abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56098865
Ik snap ook trouwens niet dat Ajax sommige "eeuwige" talenten niet verhuurd, een Sarpong, Anita, Donald allemaal jongens die grote talenten zijn maar die Ajax nu niet kan gebruiken omdat ze er niet gelijk staan. Een Vertonghen en Vermaelen zijn ook bepaald niet slechter geworden door hun verhuur. Die jongens kunnen zich totaal niet goed ontwikkelen in een zwalkend Ajax.
pi_56098901
Ik vind dit geen verrassende uitslag, sorrie. Ajax staat achterin gewoon erg matig, en NAC wist nog van de wedstrijd in Amsterdam hoe ze dit optimaal kunnen uitbuiten.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56098950
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Grapje zeker?
haha ik moest helpen dat doek ophangen wat een achterlijk kutdoek was dat

die steward in die opa wagen beneden rondjes te rijden
Was jij de man van de touwtjes dan? Ik had dat doek nog mee terug naar boven genomen toen ik was pissen, dacht dat jullie 'm terug moesten hebben.

En Theo is een held.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56098955
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat Ajax sommige "eeuwige" talenten niet verhuurd, een Sarpong, Anita, Donald allemaal jongens die grote talenten zijn maar die Ajax nu niet kan gebruiken omdat ze er niet gelijk staan. Een Vertonghen en Vermaelen zijn ook bepaald niet slechter geworden door hun verhuur. Die jongens kunnen zich totaal niet goed ontwikkelen in een zwalkend Ajax.
Sarpong gaat toch verhuurd worden?
En Anita is (what else is new) geblesseerd?
MOKUM XXX RATED
pi_56099035
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Was jij de man van de touwtjes dan? Ik had dat doek nog mee terug naar boven genomen toen ik was pissen, dacht dat jullie 'm terug moesten hebben.

En Theo is een held.
Neuh, ik stond naast anne (lange rooie gast die de hele tijd fotos liep te maken. en aan de andere kant stond een dikke papzak =D) Had zo een beetje groene/bruinige geruite jas an!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56099132
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je denkt weer veel te makkelijk, moeten we dan de backs maar laten zitten?
Nee dat zeg ik niet. Maar ik heb liever 1 regelrechte versterking dan 2 subtoppers die weinig tot niets toevoegen.
pi_56099171
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

Weet jij het misschien? Dit is geen aanval, maar oprechte interesse.
Dat heb ik gister uitgelegd in het vorige topic.
pi_56099178
Ik krijg toch medelijden met Sjonnie om hem alsmaar te zien irriteren aan kneuzen als Oga en Urby
pi_56099192
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Och.. ze draaien ook weer een keer mee om het kampioenschap.. en meteen zie je ze weer..
pi_56099193
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Neuh, ik stond naast anne (lange rooie gast die de hele tijd fotos liep te maken. en aan de andere kant stond een dikke papzak =D) Had zo een beetje groene/bruinige geruite jas an!
Hmm, dat weet ik niet. Ik stond twee meter van de trap af ofzo, stond nog twee man rechts van me. En de rest van de groep waar ik mee was, man of zeven, stond verdeeld over de eerste en tweede rij. Ik had een grijze jas.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:15:32 #186
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56099203
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.
Volgens mij ben je niet op de hoogte van de mogelijke vraagprijs van FC Twente.
Die gaat nooit voor 3 miljoen weg. Eerder 6 of 7.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56099257
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dan betrekken we Oga en Furby toch in de deal? Probleem opgelost.
pi_56099276
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hmm, dat weet ik niet. Ik stond twee meter van de trap af ofzo, stond nog twee man rechts van me. En de rest van de groep waar ik mee was, man of zeven, stond verdeeld over de eerste en tweede rij. Ik had een grijze jas.
van cashin zeker? (zet je pm eens aan, zo gaat t kut!)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56099282
Heeft iemand nog een linkje van het 2e doelpunt van Suarez? Moet een prachtige goal zijn geweest...
pi_56099304
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet op de hoogte van de mogelijke vraagprijs van FC Twente.
Dan heb je dus nog meer geld voor een échte versterking.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:19:38 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56099312
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dan betrekken we Oga en Furby toch in de deal? Probleem opgelost.
Dan moet je geld bijleggen man...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56099360
Ik ben er weer even helemaal klaar mee. Wat zou van Geel de hele dag aan het doen zijn nu?
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:22:55 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56099379
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef devv05 het volgende:
Ik ben er weer even helemaal klaar mee. Wat zou van Geel de hele dag aan het doen zijn nu?
Doen alsof ie een idee heeft waar ie mee bezig is, zoals al tijden .
Get woke, go broke!
pi_56099380
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg toch medelijden met Sjonnie om hem alsmaar te zien irriteren aan kneuzen als Oga en Urby
One man army bij jullie achterin. Vervelend dat die eenling dan ook nog eens ontbreekt tegen NEC.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56099384
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan moet je geld bijleggen man...
pi_56099644
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef Noshiba het volgende:

[..]

van cashin zeker? (zet je pm eens aan, zo gaat t kut!)
Edit: geregeld, geloof ik.
pi_56099753
Nou NEC, gatenkaas aankomende zondag. Schiet maar raak voor een knaak.
pi_56099804
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Nou NEC, gatenkaas aankomende zondag. Schiet maar raak voor een knaak.
Aflevering 2 van de lamme tegen de blinde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:39:10 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56099805
Er moet toch ergens bij Ajax in de organisatie een verdediger rondlopen die misschien op papier minder "goed" is dan Urby maar die je door hem strak 1 opdracht te geven (dus niet mee naar voren etc) gewoon kan spelen tegen NEC?

Urby kost je elke week punten, ik had hem echt niet meer opgesteld. Al blijf ik erbij dat Koster hem echt een keihard op zijn lazer moet geven. "JE STAAT HIER EN NERGENS ANDERS!!!"
Get woke, go broke!
pi_56099821
Zondag met Davids er weer bij en Leonardo en beter begint hij met Luque of Leonardo in de basis in plaats van Kennedy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')