abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56089829
quote:
Bij een Israëlische luchtaanval zijn vandaag in de Gazastrook drie leden van een Palestijnse familie omgekomen. Hun auto werd getroffen door een Israëlische raket. Een zegsvrouw van het Israëlische leger meldde later dat het om een "vergissing" ging. De raket was bedoeld voor militanten in de buurt van het voertuig.

De slachtoffers zijn een 13-jarige jongen, zijn vader en oom. Het incident volgt na de bloedigste dag in jaren. Dinsdag kwamen bij Israëlische militaire acties in de Gazastrook negentien Palestijnen om het leven. Israël wilde met de operatie een eind maken aan raketbeschietingen vanuit Gaza op Israëlische grensplaatsen.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)r_ongeluk_pales.html

Wat kunnen zij toch goed liegen .. express vermoorden van onschuldigen en dan later zeggen .... sorry het ging per ongeluk...

Wat hebben de nabestaanden aan sorry ???

Oow Sorry Israel voor de bomaanslag op uw bus van gister in Tel Aviv waarbij 10 doden zijn gevallen .. het ging per ongeluk...

wanneer wordt ISRAEL beboet voor hun massamoorden ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56089871
Israel is de vierde militaire macht op aarde, de Palestijnen hebben oude ak47 geweren, zelfgemaakte pre 1945 raketten , en stenen.
Het is ongelooflijk hoeveel moed en doorzettingsvermogen de Palestijnen hebben tegen die zionfalangisten.
pi_56089899
Waarom maak je je hier druk over? Dit gebeurd nu al jaren.

Israël houdt zich al jaren bezig met het platgooien van complete dorpen daar. Ze hebben maar 1ding op het oog en dat is de complete genocide van het Palastijnse volk. Dat ze zo nu en dan een terrorist pakken is mooi mee genomen. Maar meer ook niet.
pi_56089946
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:

Israël houdt zich al jaren bezig met het platgooien van complete dorpen daar. Ze hebben maar 1ding op het oog en dat is de complete genocide van het Palastijnse volk. Dat ze zo nu en dan een terrorist pakken is mooi mee genomen. Maar meer ook niet.
dan pakken ze dat behoorlijk amateuristisch aan

pi_56089958
quote:

ik weet niet waarom jij je niet druk ommaakt
jij zit hier in fort europa met welvaart met je familie.. en hun dan ??
pi_56089968
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

dan pakken ze dat behoorlijk amateuristisch aan

wou je het ontkennen ofzo
pi_56090019
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

ik weet niet waarom jij je niet druk ommaakt
jij zit hier in fort europa met welvaart met je familie.. en hun dan ??
Ik mag me van de dokter niet meer zo druk maken. Slecht voor je hart enzo.
En zolang de Joden nog steeds iets weten van Amerika wat de rest niet weet zal het ook nooit veranderen.
pi_56090158
Het is een beetje het kip en ei verhaal:. Isreal schiet een raket op een rolstoel, palestijn schiet raket op dorp, Isreal blaast een gebouw op, palestijn blaast zich op in een bus, Israel blaast een auto op, etc

en dat al sinds '47 ofzo.

Ze zouden om te beginnen eigenlijk heel die Tempelberg naar de klote moeten schieten om met een schone lei te beginnen.
pi_56090184
quote:

[..]

ja
stupidity has become as common as common sense was before
pi_56090231
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Sinat het volgende:
Het is een beetje het kip en ei verhaal:. Isreal schiet een raket op een rolstoel, palestijn schiet raket op dorp, Isreal blaast een gebouw op, palestijn blaast zich op in een bus, Israel blaast een auto op, etc

en dat al sinds '47 ofzo.

Ze zouden om te beginnen eigenlijk heel die Tempelberg naar de klote moeten schieten om met een schone lei te beginnen.
reageer nou eens op dit onderwerp niet steeds verleden tijd erbij halen
want anders heb ik een dossier over Israel voor je klaar liggen
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:35:12 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56090235
Als ik mod zou zijn zou ik Meki-topics meteen sluiten. Mods, alsjeblieft, neem mijn goede voornemen over .
2000 light years from home
pi_56090280
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat kunnen zij toch goed liegen .. express vermoorden van onschuldigen en dan later zeggen .... sorry het ging per ongeluk...

Oow Sorry Israel voor de bomaanslag op uw bus van gister in Tel Aviv waarbij 10 doden zijn gevallen .. het ging per ongeluk...

3 maar tjeemig veels te weing Meki !! Wat kunnen we eraan doen om dit beter te maken ?
Wanneer ga jij ook alweer als menselijk schild naar Palestina ?
pi_56090290
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef Merkie het volgende:
Als ik mod zou zijn zou ik Meki-topics meteen sluiten. Mods, alsjeblieft, neem mijn goede voornemen over .
Perm Ban heet zoiets
pi_56090324
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef salutem het volgende:

[..]

3 maar tjeemig veels te weing Meki !! Wat kunnen we eraan doen om dit beter te maken ?
met andere woorden keur je deze misdaad goed
pi_56090325
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef salutem het volgende:

[..]

De vraag is
Wat kunnen wij doen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:39:02 #16
181657 LordNemephis
computer says no
pi_56090352
quote:
zelfgemaakte pre 1945 raketten
ze hebben zeker ook nog katapults om op Apaches te schieten?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_56090377
De titel 'Palestijnen doden per ongeluk onschuldige burgers' komt iedergeval niet voor, die hebben het altijd zo bedoelt.
pi_56090379
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

met andere woorden keur je deze misdaad goed
Ja en ik verheerlijk het en roep een fatwa af op allen die het niet met me eens zijn in de naam van de grote poefti !
pi_56090396
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef DaForZz het volgende:
De titel 'Palestijnen doden per ongeluk onschuldige burgers' komt iedergeval niet voor, die hebben het altijd zo bedoelt.
P0Wn3d !!!
pi_56090425
quote:

[..]

ja zoek de definitie van genocide maar even op

pi_56090460
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

2200 was het
ben al in opleiding als hoofdagent
bruto misschien ja, ik zou maar een vak gaan leren:) OT israelische politici zijn en stelletje ratten net als de hamas, als je een slimme palestijnse burger bent blijf je daar uit de buurt omdat je weet dat er meestal wat Isreali's vuurwek je kant op komt
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_56090519
Ik ben wel voor een Salomons oordeel: "jullie gaan je goddomme maar een keer gedragen en zoeken een manier om samen te leven zonder elkaar al dan niet 'per ongeluk' op te blazen anders gaan we als wereldbevolking ingrijpen en flikkeren we het hele zootje het land uit"
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56090540
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef DaForZz het volgende:
wat waren het geen onschuldigen ??
wat waren er dan ???
pi_56090681
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Meki het volgende:

[..]

wat waren er dan ???
Het begint met een T en eindigt op isten.
Nou mr de hoofdagent avec des couilles vas y!! ton meilleur coup
pi_56090833
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Meki het volgende:

[..]

wat waren er dan ???
Lees nogmaals wat ik geschreven heb geMek(i/ker), want ik zeg niets over de slachtoffers... maar over de daders ...
pi_56090894
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat is dan mooi fout. Een gewone Agent die zijn diploma op zak heeft zit al op ¤1500 netto in de maand.

Nog steeds te weinig imo qua werkzaamheden, maar toch.
dikke mik hoor, en het was 1300 ex onregelmatigheidstoeslag, zie RTL nieuws vid "KLPD legt ook het werk neer" @1:00
Kutbaan, kut salaris
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_56090903
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Lees nogmaals wat ik geschreven heb geMek(i/ker), want ik zeg niets over de slachtoffers... maar over de daders ...
sorry verkeerd gelezen
pi_56091071
Meki,

Flikker alsjeblieft op van dit forum.

Je mening geven mag, extremisme niet!
San Siro 2007 - Laura Pausini / www.woosterwijk.nl
pi_56091121
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef William1985 het volgende:
Meki,

Flikker alsjeblieft op van dit forum.

Je mening geven mag, extremisme niet!
sinds wanneer is het opkomen van onschuldigen een vorm van extreminisme
jij moet al je mond dicht houden want jij denkt niet aan onschuldigen maar je zelf
pi_56091397
Jammer, de raket miste zijn doel, een wagen vol raketten klaar om afgeschoten te worden op Israelische WOONwijken.

[http://www.haaretz.com/hasen/spages/945294.html]

Gericht raketten afschieten op woonwijken waar geen militair noch militant loopt, vanuit Palestijnse flatgebouwen Israelische boeren doodknallen enz enz is mijn opinie 10x erger dan een raket 3 centimeter te ver naar rechts schieten waardoor de raket enkele meters naast haar doel landt en helaas, 3 burgers doodt.
pi_56091425
quote:

Echt he, ga met blokken spelen ofzo
pi_56091478
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Elkarden het volgende:
Jammer, de raket miste zijn doel, een wagen vol raketten klaar om afgeschoten te worden op Israelische WOONwijken.

[http://www.haaretz.com/hasen/spages/945294.html]

Gericht raketten afschieten op woonwijken waar geen militair noch militant loopt, vanuit Palestijnse flatgebouwen Israelische boeren doodknallen enz enz is mijn opinie 10x erger dan een raket 3 centimeter te ver naar rechts schieten waardoor de raket enkele meters naast haar doel landt en helaas, 3 burgers doodt.
zeg maar gerust dat je de doden van Palestijnen niet erg vindt
en dat je wel op begrafenis gaat bij israelische doden als die er zijn nog
pi_56091587
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Meki het volgende:

[..]

zeg maar gerust dat je de doden van Palestijnen niet erg vindt
en dat je wel op begrafenis gaat bij israelische doden als die er zijn nog
Ja, uiteraard reis ik even op en neer bij een Israelische dode, en bij een Palestijnse begrafenis kan ik sowieso beter niet komen vanwege lynchgevaar door de-jongens-met-de-lange-tenen en al dat gezeul met een lijk vind ik ook maar niks..
pi_56091635
quote:

[..]

ik moest lachen
duidelijk geen benul van de situatie daar.
en ja per ongeluk kan het idd gebeuren dat je een onschuldige menigte raakt, raketten zijn geen 100% accurate dingen
pi_56091665
quote:

waar ben je lid van? de actie groep voor palestina?
pi_56091708
quote:

[..]

Kun jij daar de volgende keer ook niet tussen gaan staan? Damn, wat een achterlijk jong ben jij.
X
X
X
pi_56091859
Meki, hoe weet jij dat Israel liegt over haar intenties?
En als een palestijnse zelfmoordaanslag te vergelijken is met wat hier is gebeurd, waarom gebeurd dit dan niet veel meer en veel vaker?

Welk doel is volgens jou hier mee gedient?
pi_56092643
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

reageer nou eens op dit onderwerp niet steeds verleden tijd erbij halen
want anders heb ik een dossier over Israel voor je klaar liggen
Nou nou, een heel dossier!

Hoe dan ook, Palastijen schieten honderen pre-'45 rakketen richting Israel om burgers te raken. Israel reageert daarop (kip-ei) en missen hun doel waarbij burgelijke slachtoffers vallen.

Eerder reageerde een palestijnse sluipschutter door een burger in één van de omliggende dorpen neer te schieten, als reatie op Israelische acties.

Aan beide kanten vallen onschuldige slachtoffers! Dus rot op met je reltopics waarin de Palestijen heilig zijn en Israeliers massamoordenaars zijn. Lees je 'dossier' eens na en sla er ook eens wat objectieve geschiedenisboeken er op na, dan zal je zien dat beide kanten heel fout bezig zijn en dat het verleden niet zomaar aan de kant geschoven kan worden!
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:25:48 #39
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56092645
Naderhand begin je je af te vragen waarom Arafat, Rabin en Peres veertien jaar geleden de Nobelprijs voor de Vrede in ontvangst konden nemen.

En BTW: dit is weer de zoveelste verkapte Meki-opent-een-topic-en-steelt-de-show-topic.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:54:53 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56092853
Ah een Meki topic
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:45:31 #41
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56093076
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef mschol het volgende:

[..]

waar ben je lid van? de actie groep voor Palestina?
Neuh. Maar het blijft gewoon triest dat de Joodse Terroristen wél alles kunnen maken.

Terrorisme is altijd fout.
En ja, de een zijn Terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder bla bla bla.
Paar jaar geleden liet de VS Israel bijna stuiteren. Man wat was dat een mooie dag geweest.
Ze hadden toen een of andere kreupele geestelijke opgeblazen.

Toen kwam de VS wél in actie door voor het eerst in de gehele geschiedenis een negatief oordeel naar buiten te brengen.
Toch raar dat de VS Israel zo steunt als je bedenkt dat het het bestaansrecht aan de Engelsen te danken heeft.
Aan de andere kant: zo'n beetje het enigste niet overheersend moslim land daar.

Er is helaas maar 1 oplossing voor dat hele probleem: pas wanneer de laatste van 1 kant dood is zal er rust zijn.
pi_56093095
Ik heb een hekel aan de houding van Israel, maar alleen al om deze post van Meki ga ik nu een donatie maken aan een of ander zionistisch fonds...
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:58:19 #43
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56093121
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Neuh. Maar het blijft gewoon triest dat de Joodse Terroristen wél alles kunnen maken.

Terrorisme is altijd fout.
En ja, de een zijn Terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder bla bla bla.
Paar jaar geleden liet de VS Israel bijna stuiteren. Man wat was dat een mooie dag geweest.
Ze hadden toen een of andere kreupele geestelijke opgeblazen.

Toen kwam de VS wél in actie door voor het eerst in de gehele geschiedenis een negatief oordeel naar buiten te brengen.
Toch raar dat de VS Israel zo steunt als je bedenkt dat het het bestaansrecht aan de Engelsen te danken heeft.
Aan de andere kant: zo'n beetje het enigste niet overheersend moslim land daar.

Er is helaas maar 1 oplossing voor dat hele probleem: pas wanneer de laatste van 1 kant dood is zal er rust zijn.
Of wanneer beide volken hun voorouders ontmoeten.
pi_56093160
quote:

[..]

Israël wil een eind maken aan de raketbeschietingen van dat tuig die wel doelbewust op Israëlische burgers gericht zijn.
pi_56093183
Kan gebeuren toch, al die palestijnen zien er ook hetzelfde uit.
  donderdag 17 januari 2008 @ 04:11:37 #46
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_56093239
Bij een bomaanslag in Irak vallen dagelijks onschuldige burgers.. collateral damage. Het gebeurd (triest maar waar) zo vaak dat het nog niet eens nieuwswaardig is.
- Shit happens -
Face it.... het zijn nog steeds 2 gebieden in staat van oorlog (met bijbehorende verklaringen). En de raketten die worden afgeschoten op Israel hebben betrekking op een militair doel.... guess not.
TS spreekt in de OP over massamoorden.... ik denk dat het beter is dat TS eens gaat kijken wat er op geo-politieke schaal aan de hand is... Dafur of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')