En dan zit ie nu ook nog helemaal in zn uppie bij de douanequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:56 schreef Sanne het volgende:
Maar wat ik niet snap, die kat is 6 weken oud en verlaat nu al het nest.
Dat is bij gewone katten veel te vroeg. Zou het voor zo'n bijzondere dan niet ook veel te vroeg zijn?
Een kruising tussen een hond en een wolf mag gewoon. De Saarloos Wolfhond (ras) IS een kruising tussen hond en wolf.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als die hond een kruising is tussen een wolf en nog wat anders lijikt het me dat dat ook niet mag nee, dit is niet zomaar een lapjeskat natuurlijk.
Dus volgens mij zit ie niet vast op het vliegveld?quote:Zolang het onderzoek duurt, blijft het dier vastzitten. Het beest is ondergebracht bij een opvangadres.
USD 27.000,-quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤27.000,- voor een kat die ze niet eens in huis mogen nemen..
En als jij een kind wil ga je eerst adopteren, echt zo'n kromme vergelijkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:37 schreef staticdata het volgende:
Als het stel zichzelf een kattenliefhebber noemt, zouden ze eerst een beessie uit een asiel halen ipv 27.000 dollar neertellen voor een Kat.
Die kat wordt meer gekocht/gebruikt als statussymbool dan uit liefhebberij.
Nee jouw vergelijking slaat kant nog walquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En als jij een kind wil ga je eerst adopteren, echt zo'n kromme vergelijking
Als je een auto koopt ga je eerst op de sloop kijken
bronquote:Baasjes ongerust over lot Shin-Chan
Jeffrey en Sabrina Borrenbergs maken zich grote zorgen over Shin-Chan, hun reuzenpoes die al bijna een week wordt vastgehouden door de inspectiedienst.
Het Eindhovens echtpaar vreest dat de in Amerika gefokte asherakat onder erbarmelijke omstandigheden wordt vastgehouden. „Wij krijgen maar niet te horen waar hij is. Er wordt wel tegen ons gezegd dat er goed voor Shin-Chan wordt gezorgd. Maar we kennen natuurlijk wel verhalen uit het verleden dat het niet altijd goed gaat met dieren op Schiphol”, verzucht Jeffrey Borrenbergs.
De douane en de AID namen de 27.000 euro kostende reuzenpoes vorige week donderdag meteen na aankomst in beslag. De AID is nu bezig om alle papieren te controleren. Zo wil de dienst weten in hoeverre de kruising tussen een serval en een Aziatische luipaardkat in ons land überhaupt mag worden ingevoerd. „We verwachten zeker niet dat er voor volgende week maandag een beslissing is”, aldus een woordvoerder van de inspectiedienst gisteren.
Shin-Chan zoals hij vorige week nog net kon worden gefotografeerd in zijn kleine draagkooi voordat hij op Schiphol in beslag werd genomen. Baasjes Jeffrey en Sabrina maken zich ernstige zorgen over hun uit Amerika geïmporteerde lieveling.
Verbaasd
De Borrenbergs zijn zeer verbaasd over de inbeslagname. „We hebben natuurlijk voordat we hem naar Nederland lieten komen alle instanties gebeld. Die vertelden allemaal dat het geen probleem was. Maar nu ineens wordt er moeilijk gedaan.”
De Eindhovenaren zijn nu druk doende om alles uit te zoeken en het dier zo snel mogelijk naar al hun andere poezen in Eindhoven te krijgen. „In de Verenigde Staten staat de ashera gewoon geregistreerd als huiskat.”
Precies, Nederland is met sommige dingen veel strenger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef -moppie- het volgende:
Maar wat in de VS normaal is, hoeft in NL niet zo te zijn.....
Nu je het zegt.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef n0a het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze de kat nemen om het uiterlijk en hoe groot hij wel niet kan worden. Hoor nergens dat het karakter hun aanspreekt of wat dan ook. Lijkt mij een eerste criterium voor een bepaald ras. Past het bij mijn levensstijl en vreet hij niet mijn andere katten op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |