abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56097837
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NV
Het eerste wat Ajax moet doen is de beurs verlaten
pi_56097846
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NV
We zijn ook nooit AJAX geweest. Gewoon Ajax. We zijn geen afkorting .
pi_56097857
Ik zie ook NEC er wel twee of drie inrammelen hoor zondag tegen de AFC Gatenkaas
pi_56097868
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mensen met Ajaxgevoel in het bestuur
Opbokken met de medische slagers, huur maar een particuliere staf in.
Praat eens met h'veen en groningen, die kleine clubjes kunnen het wel.
Ajax mensen in het bestuur lijkt mij juist niet verstandig, we hebben al zat van die mensen lopen en het gaat er niet beter om. Ook blijven die gasten volhouden over dat je verplicht 4-3-3 moet spelen en dat de jeugd altijd voorgaat. Ik denk juist dat iemand van buitenaf het beter zou doen, iemand met veel ervaring zoals Hiddink.
pi_56097907
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onzin.. doordat Ajax (zo goed?) op de beurs zit hebben wij ten minste wel een transparant club bedrijf.. daardoor weet je zeker dat je financiële huishouding goed zit..

Iets waar ze in rotterdam nog wel eens problemen mee hebben..
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:32:25 #131
52871 Blight
Supersized.
pi_56097937
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is ook maar opportunistisch geblaat van de supporters. De meeste mensen die dat roepen weten niet eens hoe de beurs in elkaar steekt. Ajax moet organisatorisch gewoon anders te werk gaan en haar prioriteiten verleggen. Ajax pakt de pijnpunten niet aan, beurs of geen beurs.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56098016
Uit Het Parool
quote:
Met het stevige competitieprogramma op komst kunnen de mannen van Koster de borst nat maken. Troost is dat Davids dan weer van de partij kan zijn. En technisch directeur Martin van Geel zal binnenkort wel een nieuwe verdediger vastleggen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:35:44 #133
52871 Blight
Supersized.
pi_56098032
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef Urquhart het volgende:
Uit Het Parool
[..]
Daarmee kunnen ze ook doelen op Silva.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56098045
quote:
Uit Het Parool
[..]
MOKUM XXX RATED
pi_56098056
quote:
Uit Het Parool
[..]
Silva en nog geen centrale verdediger dus .
pi_56098073
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Onzin.. doordat Ajax (zo goed?) op de beurs zit hebben wij ten minste wel een transparant club bedrijf.. daardoor weet je zeker dat je financiële huishouding goed zit..

Iets waar ze in rotterdam nog wel eens problemen mee hebben..
Transparantie hoeft niet altijd een voordeel te zijn.
Tevens hebben aandeelhouders ook inspraak in het beleid van Ajax. Die aandeelhouders hebben helaas baat bij hun eigen centen. Dus die zijn minder begaan met Ajax.
pi_56098085
Eigenlijk zouden we even een totaal rampseizoen moeten krijgen zoals feyenoord volgens mij wordt er dan pas ECHT actie ondernomen. Ik vraag me ook af wat ze met dat rapport van die commisie gaan doen.
pi_56098124
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Silva en nog geen centrale verdediger dus .
Idd

Maar misschien is het ook wat te gemakkelijk om alleen Van Geel wat te verwijten. Wie weet wat die Jeroen Slop aan budget weggeeft.
pi_56098132
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Eigenlijk zouden we even een totaal rampseizoen moeten krijgen zoals feyenoord volgens mij wordt er dan pas ECHT actie ondernomen. Ik vraag me ook af wat ze met dat rapport van die commisie gaan doen.
Dat is geen pretje hoor
pi_56098133
quote:
Rapport? Ter kennisgeving aannemen en de mannen bedanken voor de moeite..
pi_56098143
quote:
Daar wordt kennis van genomen, en men gaat gewoon weer over op de orde van de dag.
pi_56098160
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd

Maar misschien is het ook wat te gemakkelijk om alleen Van Geel wat te verwijten. Wie weet wat die Jeroen Slop aan budget weggeeft.
Hey! eindelijk een verstandige opmerking Scheelt dat er toch wel wat meer mensen betrokken zijn bij het kopen van spelers dan alleen een TD..
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:41:25 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56098231
oprotten met die silva daar worden we echt niks beter van. Haal Bradley weg bij heerenveen die jongen heeft toekomst. En gewoon die constantin ofzo dan maar hout hakken beter dan deze troep
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56098235
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hey! eindelijk een verstandige opmerking Scheelt dat er toch wel wat meer mensen betrokken zijn bij het kopen van spelers dan alleen een TD..
Klopt, het enige wat we Van Geel wel kunnen verwijten is dat hij vooral spelers uit zijn eigen kringetje haalt en niet verder dan de eredivisie kijkt. Scouting lijkt buitenspel te staan.
Qua hoeveelheid aankopen en het geld dat er voor dient getrokken te worden mag die Jeroen Slop ook wel onder de loep worden genomen
pi_56098255
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is geen pretje hoor
Nee heb je helemaal gelijk in maar je ziet het nu bij Feyenoord dat ze na een aantal jaar weer eens competatief meedoen en de basis toch wel gelegd is voor de toekomst. Al valt dat nog te bezien aan het einde van dit seizoen.
pi_56098259
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ach ja, men is hier altijd snel in oordelen. Martin wil het geld echt wel uitgeven, alleen mag hij dat niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56098264
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd

Van Geel heeft die debiele uitspraken toch gedaan? Niet Jeroen Slop.

"Ja Hedwiges we willen nu weten wat je doet anders haal ik dalijk een vervanger en blijkt het dat je blijft. Dan hebben we een speler teveel." Hoe kun je zoiets in godsnaam zeggen in de huidige situatie. Echt .
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:43:03 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56098279
quote:
We hebben een ramp decennium hoor. "vroeger" kan je er donder op zeggen dat je om het jaar ofzo wel kampioen werd. Nu is het gewoon altijd PSV.....

Je kan eigenlijk al 10 jaar de concurrentie met Eindhoven niet aan, op geen enkel vlak. Is dat geen teken aan de wand genoeg?

Van semi-ongenaakbare club naar subtoppertje in 10 jaar. Iedereen komt naar Ajax om punten te halen ipv de schade zoveel mogelijk beperkt te houden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56098306
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van Geel heeft die debiele uitspraken toch gedaan? Niet Jeroen Slop.

"Ja Hedwiges we willen nu weten wat je doet anders haal ik dalijk een vervanger en blijkt het dat je blijft. Dan hebben we een speler teveel." Hoe kun je zoiets in godsnaam zeggen in de huidige situatie. Echt .
Nee dat klopt wel. Maar ik bedoel waarom wij geen verdediger kunnen aantrekken, en waarom het maar bij één aankoop blijft. Dat is niet alleen aan Van Geel toe te schrijven.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:45:09 #150
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56098348
In de communcatie naar spelers toe en hoe de Ajax spelers zich gewaardeerd voelen, daarin valt v Geel zeker wel iets te verwijten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')