quote:Defour is Ajax nog niet vergeten
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 17 januari om 11:26
Steven Defour zegt een overgang naar Ajax nog altijd in het achterhoofd te hebben zitten. De winnaar van de Belgische Gouden Schoen aast niet zo zeer op een transfer, maar wil een vertrek bij Standard Luik komende zomer niet helemaal uitsluiten.
“Ik hoop vooral elk seizoen progressie te maken”, vertelde de negentienjarige middenvelder na afloop van zijn gewoon trofee. “En of dat volgend jaar bij Standard of een andere ploeg is, zien we wel. Ik zou niet ongelukkig zijn als ik in Luik zou blijven. Misschien kunnen we onze grenzen in de Champions League of in het UEFA Cup-toernooi verleggen.”
In de competitie ligt Defour met de Rouges in ieder geval op Europees schema. Ook bij Ajax is voetbal over de landsgrenzen een vaste gewoonte. De Amsterdammers deden onlangs nog een bod van acht miljoen euro op de twaalfvoudig international, maar Standard weigerde mee te werken.
“Als Ajax eind dit seizoen weer aanklopt, zullen we met alle partijen weer om de tafel zitten. Maar als het dan weer nee wordt, dan is het nee”, aldus Defour. Hij heeft in Luik nog een verbintenis tot en met juni 2011.
Hoezo niet? Constantin en klaar. Tegenwoordig is het meer rotzooi uit de eredivisie waar we interesse in hebben. Daar heeft Jeroen Slop weinig in te zeggen lijkt mij. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel. Maar ik bedoel waarom wij geen verdediger kunnen aantrekken, en waarom het maar bij één aankoop blijft. Dat is niet alleen aan Van Geel toe te schrijven.
Van Ajax hoor je eigenlijk altijd wel geruchten van spelers maar meestal zijn dat standaard spelers die iedereen wel kent, nooit eens een echt buitenlands onbekend talent. Behalve natuurlijk die zuid-afrikaan die is gecontracteerd maar dat komt doordat Ajax cape town van Ajax zelf isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sterker nog.. waarom wordt er hier geroepen dat de scouting buitenspel blijft? Wie zegt dat ie fucking scouting van ons wel met fatsoenlijke ideeen komt?
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Constantin en klaar. Tegenwoordig is het meer rotzooi uit de eredivisie waar we interesse in hebben. Daar heeft Jeroen Slop weinig in te zeggen lijkt mij. Ik zie het probleem niet.
Hé, dan stond je in de buurt bij mij. In de buurt van die kerel die de hele tijd dat 'lelijke' doek wilde ophangen met AFCA Seven Hill ofzo. En die Tokkie was echt een mongool.quote:
Dat bedoel ik.. Heb je Ajax ooit met een Farfan.. of een Alex.. of Gomes horen komen? NOOIT! Enige fatsoenlijke gescoutte spelers in de afgelopen tijd zijn Zlatan, Maxwell, Chivu en Trabelsi geweest.. (misschien in zekere zin MIDO ook)..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Van Ajax hoor je eigenlijk altijd wel geruchten van spelers maar meestal zijn dat standaard spelers die iedereen wel kent, nooit eens een echt buitenlands onbekend talent. Behalve natuurlijk die zuid-afrikaan die is gecontracteerd maar dat komt doordat Ajax cape town van Ajax zelf is
Eigenlijk boeit het niet welk poppetje nou verantwoordelijk is. Het hele bestuur moet 1 doel voor ogen hebben, sportief resultaat met AFC Ajax!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:
1. Onkunde Van Geel
2. Beperkte financiele ruimte gekregen van Slop
Wij kunnen daar als buitenstaanders moeilijk over oordelen. Vandaar dat ik optie 2 ook in mijn achterhoofd houd.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Maar ik gaf het even aan, omdat het zich nu enkel richt op Van Geel. En zoals jij terecht stelt, het hele bestuur verantwoordelijk is voor deze slechte resultaten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het niet welk poppetje nou verantwoordelijk is. Het hele bestuur moet 1 doel voor ogen hebben, sportief resultaat met AFC Ajax!
En dat kost nou eenmaal geld, geld mede opgebracht door 48000 mensen die komen kijken naar jullie wanproduct. Als Sony 10 jaar lang zoveel value for money zou bieden was zelfs het almachtige Sony nu failliet geweest.
Die heefd schuldeisers achter zich aan in Nederland.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft Trabelsi alweer werk trouwens? Of is hij persona non grata in Amsterdam?
Mij maakt het niet uit... van mij part heeft ie 291 verschillende nationaliteiten.. ik wil vleugelverdedigers.. ECHTE.. geen omgetoverde middenvelders..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef dronkeykong het volgende:
Ik blijf erbij voor mij ff geen Roemeen meer.
Van Melchiot is al langer sprake, maar die wilde zelf (nog) niet. Zei hij laatst tenminste.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef Wooldoor het volgende:
Ik lees nu zo'n beetje overal dat als Bruno Silva niet haalbaar is ze Mario Melchiot willen. Lijkt mij niet eens een verkeerde keuze, in ieder geval voor de Nederlandse competitie een versterking.
Europees mag Ajax nu niet eens aan denken, nogmaals met alle respect, maar als je met 65 Miljoen budget geen spelersgroep kan maken die kan winnen van NAC Breda ben je flink incompetent lijkt me zo...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Maar ik gaf het even aan, omdat het zich nu enkel richt op Van Geel. En zoals jij terecht stelt, het hele bestuur verantwoordelijk is voor deze slechte resultaten.
Nu snap ik wel dat Ajax door het missen van Europees voetbal een gat in de begroting heeft. Maar aan de andere kant moet je ook durven investeren om ooit weer eens Europees voetbal te bereiken, en dat lef is er schijnbaar niet.
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:
1. Onkunde Van Geel
2. Beperkte financiele ruimte gekregen van Slop
Wij kunnen daar als buitenstaanders moeilijk over oordelen. Vandaar dat ik optie 2 ook in mijn achterhoofd houd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.
Weet jij het misschien? Dit is geen aanval, maar oprechte interesse.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Blight het volgende:
Waarom hebben we het steeds over die Constantin? Is hij ooit een target geweest, uberhaupt? Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk recentelijk nog vaak zien spelen? Waarop baseren jullie dat hij het niveau van de Roemeense competitie ontstijgt? Of zijn we gewoon weer lekker aan het papegaaien?
Je denkt weer veel te makkelijk, moeten we dan de backs maar laten zitten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hé, dan stond je in de buurt bij mij. In de buurt van die kerel die de hele tijd dat 'lelijke' doek wilde ophangen met AFCA Seven Hill ofzo. En die Tokkie was echt een mongool.
En verder, tsja.Prutsers. Al begon het de tweede helft best goed, met veel kansen. Maarja, dan schiet NAC drie keer op doel en is het plots 4-1. Maar als er deze serie wedstrijden toch een pot verloren moet gaan, dan maar deze. Ik word liever kampioen. Alleen heb ik er met deze verdediging weinig vertrouwen in. Had op zich best wel zin in om naar De Kuip te gaan weer.
Wat ik schandaliger vond was dat je dertig euro voor een kaartje betaalde om:
A) je eigen benzine op te rijden
B) daarna alsnog tien minuten in een bus te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |