Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit manquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?
Als we ze gisteren gratis bij NAC hadden aangeboden hadden ze ons keihard uitgelachen....
Heb hem wel eens gezien bij roemenie, was eigenlijk ook de slechtste man achterin....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit man
Je moet toegeven, een meesterlijke zet van Dirk om Van Geel naar Ajax te schuivenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef dronkeykong het volgende:
Gewoon binnen 1 minuut 2-1 achterstaan ik dacht dat ik kapot ging. Me telefoon heeft alle hoeken van de kamer gezien. Me vriendin over de zeik door het gescheldWat ze eigenlijk elk weekend wel hoort (behalve afgelopen zondag)
Kat bang voor me dat beest begon helemaal te blazen![]()
En voor wat?? Voor een paar van die lapzwansen die het Ajax shirt bij lange na niet waard zijn en dan nog die achterlijke Van Geel met zijn belachelijke uitspraken?
Voordeel is dat Nec niet scoortquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste keer de 0 gehouden:
28/10/2007 FC Utrecht Ajax 0-1 ?
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 manquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
Zal je net zien...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
Het gaat om de verdeding, het was buitenspel dus geen geldig doelpunt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 man, en een 2-0 achterstand door de niet gegeven penalty voor Nac
Was dat een ongeldig doelpunt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.
Zo blijft het..
Ander voorbeeld dan: Wamberto in de bekerfinale. Zullen we dat ding alsnog maar aan FC Utrecht geven?quote:
Als je het goed bekijkt is er op alle lagen van de organisatie wel iets mis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef dronkeykong het volgende:
Trouwens wat duren die blessures van Van der Wiel en Vermaelen lang zeg.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan waren die 2 doelpunten van Suarez ook niet geldig, want die had al rood moeten hebben
Je hebt wel gelijk. Ajax is veel te veel een bedrijf aan het worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt is er op alle lagen van de organisatie wel iets mis.
Bestuur faalt.
Medische staf faalt
Scouting faalt
Spelers falen
Saneren is de enige oplossing lijkt me.
Mensen met Ajaxgevoel in het bestuur
Opbokken met de medische slagers, huur maar een particuliere staf in.
Praat eens met h'veen en groningen, die kleine clubjes kunnen het wel.
Qua spelers is het lastiger, clubliefde bestaat gewoon niet meer, maar iets slimmer omgaan met ze lijkt me niet teveel gevraagd.
Maak daar maar Van Geel faalt van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestuur faalt.
Duidelijk.quote:Medische staf faalt
Dat vind ik knap, aangezien er niet naar de scouting wordt geluisterd. Alleen oordelen op Ogararu vind ik niet terecht.quote:Scouting faalt
Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NVquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ajax is veel te veel een bedrijf aan het worden.
En dat is extra zuur want van het Salaris van LUQUE kun je ook 3 getalenteerde spelers aantrekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Blight het volgende:
Ik heb trouwens lichtelijk het vermoeden dat Koster behoorlijk klaar is met de strapatsen van Luque, sinds het incident bij Feyenoord. Luque is altijd al een licht ontvlambaar typje geweest, dus ik denk toch dat hij aardig te keer gegaan zal zijn tegen Suarez destijds.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Koster daadwerkelijk gelooft dat Kennedy een betere vleugelspeler is dan Luque. Kennedy is duidelijk te licht. Hij heeft mogen pieken bij een goed draaiend FC Twente, maar nu is het uit met de pret. Wat een drama zeg, die jongen.
Ja en die commissie stelt ook geen FUCK voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestuur faalt.
Medische staf faalt
Scouting faalt
Spelers falen
Saneren is de enige oplossing lijkt me.
Mensen met Ajaxgevoel in het bestuur
Opbokken met de medische slagers, huur maar een particuliere staf in.
Praat eens met h'veen en groningen, die kleine clubjes kunnen het wel.
Qua spelers is het lastiger, clubliefde bestaat gewoon niet meer, maar iets slimmer omgaan met ze lijkt me niet teveel gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |