Vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom spelen ze bij Quick Boys in vredesnaam het Limburgs volkslied?
Vergeten dat Groene Ster de finale haalde? En deze met 9-2 verloor van Willem II in Eindhoven.quote:Quick Boys kan geschiedenis schrijven
Eerste amateurclub die de halve bekerfinale bereikt
Ja, maar dat was voor de oorlog en toen waren alle clubs nog amateur.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vergeten dat Groene Ster de finale haalde? En deze met 9-2 verloor van Willem II in Eindhoven.
Ik wist het jaartal niet meer en dacht dat het ten tijde van betaald voetbal was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voor de oorlog en toen waren alle clubs nog amateur.
Volgens wiki was het in 1945, maar dat lijkt me stug want toen was het zuiden bevrijd en het noorden nog niet, dus kan er geen echte bekercompetitie geweest zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wist het jaartal niet meer en dacht dat het ten tijde van betaald voetbal was.
Ja, tenzij Zwolle voor een superstunt zorgt, maar die kans is zo goed als nul.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Dat wel maar de halve finale zal bestaan uit eredivisie clubs
Heb je hun loting gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:20 schreef DarkShine het volgende:
Hoe dan ook, blijft schitterend dat een club als QB zover kan komen!
IJsselmeervogels.....quote:Quick Boys kan geschiedenis schrijven
Eerste amateurclub die de halve bekerfinale bereikt
Hoe je er komt maakt niet uit, je hebt hoe dan ook moeten winnen van je vorige tegenstanders.quote:
Bijna Johan Cruyff wijsheden dit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je er komt maakt niet uit, je hebt hoe dan ook moeten winnen van je vorige tegenstanders.
Idd, hadden ze NAC in de eerste ronde dan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijna Johan Cruyff wijsheden dit.
zou me niks verbazenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, tenzij Zwolle voor een superstunt zorgt, maar die kans is zo goed als nul.
Na afloop van Feijenoord - FC Zwolle.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoelaat is de loting
Een derdeklasser, een eersteklasser en een beloftenteam. Ach ja, het staat wel gewoon mooi, dat is een feit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, hadden ze NAC in de eerste ronde dan....
Ze hebben niet eens een ere- of eerste divisieclub uitgeschakeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |