Evil e was out coolin' with a freak one nightquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Tieten [ afbeelding ]
You can't spell "crap" without "rap", UIO.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Evil e was out coolin' with a freak one night
Fucked the bitch with a flashlight
Pulled it out and left the batteries in
So he could get a charge when he begin
Used his dick, the shit was tight
Bitch's titties start blinkin' like tail lights
Hardcore Grachtengordel Gangstah, aaaight.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Ik heb nu een beeld voor me van UIO die met een bandana op zijn kop en vingers in hiphop houding op een podium staat. Compleet met baggy trousers en dirty shirt en negerbitches die om zijn heupen staan te 'dansen'
Zie sigsquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
HW zal het ongetwijfeld met me oneens zijn, maar rap-muziek levert toch wel de mooiste poëzie op.
De tijd dat dikke negerinnen uit Las Vegas naar me toekwamen op een dansvloer en me toeschreeuwden: You've got soul!, is helaas lang geleden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Ik heb nu een beeld voor me van UIO die met een bandana op zijn kop en vingers in hiphop houding op een podium staat. Compleet met baggy trousers en dirty shirt en negerbitches die om zijn heupen staan te 'dansen'
Op de een of andere manier zie ik nu een heel fout geklede UIO voor me. Zo'n soul-dance outfit die ze in de 80's graag aanhadden. Compleet met snorretje en fout achterovergekamt haar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De tijd dat dikke negerinnen uit Las Vegas naar me toekwamen op een dansvloer en me toeschreeuwden: You've got soul!, is helaas lang geleden.
Woord omhoog neger.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hardcore Grachtengordel Gangstah, aaaight.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:59 schreef GI het volgende:
Op de een of andere manier zie ik nu een heel fout geklede UIO voor me. Zo'n soul-dance outfit die ze in de 80's graag aanhadden. Compleet met snorretje en fout achterovergekamt haar.
UIO, wat ben je toch een veelzijdig man.
Nu nog een blinkende Lancia Fulvia Coupé en ik ben de man.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef GI het volgende:
UIO 'twee kwartjes' AMS
The Iceberg blijft leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Evil e was out coolin' with a freak one night
Fucked the bitch with a flashlight
Pulled it out and left the batteries in
So he could get a charge when he begin
Used his dick, the shit was tight
Bitch's titties start blinkin' like tail lights
Niet zo zeldzaam als een Jaguar Mark VIII, maar een Fulvia in beetje goede staat en mooie kleur vinden, is nog best lastig. Daarnaast zit ik met de opslag van zo'n wagen. Centrum Amsterdam is nu niet direct goedkoop wat dat betreft. Een maandabonnement bij de Europarking kost al ruim ¤ 200.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef GI het volgende:
Heb je dat ding nog steeds niet! Zijn ze zo zeldzaam dan ?
Crap, dat is 3 keer zoveel als in Hilversumquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zo zeldzaam als een Jaguar Mark VIII, maar een Fulvia in beetje goede staat en mooie kleur vinden, is nog best lastig. Daarnaast zit ik met de opslag van zo'n wagen. Centrum Amsterdam is nu niet direct goedkoop wat dat betreft. Een maandabonnement bij de Europarking kost al ruim ¤ 200.
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef GI het volgende:
Handig met oogtransplantaties zijn ze tegenwoordig he?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aan
Nee, die Europarking zit bij om de hoek. Dat is die parkeergarage boven het busstation op de Marnixstraat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef GI het volgende:
200 euro per maand valt nog mee. Dan moet je zeker ook nog de halve stad door voor je bij je parkeerplek bent ?
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die Europarking zit bij om de hoek. Dat is die parkeergarage boven het busstation op de Marnixstraat.
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef GI het volgende:
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.
Niet dat ik het graag kwijt zou zijn om te parkeren. Maar toch valt het me eerlijk gezegd nog mee. Ik had het dubbele verwacht bij jou in de buurt.
Ik zal jou nog eens helpen met gemeentelijke kwesties. Stank voor dank weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Ripley het volgende:
Ik heb U een keer gezien met een bandana om zijn hoofd. En een wielrenbroekje aan
Ik zou binnenkort 42 euro per jaar moeten betalen, maar aangezien de auto niet op mijn naam staat krijg ik geen vergunningquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.
Ik heb het even nagezocht, een maandabonnement kost ¤ 282,82. Dan heb je dus een vaste plek in de garage, nog niet eens een eigen box.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef GI het volgende:
Dan vind ik het eerlijk gezegd voor Adam nog wel meevallen.
Niet dat ik het graag kwijt zou zijn om te parkeren. Maar toch valt het me eerlijk gezegd nog mee. Ik had het dubbele verwacht bij jou in de buurt.
Die parkeergarage is geen overheidsinstelling. Gewoon een commercieel bedrijf. De GVB is trouwens ook geprivatiseerd. Dus wat is nou je punt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar de auto is GEEN melkkoe hoor.
En dan durven ze het GVB als alternatief aan te dragen.....
Ik betaal helemaal niks, en als ik wil kan ik een heel wagenpark in de straat neerzetten. Nou ja, voor zover er plek is danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Relatief valt het misschien mee, maar ik betaal 90 euro per jaar, en dan kan ik ook nog voor de deur parkeren.
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef GI het volgende:
De auto is verder wel een melkkoe. Vooral voor leaserijders met een beetje luxe auto onder de kont.
Dat parkeren belachelijk duur is en het GVB geen volwaardig alternatief, wat zou ik anders bedoelen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die parkeergarage is geen overheidsinstelling. Gewoon een commercieel bedrijf. De GVB is trouwens ook geprivatiseerd. Dus wat is nou je punt?
Het voordeel van leasen is dat ik een XC70 kan rijden. Als ik die zelf zou willen kopen had ik jaren en jaren moeten sparen. Of op afbetaling moeten kopen. Leasen maakt het mogelijk dat ik daar nu al van kan genietenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.
Hehe, juist. Klagen omdat je voor het geld wat je normaal aan een 10 jaar oud barrel kwijt zou zijn in een gloednieuwe middenklasser rijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja. Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat het gros van de leaserijders graag pocht met een auto die ze normaal gesproken bij lange na niet zouden kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |