Al speelde ie maar 20 minuten, die 20 minuten speelt ajax dan wel veel feller.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Wooldoor het volgende:
Davids moet je mee oppasen, je ziet hoe belangrijk hij is na zo'n wedstrijd. Beker boeit een stuk minder dan kampioen worden en voor het kampioenschap hebben we Davids een stuk harder nodig.
We hebben emanuelson tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
Wees niet bang, dit Ajax gaat nog genoeg klop krijgen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef S-Two het volgende:
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
anders ik wel, zat nog te twijfelen om een vrije dag op te nemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Klopt, mits: nieuwe rechtsback, nieuwe linksback, eventueel nieuwe centrale verdediger en een goede medische staf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
ik zal hem vanmiddag ook maar even duidelijk maken dat het gewoon een kankerkakkerlak is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
Bij de 1-1 zag ik het nog wel goed komen. Toen 2-1 en klaar. Allerlei woorden bij elkaar gescholden, gisteravond voelde ik me nog kut, maar vandaag ben ik er al weer vrij nuchter onder en is 't allemaal niet zo speciaal meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |