abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56114362
Wenneke, gefeliciteerd met Vera!

Hier net weer terug van een bezoek aan de VK en daarna het ziekenhuis
Tijdens de controle kon de VK het hartje van de baby niet vinden en voor de zekerheid werd ik dus doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo.
Binnen een half uur kon ik daar geholpen worden, erg netjes!
Echoapparaat erop gezet en gelukkig was daar gewoon een heel actief kindje te zien
Vriendje en ik natuurlijk helemaal opgelucht, want we zaten toch wel even in spanning...

Verder was de bloeddruk goed (120-75), weer afgevallen, totaal nu 5 kg

De echo was dus helemaal goed, kwam goed overeen met de zwangerschapsduur (18 weken en 1 dag) en het kindje was nu zo'n 250 gram op basis van de metingen. Erg leuk dat hij nog even een aantal dingen naliep!

Over 10 dagen hebben we de 20 weken echo, mogen we dus weer even koekeloeren!
We hebben nog wel 3 echo foto's meegekregen, maar die zijn niet ontzettend duidelijk..
Wel heel fijn dat alles goed was!
pi_56114457
Madelieve wat een mooie echo
pi_56114518
Iedereen superbedankt voor alle felicitaties.

Het gaat echt supers. Vanacht om ongeveer 20 over 3 werd ik wakker van een pijnlijke wee en dit heeft mooi doorgezet. Ik heb manlief rond 20 voor 5 wakker gemaakt en toen ook maar de vlos gebeld. Die was er even na vijven en heeft besloten meteen te blijven. Rond een uur of zes werd alles een beetje heftiger en ben ik tot een uurtje of half zeven onder de douche gaan staan. Rond die tijd is ook het kraamcentrum gebeld en die zouden er binnen een uur zijn. Vlgs de vlos zou dat genoeg zijn.
Eenmaal onder de douche uit braken mijn vliezen met een echte flinke knap en had ik eigenlijk om kwart voor zeven ook meteen iets van persdrang.
Uiteindelijk ben ik mee mogen gaan persen, kwam om 1 minuut over zeven de kraamzorg en werd vijf minuten later Vera geboren in een perswee. Van het staan van het hoofdje tot het helemaal geboren zijn is in een wee gebeurd.

En ik ben er helemaal ongeschonden uitgekomen. Niet een scheurtje. Wel een heftige zooi naweeen, maar dat geeft niet. Foto volgt nog. Voor nu ben ik een beetje moe aan het worden en ga ik mijn meisje zo nog eens aanleggen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:08:46 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_56114702
Jeetje, ben ik er ff 2 dagen niet..

Alle verse mama's en papa's van harte met jullie kanjers!

LLM..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_56114936
Klinkt als een relaxte bevalling Wenneke! Hartelijk gefeliciteerd met Vera! Prachtige naam overigens, kort, krachtig, vrolijk en pakkend.

Mrien, wat een schrik zeg... zal een spannend uurtje zijn geweest inderdaad... Gelukkig dat je zo snel terecht kon voor zekerheid overigens en dat het goed nieuws gaf.

Voor Tearsong en Randa....
pi_56114967
Wenneke, wat een superbevalling, heerlijk zeg! Ga maar fijn voor je meisje zorgen. Krijgen we binnenkort een fotootje te zien please?
pi_56115065
Het was ook echt relaxed. Als ik er zo op terugkijk ben ik heel erg tevreden over hoe het gegaan is. Snel, maar tegelijkertijd ook heel rustig en beheerst.

Foto volgt. Moet even kijken waar ik hem kan uploaden
pi_56115188
Owja... nog een vraagje...
Nou dacht ik met mijn 3e zwangerschap toch wel een ervaren zwangere te zijn, maar eh...
wat betekent in Godsnaam LLM?

Long Lasting Mothers?
Lang Lijdende Moeders?
Lijdzaam Lachende Mamma's?
Log, Lam en Moe(deloos)?
pi_56115212
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:33:03 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56115479
Wenneke, van harte gefeliciteerd met Vera! Oh, en wat een smeltfoto zo met dat duimpje al in haar mond

Oh, en Mammietje. LLM is Laatste Loodjes Meiden Maar die van jou kloppen ook stuk voor stuk en dekken de lading net zo goed
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56115566
Wat een lieffie, ga er spontaan van rammelen.
pi_56115601
Jaa foto! Och wat een heerlijk poppetje smelt....
pi_56115711
Jeetje Zo heerlijk verkreukeld nog
Saartje
pi_56115752
Wat lief met dr duimpje. *rammel*
pi_56115755
Laatste Loodjes Meiden... heb dank, Livelink... heb dank!
pi_56116685
Wenneke: we hebben een datumtweeling!

Vanmiddag om 17:32 is Yara geboren. 3550 gram en kerngezond.

Eigenlijk dacht ik dat het strippen weinig gedaan had. Ben 's middags wel op bed gaan liggen om nog wat te slapen (tegelijkertijd met Tomas z'n middagslaapje). Heb toen ik wakker werd lekker gedouched en toen ik onder de douche vandaan kwam kwam de eerste wee. (om 16:45)
Direct mijn ouders gebeld, voor de zekerheid, omdat die op Tomas gingen passen. Na amper 2 minuten nog een wee...direct daarna nog 1. De VK dus maar gebeld (om 16:50) en die zou om half 6 komen. had opgehangen met de VK en vertelde dat hij er om half 6 zou zijn, en ik riep meteen dat hij terug moest bellen want dat zou ik niet halen. Dus hij zou direct komen. De eerste weeen kwamen kort op elkaar maar vielen op zich nog wel mee. Na 5 uur werd het allemaal heftiger en kreeg ik moeite om ze nog goed op te vangen. Al snel kreeg ik persweeen...de eerste viel nog redelijk mee maar met de 2e begon m'n lichaam al automatisch mee te persen...wat ik best eng vond zonder VK bij de hand..en met m'n ouders ook nog in de file dus Tomas zat inmiddels bij de overburen Weer de VK gebeld, die was inmiddels gelukkig om de hoek dus toen hij eenmaal binnen was voelde hij nog even en mocht ik meepersen Na 5 persweeen was ze er.
En nu zitten we dus op de bekende roze wolk. Papa helemaal blij dat hij eindelijk zijn meisje beter kan leren kennen. Ik moe en wat overvallen door de snelheid van de bevalling maar dolgelukkig En Tomas trots op zijn kleine zusje en zo lief voor haar en aan de andere kant ook typisch peuter (heeft de baby tanden? kannie lopen? moet de baby niet eten? en de meest gehoorde opmerking: cadeautje! mag ik het uitpakken?)

Zo, een heel verhaal..maar ik zit hier toch lekker met de laptop op bed en alles slaapt (behalve m'n man dan) dus ik heb de tijd.

Oh enne: niet uitgescheurd Alleen wat schaafwondjes dus daar ben ik ook blij mee
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_56116774
gefeliciteerd Tearsong met jullie dochter Yara
pi_56116964
Zo het is de tijd van de vlotte bevallingen Gefeliciteerd met Yara
Saartje
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:20:43 #119
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_56116973
tearsong gefeliciteerd met jullie dochter!
Pruk/troel gefeliciteerd met jullie zoon!
wenneke gefeliciteerd met jullie dochter!
en wat een mooie namen ook zeg
pi_56116980
Tearsong geniet van jullie meisje!! Wat lekker vlot gedaan zeg.

Wenneke ook een meisje, ook jullie geniet er lekker van en laat jullie lekker verwennen door de kraamdame.

Pff zelfs ik ga alweer rammelen van kleine vers geboren babytjes.
Toch eens de gyn bellen of dat jaar wachten na een ks echt nodig is.
Mama van Isa en Ties
pi_56117064
Wauw Tearsong wat een supersnelle bevalling!
Gefeliciteerd met jullie dochter Yara!
Wat een leuke naam, die stond ook op mijn lijstje.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 23:23:58 #122
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56117079
Wenneke, gefeliciteerd met Vera. Wat een droppie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 23:27:33 #123
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56117185
Zeg eh, Tearsong, dit is gewoon niet bij te houden Gefeliciteerd met Yara
Leuke datumtweelingcombi, Vera en Yara!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56117287
Tearsong, jij snelle jelle! Van harte gefeliciteerd En Yara, welkom op de wereld!

Potverdikkie... dit was een goede dag om ff rap te bevallen zeg!
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:31:31 #125
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_56117294
Pruk/Troel, Wenneke en Tearsong, gefeliciteerd met jullie zoon en dochters!

En wat zijn jullie dames toch (meestal) lief voor jullie ega's, om hem te laten slapen. Het is dat de telefoon het niet deed in het ziekenhuis anders vrees ik dat ik bij het eerste vermoeden van een wee, direct op hoog volume de aankondiging richting man gedaan had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')