Nou, ik moet zeggen, ik vind het een prachtige opmerking van je. Wij sporen écht niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Wat lopen daar een malloten rond zeg, die vooroordelen over Dordtenaren zijn kennelijk toch waar.
Je vindt het ook leuk als ik zeg dat de tribune daar zo te horen vol zat met fascisten?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef DRD het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, ik vind het een prachtige opmerking van je. Wij sporen écht niet inderdaad.
Boete, lekker belangrijk. Geflatteerd 1-3 verliezen, ook lekker belangrijk. Hoe harder iedereen ons uitkotst, hoe leuker ik het ga vinden.
Nou, eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vindt het ook leuk als ik zeg dat de tribune daar zo te horen vol zat met fascisten?
Ow dat je trots bent op de oerwoudgeluiden heb je toch maar weggeeditquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef DRD het volgende:
Nou, ik moet zeggen, ik vind het een prachtige opmerking van je. Wij sporen écht niet inderdaad.
Boete, lekker belangrijk. Geflatteerd 1-3 verliezen, ook lekker belangrijk. Hoe harder iedereen ons uitkotst, hoe leuker ik het ga vinden.
Heb helemaal niets ge-edit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dat je trots bent op de oerwoudgeluiden heb je toch maar weggeedit
Maargoed dat geeft maar weer blijk van je huichelachtigheid.quote:"Trots op onze supporters. (Ook de vuurwerkgooiers, veldrenmongool en oerwoudgeluiden"
Ja jezus he, loop ik dat net weer in topic 4 te verkondigen, ga jij HIER je excusus aanbiedenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow, je hebt gelijk... Het staat inderdaad nog in een ander topic. Handig ook met 3 topics erover. Maar ik moet dus mijn excuses aanbieden... Bij deze.
Onzin. Op zich kan ik me voorstellen dat iemand in een vlaag van woede iets roept. Maar dat is iets anders dan voortdurend zodner reden oerwoudgeluiden maken. Dat was bij Millwall jaren tachtig wellicht gewoon, maar in Nederland in de 21e eeuw is het een grof schandaal waar de media wel aandacht aan moet ebsteden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef DRD het volgende:
Maar ik distansier me er niet van. Kan ook begrijpen dat anderen zich op die manier uiten. En als wij alleen op die manier in het nieuws komen, geeft dat meteen aan hoe bekrompen er in Nederland wordt gedacht en hoe de media alleen negatieve dingen op wil pakken.
Ik moet nu eigenlijk iets gaan bekennen, namelijk dat ik ze tijdens de wedstrijd niet gehoord heb, alleen gehoord dat de speaker verzocht ermee op te houden. Hoorde het alleen achteraf. Zal er wel door komen dat we zelf redelijk continu bezig waren met lawaai maken, maar dat terzijde. Zal het allemaal binnenkort nog wel op DVD terug zien en misschien stel ik m'n mening dan bij, maar waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin. Op zich kan ik me voorstellen dat iemand in een vlaag van woede iets roept. Maar dat is iets anders dan voortdurend zodner reden oerwoudgeluiden maken. Dat was bij Millwall jaren tachtig wellicht gewoon, maar in Nederland in de 21e eeuw is het een grof schandaal waar de media wel aandacht aan moet ebsteden.
Feyenoord is morgen pas.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond Feyenoord eruit
Hebben wij nog een kansje op een mooie derby.
De loting is voor ons de belangrijkste wedstrijd die nog gespeeld gaat worden. Uit tegen NAC, Roda of Feyenoord is vrijwel zeker exit, thuis tegen een van die drie is kans op een finale
gelukkig is dat pas morgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond Feyenoord eruit
Hebben wij nog een kansje op een mooie derby.
De loting is voor ons de belangrijkste wedstrijd die nog gespeeld gaat worden. Uit tegen NAC, Roda of Feyenoord is vrijwel zeker exit, thuis tegen een van die drie is kans op een finale
Vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom spelen ze bij Quick Boys in vredesnaam het Limburgs volkslied?
Vergeten dat Groene Ster de finale haalde? En deze met 9-2 verloor van Willem II in Eindhoven.quote:Quick Boys kan geschiedenis schrijven
Eerste amateurclub die de halve bekerfinale bereikt
Ja, maar dat was voor de oorlog en toen waren alle clubs nog amateur.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vergeten dat Groene Ster de finale haalde? En deze met 9-2 verloor van Willem II in Eindhoven.
Ik wist het jaartal niet meer en dacht dat het ten tijde van betaald voetbal was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voor de oorlog en toen waren alle clubs nog amateur.
Volgens wiki was het in 1945, maar dat lijkt me stug want toen was het zuiden bevrijd en het noorden nog niet, dus kan er geen echte bekercompetitie geweest zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wist het jaartal niet meer en dacht dat het ten tijde van betaald voetbal was.
Ja, tenzij Zwolle voor een superstunt zorgt, maar die kans is zo goed als nul.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Dat wel maar de halve finale zal bestaan uit eredivisie clubs
Heb je hun loting gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:20 schreef DarkShine het volgende:
Hoe dan ook, blijft schitterend dat een club als QB zover kan komen!
IJsselmeervogels.....quote:Quick Boys kan geschiedenis schrijven
Eerste amateurclub die de halve bekerfinale bereikt
Hoe je er komt maakt niet uit, je hebt hoe dan ook moeten winnen van je vorige tegenstanders.quote:
Bijna Johan Cruyff wijsheden dit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef DarkShine het volgende:
Hoe je er komt maakt niet uit, je hebt hoe dan ook moeten winnen van je vorige tegenstanders.
Idd, hadden ze NAC in de eerste ronde dan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijna Johan Cruyff wijsheden dit.
zou me niks verbazenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, tenzij Zwolle voor een superstunt zorgt, maar die kans is zo goed als nul.
Na afloop van Feijenoord - FC Zwolle.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoelaat is de loting
Een derdeklasser, een eersteklasser en een beloftenteam. Ach ja, het staat wel gewoon mooi, dat is een feit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, hadden ze NAC in de eerste ronde dan....
Ze hebben niet eens een ere- of eerste divisieclub uitgeschakeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |