Ik ook, hup Heracles en NAC.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:24 schreef Dos37 het volgende:
Ie hebt er vertrouwen in
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord zal dinsdag echt met een 2-0 / 3-0 + overwinning de finale halen
easy
nac heeft nog NOOIT gewonnen in de kuip
zie geen reden waarom dinsdag wel
Feijenoord had ook nog NOOIT een finale in de Kuip verloren. En toen kwam FC Utrecht langs in de bekerfinale.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
easy
Eens!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef Sjtommiej het volgende:
Tegen kleine clubs heeft Roda het altijd moeilijker, het moet echter gewoon te doen zijn.. Dat het niet gemakkelijk wordt staat vast, maar die finale is zo wel erg dichtbij..
winnen jullie nou maar in almeloquote:Op zondag 16 maart 2008 13:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feijenoord had ook nog NOOIT een finale in de Kuip verloren. En toen kwam FC Utrecht langs in de bekerfinale.
Jullie dit seizoen ook niet, dus?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
winnen jullie nou maar in almelo
vorig seizoen wonnen jullie er niet.
arrogantie ? misschien wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jullie dit seizoen ook niet, dus?
Maargoed jorientje heeft toch joods bloed blijkt maar weer met zn arrogantie
Uit zijn wij helemaal niet sterkquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
arrogantie ? misschien wel.
feit blijft dat jullie nog NOOIT wonnen in de kuip.
Ik zie geen enkele reden waarom dat nu anders zou zijn ?
Uit zijn jullie helemaal niet sterk.
En wij hebben thuis alleen verloren van PSV en een offday tegen NEC.
100 procent, dat wij doorgaan tegen jullie
3-0
Omdat NAC er voor de volle 100% voor zal knokken.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
easy
Uit-/Thuis-balansquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
arrogantie ? misschien wel.
feit blijft dat jullie nog NOOIT wonnen in de kuip.
Ik zie geen enkele reden waarom dat nu anders zou zijn ?
Uit zijn jullie helemaal niet sterk.
En wij hebben thuis alleen verloren van PSV en een offday tegen NEC.
100 procent, dat wij doorgaan tegen jullie
3-0
I rest my case...quote:THUIS BALANS
Team G W G V P V T
Feyenoord 15 10 3 2 33 34 - 11
PSV 13 10 2 1 32 35 - 11
Ajax 14 9 3 2 30 44 - 17
FC Groningen 15 9 2 4 29 21 - 15
UIT BALANS
Team G W G V P V T
NAC Breda 14 9 2 3 29 18 - 14
PSV 14 8 3 3 27 22 - 11
Heerenveen 15 8 3 4 27 27 - 16
Ajax 13 6 5 2 23 30 - 20
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uit zijn wij helemaal niet sterk![]()
Het clubrecord van punten in uitwedstrijden is er aan, we hebben uit meer punten gepakt dan thuis dit seizoen en we staan qua punten in dit jaar (2008) bovenaan de ranglijst....![]()
![]()
Volgens mij spelen jullie nou ook niet echt de sterren van de hemel laatste maanden he?
En tegen Zwolle was het ook niet best.
Maargoed we zullen wel zien
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
NAC won ook in Amsterdam, dus waarom niet in Rotterdam?
Finale: Heracles Almelo - NAC Breda
Feyenoord werd in Heerenveen meer weggespeeld dan NAC Breda.. Alleen vergaten 'wij' dat verschil in doelpunten uit te drukken en werd die ene kans van Feyenoord na miscommunicatie bij ons achterin wel een doelpunt...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.
quote:[..]
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.
Iedere gek z'n eigen gebrek.. Kom op zeg, moet je zien hoe kansloos jij je tov Ajax (en AZ) gedraagt...quote:Daarnaast is die haat van jullie naar ons zo lachen. Andersom is die er totaal niet. En dan nooit kunnen winnen in de Kuip![]()
NAC draait met een matig tot redelijke selectie een succesvoller en beter seizoen (halve finale beker, vrijwel zekere top5-klassering) dan Feyenoord. Dus ongeacht de uitslag zullen die NAC-fans met een opgeheven hoofd het stadion kunnen verlatenquote:Heerlijk om dinsdag 2100 nac fans weer met het hoofd naar beneden naar huis te sturen
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als het maar een beetje moeilijk aan het worden is, gaan jullie er met 3-0 af in Heerenveen. En met maar klein verschil winnen bij Graafschap en Sparta.
[..]
omdat ze er eerder dit seizoen al met 5-0 ik herhaal 5-0 keihard afgingen.
Daarnaast is die haat van jullie naar ons zo lachen. Andersom is die er totaal niet. En dan nooit kunnen winnen in de Kuip![]()
Heerlijk om dinsdag 2100 nac fans weer met het hoofd naar beneden naar huis te sturen
dat Feyenoord slechts 1.600 kaarten beschikbaar stelt voor de Bredase supporters plus 250 kaarten voor genodigden.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.
Wat maakt winnen met een klein verschil nou uit, dinsdag is 0-1 ook genoeg hoor dus![]()
Die 5-0 was in het begin van het seizoen, een nieuw elftal en een week daarvoor verloren we met 0-3 van groningen, waar staan we nu? Boven datzelfde groningen, dus lekkere graadmeter. Ohja, toen draaide jullie nog wel goed, zouden jullie kampioen worden enzo.
For your information:het zijn er 1600.
Maargoed wel leuk dat jorientje nu er misschien iets te winnen valt het weer over Feyenoord heeft, de rest van het seizoen ging meneer PSV en Anderlecht maar aanmoedigen![]()
Ik zeg niet dat we winnen, maar ik vind het joodse arrogantie als je zegt dat het minstens 3-0 gaat worden
owja zit je in vak G ?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ajax uit, twente uit enzo zijn natuurlijk niet lastig.
Wat maakt winnen met een klein verschil nou uit, dinsdag is 0-1 ook genoeg hoor dus![]()
Die 5-0 was in het begin van het seizoen, een nieuw elftal en een week daarvoor verloren we met 0-3 van groningen, waar staan we nu? Boven datzelfde groningen, dus lekkere graadmeter. Ohja, toen draaide jullie nog wel goed, zouden jullie kampioen worden enzo.
For your information:het zijn er 1600.
Maargoed wel leuk dat jorientje nu er misschien iets te winnen valt het weer over Feyenoord heeft, de rest van het seizoen ging meneer PSV en Anderlecht maar aanmoedigen![]()
Ik zeg niet dat we winnen, maar ik vind het joodse arrogantie als je zegt dat het minstens 3-0 gaat worden
Dat is al het hele seizoen zo hoor, heeft niks met de halve finale te maken. Beetje stemmingmakerij dus DS.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft een verzoek van Roda om op het ku(ns)tgras te trainen afgewezen.
Klinkt nog beter dan het ajaxpubliek in de halve finale 2 jaar terug.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:23 schreef Thieske het volgende:
Een half lege kuip morgen. Geweldig publiek dat Feijenoord publiek.
Eens, het zou eerst verder ontwikkeld moeten zijn (niet dat het nu niet goed is, de mat is goed geschikt voor topvoetbal, maar het blijft natuurlijk anders). Maar het is nu eenmaal zo, we zijn blij met het geld van Ten Cate en maken daar goed gebruik van. Over het veld kan ik kort zijn, het voordeel is niet zo groot als men wil doen geloven, zeker voor de winterstop zouden we meer voordeel hebben gehad bij een knollenveld om er vervolgens een fysieke strijd van te maken.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:39 schreef DarkShine het volgende:
Ze moeten dat ku(ns)tgras sowieso verbieden voor officiële duels!
Heracles heeft nou ook niet de ideale spelers om er een fysieke strijd van te maken.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
Over het veld kan ik kort zijn, het voordeel is niet zo groot als men wil doen geloven, zeker voor de winterstop zouden we meer voordeel hebben gehad bij een knollenveld om er vervolgens een fysieke strijd van te maken.
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik nadrukkelijk voor de winterstop zei. Jammer genoeg ben jij nogal vaak selectief in je waarneming.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heracles heeft nou ook niet de ideale spelers om er een fysieke strijd van te maken.
Ik verwacht morgen 'gewoon' tussen de 36.000 en 38.000 toeschouwers morgen, dus dan is het stadion driekwart gevuld.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:23 schreef Thieske het volgende:
Een half lege kuip morgen. Geweldig publiek dat Feijenoord publiek.
Daar hoop ik eigenlijk ook opquote:
Doe maar NAC - Heraclesquote:Op maandag 17 maart 2008 18:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook op.
Hoewel het natuurlijk ook wel lekker is als feyenoord er morgen uitvliegt.
Twentestadion heeft 14.000 capaciteit en naar de bekerfinale gingen er toen ook 22.000 meequote:Op woensdag 19 maart 2008 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een avond![]()
Dat Heracles mag winnen vandaag
die kunnen het hele stadion meenemen dan nog is er 2x zoveel plek
quote:Op donderdag 20 maart 2008 05:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Nu als zin in de 'supercup' als die kakkies de beker pakken.
Achteraf maar goed dat ik op de Canarische Weilanden zit.quote:
met 15.000 naar amsterdamquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Alsof daar iets gaat gebeuren, bekerfinale gebeurt ook al een tijdje bijna niets meer en de aRENa is een stuk beter beveiligd (ook qua omgeving) dan de Kuip.
quote:
NAC heeft een goed punt. Uit en Thuis is misschien teveel van het goede maar een 50%/50% zou veel eerlijker zijn en beter voor de sfeer. Mocht Eindhoven dan uit tegen Feyenoord moeten en zou het niet zijn gelukt om 20 000 kaartjes te verkopen dan kan de rest 5 dagen voor aanvang bijvoorbeeld nog in de vrije verkoop. Zodat het stadion altijd zo vol mogelijk is en er een fantastische bekersfeer is!quote:NAC wil halve finale beker op neutraal terrein
NAC Breda strandde dinsdag bij Feyenoord voor de derde keer in vijf jaar tijd in de halve finale van het toernooi om de KNVB Beker. De Bredanaars pleiten voor aanpassing van het reglement.
Zo willen de Brabanders dat de halve finale op neutraal terrein gespeeld zal gaan worden, zoals dat bij de finale het geval is. Hierdoor kunnen ook gelijke aantallen supporters van beide ploegen de wedstrijd aanschouwen.
Een andere optie is een uit- en thuiswedstrijd. Dat is volgens de Bredanaars niet alleen eerlijker, "maar biedt ook supporters de gelegenheid om de eigen ploeg aan te moedigen. Dat meer wedstrijden in deze eindfase ook commercieel interessant is, behoeft geen betoog", aldus algemeen directeur Theo Mommers in een open brief aan KNVB-preses Henk Kesler.
Ook had de directeur aanmerkingen op de manier van loten. "Van de laatste 21 bekerwedstrijden lootte NAC drie thuiswedstrijden. Volgens statistische berekeningen is de kans op zoveel pech 0,5 procent. Voor het behoud van het vertrouwen van onze supporters in een objectieve loting zou een terugkeer naar de ouderwetse kokertjes positief worden begroet."
De kaartjes voor de wedstrijd tegen Feyenoord die beschikbaar waren voor de NAC-supporters, 1600 in getal, gingen binnen zeven minuten over de toonbank. Dat De Kuip gedurende de wedstrijd niet volledig gevuld was, deed Mommers pijn. "NAC had makkelijk met tienduizend supporters kunnen afreizen naar het stadion, zodat een echte bekersfeer zou zijn ontstaan. Goed voor het imago van de beker, goed voor het voetbal, goed voor de kijkers."
Eens, als je het al niet op neutraal terrein doet moet de uitspelende club in ieder geval evenveel kaarten kunnen claimen als de thuisploeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
NAC heeft een goed punt. Uit en Thuis is misschien teveel van het goede maar een 50%/50% zou veel eerlijker zijn en beter voor de sfeer. Mocht Eindhoven dat uit tegen Feyenoord moet dan geen 20 000 kaartjes hebben verkocht dan kan de rest 5 dagen voor aanvang bijvoorbeeld nog in de vrije verkoop. Zodat het stadion altijd zo vol mogelijk is en er een fantastische bekersfeer is!
Ik denk van wel overigens, want we hadden veel meer kaarten kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad ook erg slim.. .
Den Haag - ajax, Feyenoord-ajax.. en dan allemaal 50/50 zeker![]()
Gaat de KNVB toch nooit mee akkoord...
Die Mommers () had nooit die brief geschreven als NAC dinsdag met een 0-1 winst naar huis was gegaan.
Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad ook erg slim.. .
Den Haag - ajax, Feyenoord-ajax.. en dan allemaal 50/50 zeker![]()
Gaat de KNVB toch nooit mee akkoord...
Die Mommers () had nooit die brief geschreven als NAC dinsdag met een 0-1 winst naar huis was gegaan.
Dit jaar ineens wel, vandaar dat ze zo steigeren...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?
Wij kunnen elke uitwedstrijd het uitvak twee keer uitverkopen, maar daar gaat ook geen enkele club mee akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:04 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik denk van wel overigens, want we hadden veel meer kaarten kunnen krijgen.
Lotingen gebeuren gewoon eerlijk, al dat calimero-gelul dat de KNVB regelt dat wij weer thuis spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?
Dat is wat anders, in de competitie heb je een thuis - en een uitwedstrijd, in de halve finale van de beker niet en Feyenoord heeft er al voldoende voordeel van dat het in De Kuip speelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wij kunnen elke uitwedstrijd het uitvak twee keer uitverkopen, maar daar gaat ook geen enkele club mee akkoord.
Lotingen eerlijk? Met een doorzichtige bak, en balletjes met logo's aan de buitenkant? right...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lotingen gebeuren gewoon eerlijk, al dat calimero-gelul dat de KNVB regelt dat wij weer thuis spelen.
In de Kuip kan het ook wel, in andere stadions kan het echter niet lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, in de competitie heb je een thuis - en een uitwedstrijd, in de halve finale van de beker niet en Feyenoord heeft er al voldoende voordeel van dat het in De Kuip speelt.
Het verhaal dat het tot vervelende situaties kan leiden is natuurlijk ook geen argument, dat pleit er juist voor om de wedstrijd niet in De Kuip te spelen. Bovendien komen in de finale ook waarschijnlijk ongeveer 15.000 Roda-supporters naar De Kuip en als het dan kan, dan kan het in de halve finale ook.
Ik ga hier gewoon niet op in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Lotingen eerlijk? Met een doorzichtige bak, en balletjes met logo's aan de buitenkant? right...
Dat is inderdaad niet eenvoudig, maar als NEC er niet voor de veiligheid in kan staan moet de wedstrijd maar naar neutraal terrein verplaatst worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In de Kuip kan het ook wel, in andere stadions kan het echter niet lijkt me.
NEC-Vitesse in de goffert met een 50/50 regeling, gezellig.
Nee dat is lekker eerlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet eenvoudig, maar als NEC er niet voor de veiligheid in kan staan moet de wedstrijd maar naar neutraal terrein verplaatst worden.
Als het systeem dan toch op de schop gaat dan de speeltijden ook maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt er trouwens ook nog eens bij dat halve finales 's avonds worden gespeeld, dus ook de politie/ burgemeester zal er nooit akkoord mee gaan.
Het systeem gaat helemaal niet op de schop...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als het systeem dan toch op de schop gaat dan de speeltijden ook maar.
Waarom reageer je dan überhaupt hier? En kom je met allerlei argumenten aanzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het systeem gaat helemaal niet op de schop...
Een gefrustreerde Mommers met een luchtballonnetje neemt de KNVB echt niet serieus...
Theo had die brief beter voor de halve finale de deur uit kunnen doen maar dat doet aan de inhoud niks af uiteraard. De brief zelf is trouwens allesbehalve Calimero achtig geschreven naar mijn mening.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ben er geen tegenstander van, denk gewoon niet dat het ooit realiseerbaar is.
En ik reageer ook omdat de reactie van uitgerekend Theo Mommers een hoog calimero-gehalte heeft, komt er nog eens bij dat sommigen gelijk weer met de reactie aan komen zetten dat de loting gefixt is...
Heb je gelijk in, het moment is echt zeer slecht gekozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Theo had die brief beter voor de halve finale de deur uit kunnen doen maar dat doet aan de inhoud niks af uiteraard. De brief zelf is trouwens allesbehalve Calimero achtig geschreven naar mijn mening.
Ik denk nog steeds dat het pure pech is.quote:En tja, van die lotingen hebben de meeste NAC supporters onderhand een trauma. Het is gewoon frustrerend om zo vaak uit te loten. Niet gek dat mensen dan aan een complot gaan denken, aangemoedigd door de manier waarop geloot wordt.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben verzekerd van een finale kaart
Heb je hem, zoals gewoonlijk, al op ebay gezet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben verzekerd van een finale kaart
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je hem, zoals gewoonlijk, al op ebay gezet?
Doe het dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb met goldcard 1 dag voorrang
je zou er zo 500 euro voor kunnen vangen
zijn aardig wat games of 2x een wii
Als een echte successupporter wil je de finale toch niet missen he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |