Daar sta ik ook versteld van! Die van mij is echt vanaf de eerste wee op de hoogte hoor! Is de enige 'last' die hij er van heeft, dus hij lijdt maar ff mee dan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:31 schreef Smirre het volgende:
En wat zijn jullie dames toch (meestal) lief voor jullie ega's, om hem te laten slapen. Het is dat de telefoon het niet deed in het ziekenhuis anders vrees ik dat ik bij het eerste vermoeden van een wee, direct op hoog volume de aankondiging richting man gedaan had.
oeh succesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:23 schreef Randa_v het volgende:
Merlijn gaat dadelijk naar het KDV. De pijn komt nu vanaf 6.30 ongeveer om de 5 minuten. Het doet goed pijn, moet ze in iedergeval wat wegzuchten en blazen, dadelijk het ziekenhuis maar bellen.Kijken of we al mogen komen.
Oké richting ziekenhuis.
Daar was ik ook naar op zoek, en toen waren er nog een hele hop nieuwe beebs!! Wat een superschattige foto trouwens van Veraquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:20 schreef Ynske het volgende:een Ruben
een Vera
een Yara
wat heerlijk is het toch
weet iemand toevallig hoe de kleine van Vamp heet?
Ik heb mijn man ook laten slapen die eerste uurtjes, omdat ik mezelf al in de weg zat had ik weinig behoefte aan 'gedoe' om me heen. Ik wilde hem ook niet enthousiast maken met vals voorwerk. Toen ik zeker wist dat het bezig was, maakte ik hem wakker. Ik snap je gevoel wel, maar wil je toch zeggen dat je tussen de bevruchting en bevalling ook wel nuttig bentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:27 schreef GI het volgende:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik wil zelfs dat mijn vrouw mij bij de eerste wee al op de hoogte stelt. Er zijn verrotte weinig dingen die een man kan doen tijdens de hele bevalling. Als het een beetje 'normaal' verloopt is het een paar uur tijd dat het allemaal kan duren. In die paar uur tijd ben ik weer nodig. Voor het eerst sinds de bevruchting kan ik dan eindelijk weer iets doen. Het kunnen dingen zijn zoals het zetten van thee of het geven van een voet massage, maar zodra de bevalling eindelijk begint dat ben je als man weer nuttig.
Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die door kunnen slapen op het moment dat het begonnen is...
Ow, het is niet zo dat ik een zwaar minderwaardigheidscomplex heb hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb mijn man ook laten slapen die eerste uurtjes, omdat ik mezelf al in de weg zat had ik weinig behoefte aan 'gedoe' om me heen. Ik wilde hem ook niet enthousiast maken met vals voorwerk. Toen ik zeker wist dat het bezig was, maakte ik hem wakker. Ik snap je gevoel wel, maar wil je toch zeggen dat je tussen de bevruchting en bevalling ook wel nuttig bentVrouwen geven zelf aan waar ze behoefte aan hebben op zo`n moment.
Randa zet hem op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |