Iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
"When did u write that last part?"
"in the car"
"Freak"
ja, dan is het feitelijk meteen 'game over' voor de anderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef darktower het volgende:
Bij dit fragment zat ik juichend voor de tv: http://blogger.xs4all.nl/locuta/archive/2007/11/06/314764.aspx
Ja, kun je nagaan hoe het is als je wel into politiek bent, zoals ik, haha.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zo jammer dat sommigen afgeschrikt worden door het woord 'politiek' en dan denken dat het saai en droog is, want zelfs als je niet echt into politiek bent is het zo het kijken drie dubbel dwars en over waard
Gaafquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:46 schreef darktower het volgende:
Ik ga dit jaar proberen om een andere Democraat tot president verkozen te krijgen. Dat zal dan Hillary of Barack worden, maar daar weten we na 5 februari wellicht iets meer over. Vanaf juni werk ik in Washington DC bij de DNC, nota bene voor een voormalig White House Director of Communications (Toby's baan in WW). Ik heb er echt zin in.
Jostaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:17 schreef darktower het volgende:
PdeHoog is niet broertje van Josta toevallig?
Kom eens langs dan zou ik zeggen, kan ik je wellicht een rondleiding door het hoofdkantoor van de Democrats geven. Niet dat dat heel spannend is, maar toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:14 schreef peterfan het volgende:
Jeeee, wat cool darktower, succes!![]()
Ik ga van de zomer een paar dagen naar DC, veel zin in!
Wat een geweldige fragmenten staan hier, heb er helemaal kippenvel van.
West Wing![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:53 schreef darktower het volgende:
Martin Sheen is overal. Heb je dat youtube filmpje al gezien met die parodie die ik gaf?
Als je op de film doelt, die is net als West Wing ook nog ns van de (schrijvers)hand van Aaron Sorkin.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net voor de lol nog maar eens The American President (TAP) gekeken. Verbazingwekkend dat er toch een flink aantal overeenkomsten en herkenningen zijnNamen worden opnieuw gebruikt. Senator Stackhouse bijv. en in West Wing wordt ook een keer de franse president d'Astier genoemd (is in TAP op bezoek)
Verder spelen er een aantal mensen in beide producties:
Nina Siemaszko - Zus van Sydney Allen Wade in The American President en Elly Bartlet in West Wing
Joshua Malina - Collega van Sydney Allen Wade in TAP en Will Bailey in West Wing
Martin Sheen - Chief of Staf in TAP en President in WW (ik zie trouwens dat-ie ook een rolletje in "Studio 60 on the Sunset Strip" heeft gedaan![]()
)
Dat weet ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Als je op de film doelt, die is net als West Wing ook nog ns van de (schrijvers)hand van Aaron Sorkin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |