig de laatste maatstaf voor kwaliteit...
Een beetje als goede wijn een beetje laten rijpen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Haat moet je bewaren tot je met een botte bijl gaat inhakken in mensen die wat hebben aangedaan.
Nee hoor, Appetite for destruction, Nevermind, the black album etc etc, allemaal erg succesvolle platen die ik goed vindquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar jij bestempelt zo ongeveer succes als de maatstaf voor "het is slecht". En dat is ook niet zo natuurlijk. En met succes bedoel ik uiteraard niet alleen veel CD's verkopen, maar ook dat de muziekcritici er enthousiast over zijn. Hetgeen zelfs in combinatie ook niet zegt dat jij het goed moet vinden hoor
Maar ik word een beetje gek van het feit dat alles wat geen rock direct "denssien" is - broaden your horizons
Als je er niet voor open staat zal je die ook niet herkennen he. Self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, Appetite for destruction, Nevermind, the black album etc etc, allemaal erg succesvolle platen die ik goed vind. En ook de uberhype Arctic monkeys vind ik goed.
Ik ben gevleid dat je er gek van wordt lieverd, maar dat lijkt me niet echt nodig.
En broaden your horizons, kom dan eerst eens met een mooie horizon.
Ik luister niet voor niets KinkFM, das dus NIET alleen maar rock, maar ook wat dansbare muziek en helaas dus ook Amy Winehouse soms, en het meeste kan ik wel hebben, soms vind ik het zelfs leuk, maar zodra ik haar hoor is het gewoon rookpauze. Die nasale jankstem die Valerie verkracht trek ik niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je er niet voor open staat zal je die ook niet herkennen he. Self fulfilling prophecy
Euh? Poepen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we even 1 ding voorop stellen: ik MOET helemaal niets ok?
Mijn fobo volspammen blijkbaar ook, kon dat bericht niet gewoon 1 keer?quote:
Zorrie man... Ik kreeg iedere keer een fok!core pagina, die vermeldde dat ik het nog een keer moest proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn fobo volspammen blijkbaar ook, kon dat bericht niet gewoon 1 keer?.
Niks mis mee toch, gebruik je die ook nog eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef HeatWave het volgende:
maakt ook niet uit hoor, kreeg alleen opeens een hele rits mails in mijn inbox.
Oh die komt wel aan zijn trekken hoor, de helpdesk is ziek en vrij en mijn collega is ook nog eens skieen, dus ik ben ff de lul vandaag....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, gebruik je die ook nog eens.
Och sgatje tog! Jij bent toch ook een individu met een eigen wil en mening?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we even 1 ding voorop stellen: ik MOET helemaal niets ok?
vind jij dat nog leuk ?quote:
Ik nog wel... Gaat ook nooit vervelen denk ik?quote:
niet ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik nog wel... Gaat ook nooit vervelen denk ik?
Tis???quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Tis net bier.
Speaking of which.....
Mwoah. Woensdag naar Henry Rollins in Paradiso. Donderdag dagje kantoor Brussel. Ik kom de week wel door.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Moet dit echt? Weer zo'n hele week?
Why?.
Is het weer een 'spoken word' van Rollins, of echt weer muzikaal knallen?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwoah. Woensdag naar Henry Rollins in Paradiso. Donderdag dagje kantoor Brussel. Ik kom de week wel door.
Let op mijn woorden, deze week is zo voorbij.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet vrijdag dan eindelijk mijn verstandskies eruit. Eindelijk omdat ik er dan 'eindelijk' vanaf ben. Word al zenuwachtig als ik er aan denk, dus hup klaar ermee.
Zijn doorgaans briljante Spoken Words.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
Is het weer een 'spoken word' van Rollins, of echt weer muzikaal knallen?
Van de zus van m'n vriendin.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:42 schreef GI het volgende:
Van wie is dat mormel ?
Hey gaaf A!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen!
Nieuw leven!
Quinty
6 pond
49cm
geboren op 19 januari om 6.43
[ afbeelding ]
Dat ben ik toch ook?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:01 schreef GI het volgende:
Cute, het kijkt je wel aan alsof je een banaan van 2 meter bent...
en dan AMSTEL!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:18 schreef Joene het volgende:
nog 3 dagen na deze !
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Ripley het volgende:
NOG 2 NACHTJES SLAPEN EN DAN BEN IK JARIG!
En dan wordt je 25?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Ripley het volgende:
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef Ripley het volgende:
Nee nog niet opgeknapt.. lig op mn zij in bed dit te tikken met 1 handquote:Op maandag 21 januari 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Hee Tally! Weer een beetje opgeknapt? (had gelezen dat het wel "goed" zat)
Pics!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom moeten al die artsen die mij onderzoeken nou lekkere wijven zijn?
Dude.. Zorgen ze voor wat verlichting.. Is het nog niet goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Zitten je diamanten schoenen ook al te krap?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Zodat ze zowel sociaal als professioneel out of your league zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had bij mijn laatste ziekenhuisonderzoek een hele lieve studente, tot dat ze de sonde die door m'n neus naarbinnen ging in m'n maagwand prikte. Ze schrok een beetje.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was al niet veel, maar nu is het helemaal niets meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kolore, dat kan toch nooit lang meer duren zo? Wat een veenlijk...
Dat zullen we merken ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
Goed bezig J!
Ja ik denk ik ga even flink los daar. Heb het helemaal gehad.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gaat ie lekker Arma?
Armageddon is begonnen op de aandelenbeurzen.
Ik ga alvast duimen voor je!quote:
Al tijd om echte bommetjes te droppen, of lukt het nog met handen en voeten?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ga even flink los daar. Heb het helemaal gehad.
bleuquote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu komt hier ook weer eens kijken...
Een dag kan niet depressief zijn. Hooguit deprimerend.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het valt me nog mee eigenlijk.
Alleen schijnt het de depressiefste dag van het jaar te zijn.. Vlogesn een elsgels odenrzeok dan
.
Sjagrijn!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een dag kan niet depressief zijn. Hooguit deprimerend.
quote:
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ!!!???quote:Op maandag 21 januari 2008 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ben je depressief of zo?.
Dan valt het dit jaar mee, want vorig jaar was dat op mijn verjaardagquote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het valt me nog mee eigenlijk.
Alleen schijnt het de depressiefste dag van het jaar te zijn.. Vlogesn een elsgels odenrzeok dan
.
<zweefteefmode>quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ!!!???.
Als ik het niet was, ben ik het nu JMGquote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
<zweefteefmode>
Het is een gevoel wat m'n aura oppikte HW.
</zweefteefmode>
Het wordt weer tijd voor een dagje TRU-klieren. Of TRU-clearingquote:Op maandag 21 januari 2008 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik het niet was, ben ik het nu JMG.
LoLz.. ondertussen al helemaal geaard daar onder de rivieren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |