We hebben emanuelson tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
Wees niet bang, dit Ajax gaat nog genoeg klop krijgen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef S-Two het volgende:
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
anders ik wel, zat nog te twijfelen om een vrije dag op te nemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Klopt, mits: nieuwe rechtsback, nieuwe linksback, eventueel nieuwe centrale verdediger en een goede medische staf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
ik zal hem vanmiddag ook maar even duidelijk maken dat het gewoon een kankerkakkerlak is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
Bij de 1-1 zag ik het nog wel goed komen. Toen 2-1 en klaar. Allerlei woorden bij elkaar gescholden, gisteravond voelde ik me nog kut, maar vandaag ben ik er al weer vrij nuchter onder en is 't allemaal niet zo speciaal meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit manquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?
Als we ze gisteren gratis bij NAC hadden aangeboden hadden ze ons keihard uitgelachen....
Heb hem wel eens gezien bij roemenie, was eigenlijk ook de slechtste man achterin....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit man
Je moet toegeven, een meesterlijke zet van Dirk om Van Geel naar Ajax te schuivenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef dronkeykong het volgende:
Gewoon binnen 1 minuut 2-1 achterstaan ik dacht dat ik kapot ging. Me telefoon heeft alle hoeken van de kamer gezien. Me vriendin over de zeik door het gescheldWat ze eigenlijk elk weekend wel hoort (behalve afgelopen zondag)
Kat bang voor me dat beest begon helemaal te blazen![]()
En voor wat?? Voor een paar van die lapzwansen die het Ajax shirt bij lange na niet waard zijn en dan nog die achterlijke Van Geel met zijn belachelijke uitspraken?
Voordeel is dat Nec niet scoortquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste keer de 0 gehouden:
28/10/2007 FC Utrecht Ajax 0-1 ?
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 manquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
Zal je net zien...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
Het gaat om de verdeding, het was buitenspel dus geen geldig doelpunt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 man, en een 2-0 achterstand door de niet gegeven penalty voor Nac
Was dat een ongeldig doelpunt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.
Zo blijft het..
Ander voorbeeld dan: Wamberto in de bekerfinale. Zullen we dat ding alsnog maar aan FC Utrecht geven?quote:
Als je het goed bekijkt is er op alle lagen van de organisatie wel iets mis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef dronkeykong het volgende:
Trouwens wat duren die blessures van Van der Wiel en Vermaelen lang zeg.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan waren die 2 doelpunten van Suarez ook niet geldig, want die had al rood moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |