abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:35:31 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56117397
Tearsong! Daar is ze dan eindelijk... Dat lange wachten heeft zijn vruchten afgeworpen. Heerlijk hoor, zo'n megasnelle bevalling Van harte met jullie nieuwe aanwas <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56117484
Gefeliciteerd Tearsong.

Ik ga zo ook maar eens proberen te slapen, heb er voor gekozen om lekker benenden in bed te slapen waar het kraambed staat. Zo kan ik lekker aanrommelen wat ik wil. Ben niet echt moe na daarstraks 3 kwartier geslapen te hebben. Ons meidje is wel bewegelijk en is constant aan het draaien. We zien wel.
pi_56117883
Randa, verbreek jij het snelheidsrecord vandaag nog ff!
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:31 schreef Smirre het volgende:
En wat zijn jullie dames toch (meestal) lief voor jullie ega's, om hem te laten slapen. Het is dat de telefoon het niet deed in het ziekenhuis anders vrees ik dat ik bij het eerste vermoeden van een wee, direct op hoog volume de aankondiging richting man gedaan had.
Daar sta ik ook versteld van! Die van mij is echt vanaf de eerste wee op de hoogte hoor! Is de enige 'last' die hij er van heeft, dus hij lijdt maar ff mee dan!
pi_56118357
Spannend Randa! Het komt toch wel heel erg dichtbij zo. Ik hoop dat er inderdaad de komende dagen wat gaat gebeuren Of misschien vannacht al
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:17:53 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56121044
TearSong , van harte gefeliciteerd met Yara
Tomas, gefeliciteerd met je kleine zusje. Dat je maar veel cadeautjes mag krijgen de komende tijd (komt vast wel goed, hoor)

Zo, dat heb je nog even snel gedaan gisteren!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 januari 2008 @ 07:20:04 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56121050
een Ruben
een Vera
een Yara

wat heerlijk is het toch

weet iemand toevallig hoe de kleine van Vamp heet?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56121065
wenneke en tearsong gefeliciteerd!!!
pi_56121068
Merlijn gaat dadelijk naar het KDV. De pijn komt nu vanaf 6.30 ongeveer om de 5 minuten. Het doet goed pijn, moet ze in iedergeval wat wegzuchten en blazen, dadelijk het ziekenhuis maar bellen. Kijken of we al mogen komen.

Oké richting ziekenhuis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 januari 2008 @ 07:24:06 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56121072
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:23 schreef Randa_v het volgende:
Merlijn gaat dadelijk naar het KDV. De pijn komt nu vanaf 6.30 ongeveer om de 5 minuten. Het doet goed pijn, moet ze in iedergeval wat wegzuchten en blazen, dadelijk het ziekenhuis maar bellen. Kijken of we al mogen komen.

Oké richting ziekenhuis.
oeh succes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:27:37 #135
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56121085
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik wil zelfs dat mijn vrouw mij bij de eerste wee al op de hoogte stelt. Er zijn verrotte weinig dingen die een man kan doen tijdens de hele bevalling. Als het een beetje 'normaal' verloopt is het een paar uur tijd dat het allemaal kan duren. In die paar uur tijd ben ik weer nodig. Voor het eerst sinds de bevruchting kan ik dan eindelijk weer iets doen. Het kunnen dingen zijn zoals het zetten van thee of het geven van een voet massage, maar zodra de bevalling eindelijk begint dat ben je als man weer nuttig.

Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die door kunnen slapen op het moment dat het begonnen is...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:28:52 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56121090
Randa_V, succes
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:30:20 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56121098
Gefeliciteerd, TearSong met jullie dochter Yara!
Fotooooooooo's!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:30:41 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56121099
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:20 schreef Ynske het volgende:
een Ruben
een Vera
een Yara

wat heerlijk is het toch

weet iemand toevallig hoe de kleine van Vamp heet?
Daar was ik ook naar op zoek, en toen waren er nog een hele hop nieuwe beebs!! Wat een superschattige foto trouwens van Vera
Van harte gefeliciteerd allemaal en tot snel in het babietjestopic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56121116
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:27 schreef GI het volgende:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik wil zelfs dat mijn vrouw mij bij de eerste wee al op de hoogte stelt. Er zijn verrotte weinig dingen die een man kan doen tijdens de hele bevalling. Als het een beetje 'normaal' verloopt is het een paar uur tijd dat het allemaal kan duren. In die paar uur tijd ben ik weer nodig. Voor het eerst sinds de bevruchting kan ik dan eindelijk weer iets doen. Het kunnen dingen zijn zoals het zetten van thee of het geven van een voet massage, maar zodra de bevalling eindelijk begint dat ben je als man weer nuttig.

Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die door kunnen slapen op het moment dat het begonnen is...
Ik heb mijn man ook laten slapen die eerste uurtjes, omdat ik mezelf al in de weg zat had ik weinig behoefte aan 'gedoe' om me heen. Ik wilde hem ook niet enthousiast maken met vals voorwerk. Toen ik zeker wist dat het bezig was, maakte ik hem wakker. Ik snap je gevoel wel, maar wil je toch zeggen dat je tussen de bevruchting en bevalling ook wel nuttig bent Vrouwen geven zelf aan waar ze behoefte aan hebben op zo`n moment.

Randa zet hem op
Saartje
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:39:42 #140
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56121144
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:34 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik heb mijn man ook laten slapen die eerste uurtjes, omdat ik mezelf al in de weg zat had ik weinig behoefte aan 'gedoe' om me heen. Ik wilde hem ook niet enthousiast maken met vals voorwerk. Toen ik zeker wist dat het bezig was, maakte ik hem wakker. Ik snap je gevoel wel, maar wil je toch zeggen dat je tussen de bevruchting en bevalling ook wel nuttig bent Vrouwen geven zelf aan waar ze behoefte aan hebben op zo`n moment.

Randa zet hem op
Ow, het is niet zo dat ik een zwaar minderwaardigheidscomplex heb hoor . Ik heb zo mijn nut wel. Maar tijdens de bevalling is het juist weer een moment dat je echt weer wat kan doen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:46:24 #141
62233 Jelief
ikke lief!
pi_56121170
Randa! Ik neem aandat je al weg bent. Ik zal aan je denken

Ik heb mijn man ook nog even laten slapen, tot ik vond dat we maar naar het ziekenhuis moesten.Ik kon het nog prima alleen opvangen en vond dat ook prettig. Ik bedacht mij dat ik meer had aan een man die wat uitgeslapen was dan een die als zombie rond zou lopen.

En een warm welkom aan Vera en Yara.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56121179
Tearsong, gefeliciteerd met Yara
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56121189
Gefeliciteerd Tearsong! Wat een snelle bevalling

Randa, heel veel succes vandaag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:57:07 #144
156412 hestria
erg gastvrij
pi_56121213
goede morgen zeg!!

Tearsong, gefeliciteerd met Yara!

Wenneke wat is Vera mooi!!!

hier een Kl*te nacht achter de rug, om 3 uur wakker met (voor)weeėn en stront misselijk. om 5 uur na alles geleegd te hebben wederom niks meer te bekennen, en van elende op de bank in slaap gevallen. Vanochtend dus wakker met rugpijn, en een beetje rommelen en wederom enorm misselijk, maar niks serieus. Ben op het moment dus heel erg zielig en voel me een vaatdoek, vind er niks meer aan!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 08:00:16 #145
5428 crew  miss_sly
pi_56121234
Tearsong gefeliciteerd met Yara

Randa, succes

Vera met dat duimpje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:07:17 #146
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56121283
Oooooooooooh, ik zie nu de foto van Vera, wat een mooi meisje en dat duimpje.....
Je zult wel heel trots zijn, wenneke!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56121289
Tearsong gefeliciteerd!!!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:18:38 #148
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56121357
Tearsong ook al zo'n snelle bevalling. Gefeliciteerd!
Wat een mooie naam ook Yara

En wat een prachtige combinatie voor een datumtweeling: Vera en Yara

(en Wenneke, wat een prachtige foto)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:35:52 #149
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56121515
Tearsong van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Dat klinkt als een prima bevalling. Lekker hoor ! *o*
Lekker douchen!
pi_56121611
Wenneke wat is ze mooi!

Tearsong gefeliciteerd met jullie dochter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')