Maar hoe lang duurt het voordat vd Wiel en Varmaelen wedstrijd fit zijn? Dat zal heus wel wat tijd gaan kosten, en de komende 5 wedstrijden zijn tegen NEC, Utrecht, Vitesse, Feyenoord en Roda JC. Dat zijn toch wedstrijden waar Ajax punten zal moeten pakken. Zeker omdat je in Maart/April nog uitwedstrijden tegen Groningen, PSV, Heerenveen en Twente hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribunequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Maduro zat vandaag gewoon op de bank zeker?
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribune
Het was een beetje vreemd, maar kan het me wel voorstellen van de scheidsrechter. Er was maar 1 minuut extra en die was verlopen. Als hij die penalty gegeven zou hebben zouden er weer zoveel negatieve dingen over de scheidsrechters geschreven worden, dus nu heeft ie zichzelf er makkelijk vanaf gemaakt. Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:54 schreef versteegrob het volgende:
Vonden jullie het ook niet raar dat de scheids al in de 91ste minuut al floot. Ik dacht die floot voor een penalty.
Dan was het heus niet beter afgelopen. Maduro moet gewoon even duidelijk gemaakt worden dat hij beter per direct een andere club moet opzoeken. Koop je weer een Silva voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.
Heeft iemand daar een linkje van?quote:
Dat zeg ik niet. Maar Maduro vind ik nou wel een betere alternatief voor die positie dan een Donald of De Jong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dan was het heus niet beter afgelopen.
Daar is Ajax mee bezig en je ziet hoe moeilijk clubs doen, in dit geval Groningen(even los van dat dat terecht is).quote:
Heb niks gemist dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja daar leek het ook wel op maar het was wel een goal. Denk nu al goal van het seizoen hoor,quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:33 schreef Thieske het volgende:
Tussenstand NAC - Ajax: 7-3
Sorry, ik zal hier niet meer komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?
Ga toch carnaval vierenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hier niet meer komen.![]()
Succes met het behalen van een champions leauge plek voor komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |