Wenneke: we hebben een datumtweeling!
Vanmiddag om 17:32 is Yara geboren. 3550 gram en kerngezond.
Eigenlijk dacht ik dat het strippen weinig gedaan had. Ben 's middags wel op bed gaan liggen om nog wat te slapen (tegelijkertijd met Tomas z'n middagslaapje). Heb toen ik wakker werd lekker gedouched en toen ik onder de douche vandaan kwam kwam de eerste wee. (om 16:45)
Direct mijn ouders gebeld, voor de zekerheid, omdat die op Tomas gingen passen. Na amper 2 minuten nog een wee...direct daarna nog 1. De VK dus maar gebeld (om 16:50) en die zou om half 6 komen.

had opgehangen met de VK en vertelde dat hij er om half 6 zou zijn, en ik riep meteen dat hij terug moest bellen want dat zou ik niet halen. Dus hij zou direct komen. De eerste weeen kwamen kort op elkaar maar vielen op zich nog wel mee. Na 5 uur werd het allemaal heftiger en kreeg ik moeite om ze nog goed op te vangen. Al snel kreeg ik persweeen...de eerste viel nog redelijk mee maar met de 2e begon m'n lichaam al automatisch mee te persen...wat ik best eng vond zonder VK bij de hand..en met m'n ouders ook nog in de file dus Tomas zat inmiddels bij de overburen

Weer de VK gebeld, die was inmiddels gelukkig om de hoek dus toen hij eenmaal binnen was voelde hij nog even en mocht ik meepersen

Na 5 persweeen was ze er.
En nu zitten we dus op de bekende roze wolk. Papa helemaal blij dat hij eindelijk zijn meisje beter kan leren kennen. Ik moe en wat overvallen door de snelheid van de bevalling maar dolgelukkig

En Tomas trots op zijn kleine zusje en zo lief voor haar en aan de andere kant ook typisch peuter (heeft de baby tanden? kannie lopen? moet de baby niet eten? en de meest gehoorde opmerking: cadeautje! mag ik het uitpakken?)
Zo, een heel verhaal..maar ik zit hier toch lekker met de laptop op bed en alles slaapt (behalve m'n man dan) dus ik heb de tijd.
Oh enne: niet uitgescheurd

Alleen wat schaafwondjes dus daar ben ik ook blij mee