abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56096023

Wat kut wakker worden

MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:22:40 #77
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56096081
Snap het nog steeds niet...
Zo slecht spelen, kan toch niet.
Davids rust geven terwijl je hem in zo'n belangrijke wedstrijd gewoon nodig hebt.

Kennedy speelde slecht, Gabri was ook niet sterk, Emanuelson was zoals altijd zwak, Ogararu was slecht.. en zo kan ik nog wel even doorgaan.

tot de 1-1 was het goed (2e helft dan), daarna stortte het meteen al weer in.. 1 groot drama.

VOETBALLEN!
pi_56096131
Davids moet je mee oppasen, je ziet hoe belangrijk hij is na zo'n wedstrijd. Beker boeit een stuk minder dan kampioen worden en voor het kampioenschap hebben we Davids een stuk harder nodig.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:28:01 #79
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56096203
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Wooldoor het volgende:
Davids moet je mee oppasen, je ziet hoe belangrijk hij is na zo'n wedstrijd. Beker boeit een stuk minder dan kampioen worden en voor het kampioenschap hebben we Davids een stuk harder nodig.
Al speelde ie maar 20 minuten, die 20 minuten speelt ajax dan wel veel feller.

Kampioenschap is nu het enige nog wat telt, wat nog een heel lastig karwei gaat worden...
pi_56096356
Wel jammer had wel zin in een finale weer in 010
MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:36:51 #81
82589 S-Two
barba macacu
pi_56096431
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56096441
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:40:01 #83
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56096501
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
We hebben emanuelson toch
pi_56096565
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef S-Two het volgende:
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
Wees niet bang, dit Ajax gaat nog genoeg klop krijgen hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:43:34 #85
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56096612
Ik snap niet dat Ajax zo weinig eigen verdedigers opleidt trouwens. Daar lijkt me echt iets fout te gaan in de jeugd.
Life is what you make it.
pi_56096626
Ogararu

Verder weer ouderwets kut
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56096640
Ik ben er echt ziek van...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:45:29 #88
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56096670
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
anders ik wel, zat nog te twijfelen om een vrije dag op te nemen
pi_56096796
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56096815
Ik was er na de wedstrijd weer ziek van, maar eigenlijk weet je gewoon niet beter.

Ik riep gisteren al :dit gaat kans=goal worden, en 4 goals tegen bij NAC is debiel. iedereen weet het, overal schrijft men over de verdediging van Ajax. Maar de enige die er iets aan kan doen doet niets.....

Dan leg ik me er maar weer bij neer, kutseizoen nummer 10. Volgend jaar Bassie als coach en ik denk dat het einde verhaal is voor Ajax.
Get woke, go broke!
pi_56096826
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
Klopt, mits: nieuwe rechtsback, nieuwe linksback, eventueel nieuwe centrale verdediger en een goede medische staf.
pi_56096894
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
ik zal hem vanmiddag ook maar even duidelijk maken dat het gewoon een kankerkakkerlak is!

Was wel oke dagje naar breda,

onderweg kwamen we bij een stoplicht een kakkerlak tegen wij met z;n allen uitstappen met anti-kakkerlak sjalen en op die auto te rammen, gelukkig kon hij er ook wel om lachen

In breda was het erg gezellig, studentes

Toen we in zo een barretje zaten kwamen er opeens 5 man naar ons toe, jaa opdonderen hier wij mogen ook niet in jullie stad komen, wij zo oh jawel hoor, ja maar dan worden we eruit getrapt, ja, dus?
Ja jullie kunnen nu beter weggaan, nouja ok dan gaan we over een half uurtje.

Wedstrijd was kut stond 1e rij alleen omdat we dat kut halve uitvak hadden stond er een paal van 1 meter breed zowat voor me neus waardoor ik het niet al te goed kon zien

en die jochies uit dat andere gedeelte van t uitvak, die mogen ze een nekschot geven

NET ALS DE TOKKIE VAN BREDA
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56096914
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij de 1-1 zag ik het nog wel goed komen. Toen 2-1 en klaar. Allerlei woorden bij elkaar gescholden, gisteravond voelde ik me nog kut, maar vandaag ben ik er al weer vrij nuchter onder en is 't allemaal niet zo speciaal meer.

De beker tsja jammer, maar als we kampioen worden hebben we meer uit het seizoen gehaald dan we eigenlijk konden. Laat dat maar mooi gebeuren. 2008, het jaar van het 100 jarig bestaan van een of andere onbekende club uit zuid-holland, moet juist het jaar worden van Ajax. In 2008 moeten wij de grootste prijs van Nederland winnen. De beker doet er eigenlijk niet toe. Afgelopen 2 jaar was dat nog enigzins troost, maar dit jaar moeten we die schaal pakken. Alles op alles.
pi_56096958
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
pi_56097006
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?

Als we ze gisteren gratis bij NAC hadden aangeboden hadden ze ons keihard uitgelachen....
Get woke, go broke!
pi_56097107
Gewoon binnen 1 minuut 2-1 achterstaan ik dacht dat ik kapot ging. Me telefoon heeft alle hoeken van de kamer gezien. Me vriendin over de zeik door het gescheld Wat ze eigenlijk elk weekend wel hoort (behalve afgelopen zondag)
Kat bang voor me dat beest begon helemaal te blazen

En voor wat?? Voor een paar van die lapzwansen die het Ajax shirt bij lange na niet waard zijn en dan nog die achterlijke Van Geel met zijn belachelijke uitspraken?
MOKUM XXX RATED
pi_56097181
Daarom, de club Ajax is op sterven na dood als het zo doorgaat. En de hoeveelheid spelers die "respect" verdient is op 1 hand te tellen. De rest ziet Ajax als springplank naar het buitenland.
Get woke, go broke!
pi_56097187
Was weer, zoals de laatste 10 jaar op 2 keer na, volkomen KUT.
Geen inzet, slappe hap, LULHANNESEN in optima forma. ( uitgezonderd Heitinga en Huntelaar)
Waar blijft verdomme die verdediger, die we hard nodig hebben, Martin???????????????????

~O
Sportieve inbreng
pi_56097258
Het erge is nog: toen die 1-1 viel zei ik tegen die mensen die naast me zaten "Ajax moet nu eens een voorsprong vast zien te houden, meestal zakken ze nu weer in". En notabene in de eerste aanval van NAC daarna: 2-1
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:09:12 #100
52871 Blight
Supersized.
pi_56097293
Tja. Na zondag riepen we weer allemaal dat we kampioen zouden worden, maar toen stond het achterin ook al niet zo fantastisch (de eerste helft).

Maar goed, wat een dramatische verdediging zeg. Ogararu die plichtmatig mee hobbelt met Lurling, de Jong die één stapje zet, Huntelaar die z'n kont er in draait, maar niemand die écht ingrijpt! Onvoorstelbaar hoe gemakkelijk Lurling meermaals door onze 'verdediging' heen mocht hollen. Als een mes door de boter. Met die beelden nog in m'n hoofd kan ik alleen maar blij zijn dat we Europees al klaar zijn dit seizoen..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')