Die hij niet kent dan ben je evenlang bezig als dat je hem op jouw manier zou typenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef mstr het volgende:
Gewoon normaal ouderwets de toetsen meerdere malen indrukken.
Stukje handiger met inkorten ook.
En hij doet toch nooit wat je wilt.
Als je een woord in wilt voeren die hij niet kent ben je een half uur bezig.
Wedden van niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hij niet kent dan ben je evenlang bezig als dat je hem op jouw manier zou typen
ach gossie arme miraalquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb geen sms ontvangen hoor Dribble_dus je moet wel op versturen drukken
![]()
Krijg je er ook een aanhanger bij ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik, de ideale oplossing.
En er staat ook nog controle op voor spelling.
1 of 2 asser?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je er ook een aanhanger bij ?
Stel je aan man. Word iedereen dan zo geil met een slimfit kleine ruk telefoon? Het werkt gewoon prima.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je er ook een aanhanger bij ?
Met abbo betaal je nog dik. Maar buiten dat om is het echt een lekker toestel. Hij is wel uitgebreid ja. Misschien niet iets voor iemand die niet zo van uitgenreid houdt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah geld is geen probleem aangezien je zo'n ding toch gratis bij je abbo krijgt. Maar ik heb zoiets niet nodig teveel funcites die ik toch niet gebruik. Wil gewoonb ellen en smsen klaar
Dat vond ik echt een superdingquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met abbo betaal je nog dik. Maar buiten dat om is het echt een lekker toestel. Hij is wel uitgebreid ja. Misschien niet iets voor iemand die niet zo van uitgenreid houdt.
Nokia 3310 dan maar ?
Dan liever wat meer keer drukken ipv. tijd kwijt zijn om dat kreng weer eens te softresetten nadat-ie is vastgelopen of traag wordt. Nee, Windows Mobile (plus de enigste toestellen met een standaard resetknop!) heb ik wel gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik, de ideale oplossing.
En er staat ook nog controle op voor spelling.
Die heb ik ook gehad. Maar what up met dat plaatje? WAT hebben ze met die hand gedaan? dan is dan wel een huge hand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan liever wat meer keer drukken ipv. tijd kwijt zijn om dat kreng weer eens te softresetten nadat-ie is vastgelopen of traag wordt. Nee, Windows Mobile (plus de enigste toestellen met een standaard resetknop!) heb ik wel gezien.
Doe dan
[ afbeelding ]
Ikzelf vind T9 ook gewoon een van de meest waardeloze uitvindingen ooit, ik begrijp ook echt niet waarom ze dat in vredesnaam in een telefoon bouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Stuur ik net een sms wanneer we weer Aids gaan drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |