Die hij niet kent dan ben je evenlang bezig als dat je hem op jouw manier zou typenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef mstr het volgende:
Gewoon normaal ouderwets de toetsen meerdere malen indrukken.
Stukje handiger met inkorten ook.
En hij doet toch nooit wat je wilt.
Als je een woord in wilt voeren die hij niet kent ben je een half uur bezig.
Wedden van niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hij niet kent dan ben je evenlang bezig als dat je hem op jouw manier zou typen
ach gossie arme miraalquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb geen sms ontvangen hoor Dribble_dus je moet wel op versturen drukken
![]()
Krijg je er ook een aanhanger bij ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik, de ideale oplossing.
En er staat ook nog controle op voor spelling.
1 of 2 asser?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je er ook een aanhanger bij ?
Stel je aan man. Word iedereen dan zo geil met een slimfit kleine ruk telefoon? Het werkt gewoon prima.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met abbo betaal je nog dik. Maar buiten dat om is het echt een lekker toestel. Hij is wel uitgebreid ja. Misschien niet iets voor iemand die niet zo van uitgenreid houdt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah geld is geen probleem aangezien je zo'n ding toch gratis bij je abbo krijgt. Maar ik heb zoiets niet nodig teveel funcites die ik toch niet gebruik. Wil gewoonb ellen en smsen klaar
Dat vond ik echt een superdingquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met abbo betaal je nog dik. Maar buiten dat om is het echt een lekker toestel. Hij is wel uitgebreid ja. Misschien niet iets voor iemand die niet zo van uitgenreid houdt.
Nokia 3310 dan maar ?
Dan liever wat meer keer drukken ipv. tijd kwijt zijn om dat kreng weer eens te softresetten nadat-ie is vastgelopen of traag wordt. Nee, Windows Mobile (plus de enigste toestellen met een standaard resetknop!) heb ik wel gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gehad. Maar what up met dat plaatje? WAT hebben ze met die hand gedaan? dan is dan wel een huge hand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan liever wat meer keer drukken ipv. tijd kwijt zijn om dat kreng weer eens te softresetten nadat-ie is vastgelopen of traag wordt. Nee, Windows Mobile (plus de enigste toestellen met een standaard resetknop!) heb ik wel gezien.
Doe dan
[ afbeelding ]
Ikzelf vind T9 ook gewoon een van de meest waardeloze uitvindingen ooit, ik begrijp ook echt niet waarom ze dat in vredesnaam in een telefoon bouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Stuur ik net een sms wanneer we weer Aids gaan drinken
Dat komt omdat je op zijn moest fatsoenlijk moet kunnen spellen, wil T9 er iets van kunnen maken. Je zou kunnen beginnen met de werkwoordsvervoegingen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
T9 is kut
Hij luisterd nooit naar mij.
Verwende nesten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan liever wat meer keer drukken ipv. tijd kwijt zijn om dat kreng weer eens te softresetten nadat-ie is vastgelopen of traag wordt. Nee, Windows Mobile (plus de enigste toestellen met een standaard resetknop!) heb ik wel gezien.
Doe dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
dit is bij mij ook de meest gemaakte fout!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Pollewoppie het volgende:
ik heb dan dus bijvoorbeeld: "zullen we wat gaan drinken? ik hoop het wel" terwijl ik bedoel ik hoor het wel..... lijk ik weer zo wanhopig enzo
De tandjes wat is dat een grafding zeg, we hebben er hier op het werk 4 getest en elk persoon dat hem mocht testen stond op het punt om het kreng uit het raam te mieteren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Doe dan
[ afbeelding ]
Symbian S60 3e editie werkt anders prima en snel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tandjes wat is dat een grafding zeg, we hebben er hier op het werk 4 getest en elk persoon dat hem mocht testen stond op het punt om het kreng uit het raam te mieteren.
Symbian, ik snap daar echt de ophef niet over...
patserquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Symbian S60 3e editie werkt anders prima en snel.
Mwah, over werken kan ik uren discussieren mbt Symbian, het gaat aan, dat klopt.... soms..quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Symbian S60 3e editie werkt anders prima en snel.
Euh, waarom zou ik dat proberen? Ik heb echter ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, over werken kan ik uren discussieren mbt Symbian, het gaat aan, dat klopt.... soms..
Alle symbian toestellen die ik of bekenden gehad hebben nokken er na een tijdje gewoon mee, het systeem boot niet meer, niets aan te doen. Geen herstel mogelijkheid niets.
Als mijn WM6 installatie me niet bevalt ram ik er een custom ROM op, met alle mogelijke applicaties erin die ik nodig heb. Ik partitoneer het flash in mijn GSM zodat ik meer RAM heb ipv opslag (gaat toch op sd) en ik heb weer alle nodige updates (zowel OS als apps) erop.
Probeer dat maar eens met een Nokia.
Ahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Euh, waarom zou ik dat proberen? Ik heb echter ook geen idee waar je het over hebt.
Ik sta juist te kijken van de snelheid van mijn 6120classic. Heb je geen plaatjes van 3mb geladen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha.
Geeft niet hoor, ik probeerde alleen duidelijk te maken dat ik Symbian nou niet echt een verbetering vind tov Windows Mobile, zeker sinds WM6 niet.
Ik had een N70 van mijn werk, echt, testen ze die dingen bij Nokia wel eens? Bladeren door afbeeldingen duurde soms 5-10 sec per plaatje...
Met 1 druk op de knop (* lang indrukken) schakel je T9 uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef mstr het volgende:
Als je een woord in wilt voeren die hij niet kent ben je een half uur bezig.
ik wou dat ik die bewaard had jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:36 schreef zarGon het volgende:
God sate the queen.
Nee, het waren gewoon fototjes die met het apparaat gemaakt zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik sta juist te kijken van de snelheid van mijn 6120classic. Heb je geen plaatjes van 3mb geladen?
Komt denk ik door dat het interne geheugen van de telefoon bijna vol zit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het waren gewoon fototjes die met het apparaat gemaakt zijn.
Ik zeg ook niet dat alle Nokia;s zo traag zijn, maar de N70 staat erom bekend.
Ook dat viel wel mee geloof ik, maar het kreng is inmiddels vervangen door een HTCquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komt denk ik door dat het interne geheugen van de telefoon bijna vol zit.
Eigenlijk is het gewoon beter om bij de persoon te overnachten ipv een sms te sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Of 's ochtends naar iemand sturen: "Ben je al zakjes?"
Dan heb ik een vraag voor jou.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat viel wel mee geloof ik, maar het kreng is inmiddels vervangen door een HTC.
Maar dat is opzich ook geen excuus, een beetje OS maakt scheiding tussen opslag en RAM.
Ik slaap liever gewoon thuis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon beter om bij de persoon te overnachten ipv een sms te sturen.
Eigen bed slaapt meestal wel het lekkerst, dat is waar.quote:
pintjequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef amaranta het volgende:
wat wilde je dan typen ipv aids?
dit dus al heb ik alleen ervaring met de t9 van se maar die werkt geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
T9 schopt kont. Even een maandje klooien maar daarna is hij bekend met 99% van je gebruikte woorden en dan gaat het retesnel.
dat haat ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:12 schreef Biancavia het volgende:
Of: "Ze gaan vanavond naar de bioscoop. Ga je ook mee?"
Alsof iedereen naar de bios gaat behalve jij, terwijl je gewoon 'WE gaan naar de bioscoop' bedoelde.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
t9 is inderdaad klote.quote:
2007 belde, ze willen hun nokia 6300 terug.quote:Op zondag 26 april 2009 14:05 schreef vigier het volgende:
En waarom blijft mijn telefoon stug bepaalde woorden niet herkennen? Dan type je hem helemaal uit, druk je op opslaan en volgende keer mag je hem WEER helemaal intypen (Nokia 6300)... wat een kutzooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |