http://www.nieuwnieuws.nl(...)r_ongeluk_pales.htmlquote:Bij een Israëlische luchtaanval zijn vandaag in de Gazastrook drie leden van een Palestijnse familie omgekomen. Hun auto werd getroffen door een Israëlische raket. Een zegsvrouw van het Israëlische leger meldde later dat het om een "vergissing" ging. De raket was bedoeld voor militanten in de buurt van het voertuig.
De slachtoffers zijn een 13-jarige jongen, zijn vader en oom. Het incident volgt na de bloedigste dag in jaren. Dinsdag kwamen bij Israëlische militaire acties in de Gazastrook negentien Palestijnen om het leven. Israël wilde met de operatie een eind maken aan raketbeschietingen vanuit Gaza op Israëlische grensplaatsen.
dan pakken ze dat behoorlijk amateuristisch aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Waarom maak je je hier druk over? Dit gebeurd nu al jaren.
Israël houdt zich al jaren bezig met het platgooien van complete dorpen daar. Ze hebben maar 1ding op het oog en dat is de complete genocide van het Palastijnse volk. Dat ze zo nu en dan een terrorist pakken is mooi mee genomen. Maar meer ook niet.
ik weet niet waarom jij je niet druk ommaaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Israël houdt zich al jaren bezig met het platgooien van complete dorpen daar. Ze hebben maar 1ding op het oog en dat is de complete genocide van het Palastijnse volk. Dat ze zo nu en dan een terrorist pakken is mooi mee genomen. Maar meer ook niet.
wou je het ontkennen ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dan pakken ze dat behoorlijk amateuristisch aan![]()
![]()
Ik mag me van de dokter niet meer zo druk maken. Slecht voor je hart enzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet niet waarom jij je niet druk ommaakt
jij zit hier in fort europa met welvaart met je familie.. en hun dan ??
reageer nou eens op dit onderwerp niet steeds verleden tijd erbij halenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Sinat het volgende:
Het is een beetje het kip en ei verhaal:. Isreal schiet een raket op een rolstoel, palestijn schiet raket op dorp, Isreal blaast een gebouw op, palestijn blaast zich op in een bus, Israel blaast een auto op, etc
en dat al sinds '47 ofzo.
Ze zouden om te beginnen eigenlijk heel die Tempelberg naar de klote moeten schieten om met een schone lei te beginnen.
3 maar tjeemig veels te weing Meki !! Wat kunnen we eraan doen om dit beter te maken ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)r_ongeluk_pales.html
Wat kunnen zij toch goed liegen .. express vermoorden van onschuldigen en dan later zeggen .... sorry het ging per ongeluk...
Wat hebben de nabestaanden aan sorry ???
Oow Sorry Israel voor de bomaanslag op uw bus van gister in Tel Aviv waarbij 10 doden zijn gevallen .. het ging per ongeluk...
wanneer wordt ISRAEL beboet voor hun massamoorden ??
Perm Ban heet zoietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef Merkie het volgende:
Als ik mod zou zijn zou ik Meki-topics meteen sluiten. Mods, alsjeblieft, neem mijn goede voornemen over.
met andere woorden keur je deze misdaad goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef salutem het volgende:
[..]
3 maar tjeemig veels te weing Meki !! Wat kunnen we eraan doen om dit beter te maken ?
Wanneer ga jij ook alweer als menselijk schild naar Palestina ?
De vraag isquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef salutem het volgende:
[..]
3 maar tjeemig veels te weing Meki !! Wat kunnen we eraan doen om dit beter te maken ?
Wanneer ga jij ook alweer als menselijk schild naar Palestina ?
quote:zelfgemaakte pre 1945 raketten
Ja en ik verheerlijk het en roep een fatwa af op allen die het niet met me eens zijn in de naam van de grote poefti !quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
met andere woorden keur je deze misdaad goed
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef DaForZz het volgende:
De titel 'Palestijnen doden per ongeluk onschuldige burgers' komt iedergeval niet voor, die hebben het altijd zo bedoelt.
bruto misschien ja, ik zou maar een vak gaan leren:) OT israelische politici zijn en stelletje ratten net als de hamas, als je een slimme palestijnse burger bent blijf je daar uit de buurt omdat je weet dat er meestal wat Isreali's vuurwek je kant op komtquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
2200 was het
ben al in opleiding als hoofdagent
wat waren het geen onschuldigen ??quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef DaForZz het volgende:
De titel 'Palestijnen doden per ongeluk onschuldige burgers' komt iedergeval niet voor, die hebben het altijd zo bedoelt.
Het begint met een T en eindigt op isten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
wat waren het geen onschuldigen ??
wat waren er dan ???
Lees nogmaals wat ik geschreven heb geMek(i/ker), want ik zeg niets over de slachtoffers... maar over de daders ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
wat waren het geen onschuldigen ??
wat waren er dan ???
dikke mik hoor, en het was 1300 ex onregelmatigheidstoeslag, zie RTL nieuws vid "KLPD legt ook het werk neer" @1:00quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is dan mooi fout. Een gewone Agent die zijn diploma op zak heeft zit al op ¤1500 netto in de maand.
Nog steeds te weinig imo qua werkzaamheden, maar toch.
sorry verkeerd gelezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Lees nogmaals wat ik geschreven heb geMek(i/ker), want ik zeg niets over de slachtoffers... maar over de daders ...
sinds wanneer is het opkomen van onschuldigen een vorm van extreminismequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef William1985 het volgende:
Meki,
Flikker alsjeblieft op van dit forum.
Je mening geven mag, extremisme niet!
Echt he, ga met blokken spelen ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
zeg maar gerust dat je de doden van Palestijnen niet erg vindtquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Elkarden het volgende:
Jammer, de raket miste zijn doel, een wagen vol raketten klaar om afgeschoten te worden op Israelische WOONwijken.
[http://www.haaretz.com/hasen/spages/945294.html]
Gericht raketten afschieten op woonwijken waar geen militair noch militant loopt, vanuit Palestijnse flatgebouwen Israelische boeren doodknallen enz enz is mijn opinie 10x erger dan een raket 3 centimeter te ver naar rechts schieten waardoor de raket enkele meters naast haar doel landt en helaas, 3 burgers doodt.
Ja, uiteraard reis ik even op en neer bij een Israelische dode, en bij een Palestijnse begrafenis kan ik sowieso beter niet komen vanwege lynchgevaar door de-jongens-met-de-lange-tenen en al dat gezeul met een lijk vind ik ook maar niks..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg maar gerust dat je de doden van Palestijnen niet erg vindt
en dat je wel op begrafenis gaat bij israelische doden als die er zijn nog
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat kunnen zij toch goed liegen .. express vermoorden van onschuldigen en dan later zeggen .... sorry het ging per ongeluk...
Oow Sorry Israel voor de bomaanslag op uw bus van gister in Tel Aviv waarbij 10 doden zijn gevallen .. het ging per ongeluk...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Kun jij daar de volgende keer ook niet tussen gaan staan? Damn, wat een achterlijk jong ben jij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou nou, een heel dossier!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
reageer nou eens op dit onderwerp niet steeds verleden tijd erbij halen
want anders heb ik een dossier over Israel voor je klaar liggen
Neuh. Maar het blijft gewoon triest dat de Joodse Terroristen wél alles kunnen maken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]waar ben je lid van? de actie groep voor Palestina?
Of wanneer beide volken hun voorouders ontmoeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Neuh. Maar het blijft gewoon triest dat de Joodse Terroristen wél alles kunnen maken.
Terrorisme is altijd fout.
En ja, de een zijn Terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder bla bla bla.
Paar jaar geleden liet de VS Israel bijna stuiteren. Man wat was dat een mooie dag geweest.
Ze hadden toen een of andere kreupele geestelijke opgeblazen.
Toen kwam de VS wél in actie door voor het eerst in de gehele geschiedenis een negatief oordeel naar buiten te brengen.
Toch raar dat de VS Israel zo steunt als je bedenkt dat het het bestaansrecht aan de Engelsen te danken heeft.
Aan de andere kant: zo'n beetje het enigste niet overheersend moslim land daar.
Er is helaas maar 1 oplossing voor dat hele probleem: pas wanneer de laatste van 1 kant dood is zal er rust zijn.
Israël wil een eind maken aan de raketbeschietingen van dat tuig die wel doelbewust op Israëlische burgers gericht zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |