Ik ook, hup Heracles en NAC.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:24 schreef Dos37 het volgende:
Ie hebt er vertrouwen in
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord zal dinsdag echt met een 2-0 / 3-0 + overwinning de finale halen
easy
nac heeft nog NOOIT gewonnen in de kuip
zie geen reden waarom dinsdag wel
Feijenoord had ook nog NOOIT een finale in de Kuip verloren. En toen kwam FC Utrecht langs in de bekerfinale.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
easy
Eens!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef Sjtommiej het volgende:
Tegen kleine clubs heeft Roda het altijd moeilijker, het moet echter gewoon te doen zijn.. Dat het niet gemakkelijk wordt staat vast, maar die finale is zo wel erg dichtbij..
winnen jullie nou maar in almeloquote:Op zondag 16 maart 2008 13:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feijenoord had ook nog NOOIT een finale in de Kuip verloren. En toen kwam FC Utrecht langs in de bekerfinale.
Jullie dit seizoen ook niet, dus?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
winnen jullie nou maar in almelo
vorig seizoen wonnen jullie er niet.
arrogantie ? misschien wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jullie dit seizoen ook niet, dus?
Maargoed jorientje heeft toch joods bloed blijkt maar weer met zn arrogantie
Uit zijn wij helemaal niet sterkquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
arrogantie ? misschien wel.
feit blijft dat jullie nog NOOIT wonnen in de kuip.
Ik zie geen enkele reden waarom dat nu anders zou zijn ?
Uit zijn jullie helemaal niet sterk.
En wij hebben thuis alleen verloren van PSV en een offday tegen NEC.
100 procent, dat wij doorgaan tegen jullie
3-0
Omdat NAC er voor de volle 100% voor zal knokken.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
easy
Uit-/Thuis-balansquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
arrogantie ? misschien wel.
feit blijft dat jullie nog NOOIT wonnen in de kuip.
Ik zie geen enkele reden waarom dat nu anders zou zijn ?
Uit zijn jullie helemaal niet sterk.
En wij hebben thuis alleen verloren van PSV en een offday tegen NEC.
100 procent, dat wij doorgaan tegen jullie
3-0
I rest my case...quote:THUIS BALANS
Team G W G V P V T
Feyenoord 15 10 3 2 33 34 - 11
PSV 13 10 2 1 32 35 - 11
Ajax 14 9 3 2 30 44 - 17
FC Groningen 15 9 2 4 29 21 - 15
UIT BALANS
Team G W G V P V T
NAC Breda 14 9 2 3 29 18 - 14
PSV 14 8 3 3 27 22 - 11
Heerenveen 15 8 3 4 27 27 - 16
Ajax 13 6 5 2 23 30 - 20
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uit zijn wij helemaal niet sterk![]()
Het clubrecord van punten in uitwedstrijden is er aan, we hebben uit meer punten gepakt dan thuis dit seizoen en we staan qua punten in dit jaar (2008) bovenaan de ranglijst....![]()
![]()
Volgens mij spelen jullie nou ook niet echt de sterren van de hemel laatste maanden he?
En tegen Zwolle was het ook niet best.
Maargoed we zullen wel zien
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
NAC won ook in Amsterdam, dus waarom niet in Rotterdam?
Finale: Heracles Almelo - NAC Breda
Feyenoord werd in Heerenveen meer weggespeeld dan NAC Breda.. Alleen vergaten 'wij' dat verschil in doelpunten uit te drukken en werd die ene kans van Feyenoord na miscommunicatie bij ons achterin wel een doelpunt...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.
quote:[..]
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.
Iedere gek z'n eigen gebrek.. Kom op zeg, moet je zien hoe kansloos jij je tov Ajax (en AZ) gedraagt...quote:Daarnaast is die haat van jullie naar ons zo lachen. Andersom is die er totaal niet. En dan nooit kunnen winnen in de Kuip![]()
NAC draait met een matig tot redelijke selectie een succesvoller en beter seizoen (halve finale beker, vrijwel zekere top5-klassering) dan Feyenoord. Dus ongeacht de uitslag zullen die NAC-fans met een opgeheven hoofd het stadion kunnen verlatenquote:Heerlijk om dinsdag 2100 nac fans weer met het hoofd naar beneden naar huis te sturen
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.
[..]
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.
Daarnaast is die haat van jullie naar ons zo lachen. Andersom is die er totaal niet. En dan nooit kunnen winnen in de Kuip![]()
Heerlijk om dinsdag 2100 nac fans weer met het hoofd naar beneden naar huis te sturen
dat Feyenoord slechts 1.600 kaarten beschikbaar stelt voor de Bredase supporters plus 250 kaarten voor genodigden.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.
Wat maakt winnen met een klein verschil nou uit, dinsdag is 0-1 ook genoeg hoor dus![]()
Die 5-0 was in het begin van het seizoen, een nieuw elftal en een week daarvoor verloren we met 0-3 van groningen, waar staan we nu? Boven datzelfde groningen, dus lekkere graadmeter. Ohja, toen draaide jullie nog wel goed, zouden jullie kampioen worden enzo.
For your information:het zijn er 1600.
Maargoed wel leuk dat jorientje nu er misschien iets te winnen valt het weer over Feyenoord heeft, de rest van het seizoen ging meneer PSV en Anderlecht maar aanmoedigen![]()
Ik zeg niet dat we winnen, maar ik vind het joodse arrogantie als je zegt dat het minstens 3-0 gaat worden
owja zit je in vak G ?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.
Wat maakt winnen met een klein verschil nou uit, dinsdag is 0-1 ook genoeg hoor dus![]()
Die 5-0 was in het begin van het seizoen, een nieuw elftal en een week daarvoor verloren we met 0-3 van groningen, waar staan we nu? Boven datzelfde groningen, dus lekkere graadmeter. Ohja, toen draaide jullie nog wel goed, zouden jullie kampioen worden enzo.
For your information:het zijn er 1600.
Maargoed wel leuk dat jorientje nu er misschien iets te winnen valt het weer over Feyenoord heeft, de rest van het seizoen ging meneer PSV en Anderlecht maar aanmoedigen![]()
Ik zeg niet dat we winnen, maar ik vind het joodse arrogantie als je zegt dat het minstens 3-0 gaat worden
Dat is al het hele seizoen zo hoor, heeft niks met de halve finale te maken. Beetje stemmingmakerij dus DS.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft een verzoek van Roda om op het ku(ns)tgras te trainen afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |