elke 020 er, lekker generaliserend weer!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik lach elke 020'er keihard uit en dan ben ik NOG onopvallend?
FACK JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
* lynda gaat weer
Ik ook van jou!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda gaat weer
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Yes, ik hoef niet zo lang meer!!!!!!!!!!
nog maar 4 uur
ik ken het :dquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Jah, sinds ik heb opgezegd krijg ik geen écht werk meer.
Vrouwen en voetbalquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elke 020 er, lekker generaliserend weer!
3 uur en 20 minquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Yes, ik hoef niet zo lang meer!!!!!!!!!!
nog maar 4 uur
quote:
Heeft niks met arrogantie te maken, is gewoon mijn meningquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:23 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
wat een arrogante opmerking, hoezo moet je dan diep gezonken zijn? Als je ff niks te doen hebt en bent nieuwschierig, waarom niet.
heeft niets met vrouw zijn te maken.quote:
wel heel slechtquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft niets met vrouw zijn te maken.
sommige mensen leven puur voor de club.
familie uit bepaalde streken is dan geen familie meer enzo
Da's echt triest.... eeuh...dat vind ik triestquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft niets met vrouw zijn te maken.
sommige mensen leven puur voor de club.
familie uit bepaalde streken is dan geen familie meer enzo
ach sommige mensen zijn gewoon zieligquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt triest.... eeuh...dat vind ik triestIk en m'n broer zijn voor NAC, m'n oom voor Feyedinges...en m'n Tante voor PSV notabene... Ajaxcieden komen niet voor
En da's maar goed ook na gisteren
Met die irritante klap dingen als AZer ben je sowieso opvallendquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda gaat weer
mja klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Arjan007 het volgende:
gezonde rivaliteit is goed maar er zijn altijd mensen die dat weer overdrijven![]()
Zolang er maar Ajacieden voor komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt triest.... eeuh...dat vind ik triestIk en m'n broer zijn voor NAC, m'n oom voor Feyedinges...en m'n Tante voor PSV notabene... Ajaxcieden komen niet voor
En da's maar goed ook na gisteren
Als je altijd wint is het ook weer zo saaiquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Zolang er maar Ajacieden voor komen.
Verliezen hoort er ook bij
Typvautje...mierenneukertquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Zullen we jou voorbeeld plaatjes geven, dat je ze hier gephoto-shopped en wel terugplaatst?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik verveel me zodanig dat ik aan het fotosoepen ben, er komt alleen niet zo veel vanaf zeg maar
Die opmerking is nieuw, oja, 1912 belde net, hij wil zijn grap terugquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Geef maar, kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we jou voorbeeld plaatjes geven, dat je ze hier gephoto-shopped en wel terugplaatst?
Die hoorde ik gisteren sinds lange tijd weer.. zo'n "....belde net...hij wilt z'n ... terug "quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die opmerking is nieuw, oja, 1912 belde net, hij wil zijn grap terug
ghaha succesquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar, kan het altijd proberen natuurlijk!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar, kan het altijd proberen natuurlijk!
lolquote:
Vandaag nog (ff rekenen:) twee uur en drie kwartier.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken het :d
hoelang moet jij nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |