Dat van BT is al sinds jaar en dag behoorlijk gay..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:54 schreef jortkeldert het volgende:
Het kapsel van BT lijkt me ook wel cool. Kijk maar eens naar de clip van tiesto vs bt - break my fall.
http://2.bp.blogspot.com/(...)reak_my_fall.avi.jpg
Maar ik weet nog niet of dat staat bij mij, wat denken jullie?
Dan zou ik het zeker zo laten groeienquote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef jortkeldert het volgende:
BT is gewoon een fucking koning. Check wiki maar wat hij allemaal doet
Zat ik ook aan te denken, vind het zo zonde om mij "gewonnen" deel weer af te halenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef fyah het volgende:
Ga eens langs bij je kapster? Een beetje kapster kan ook van die tussenkapsels wat toonbaars maken..
Dat kan zeker wel kwaad, ik heb dat tijden gedaan en er gaat altijd teveel vanaf, en zo kom je er nooit, het is ook een fabeltje dat je om lang haar te krijgen regelmatig naar de kapper moet gaan om het bij te laten werken. Enkel goed voor de portemonnee van de kapper en slecht voor je lengte. Bij mij is het uiteindelijk enkel gelukt door gewoon een hele tijd niet te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Regelmatig naar de kapper gaan kan geen kwaad ook al wil je langer haar.
maar dan groeit het op een gegeven moment toch uit model? en wordt het veel te dun! lijkt mij iig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat kan zeker wel kwaad, ik heb dat tijden gedaan en er gaat altijd teveel vanaf, en zo kom je er nooit, het is ook een fabeltje dat je om lang haar te krijgen regelmatig naar de kapper moet gaan om het bij te laten werken. Enkel goed voor de portemonnee van de kapper en slecht voor je lengte. Bij mij is het uiteindelijk enkel gelukt door gewoon een hele tijd niet te gaan.
Natuurlijk gaat het uit model, maar daar moet je doorheen totdat er meer lengte inkomt, maar waarom zou van je haar laten groeien je haar dun wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
maar dan groeit het op een gegeven moment toch uit model? en wordt het veel te dun! lijkt mij iig.
ik ben vandaag sinds 3 maanden weer naar de kapper geweest en er is iets meer af dan ik wilde, maar zeker niet veel en een mooie doorgroei lengte.
Behalve het feit dat het na enkele maanden er echt belachelijk uit gaat zien, is het ook wel degelijk goed voor je haar om elke paar maanden het bij te laten knippen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het uit model, maar daar moet je doorheen totdat er meer lengte inkomt, maar waarom zou van je haar laten groeien je haar dun wordenHet is mijn ervaring dat je beter een lange tijd geduld kunt hebben en als je een beetje bij de lengte die je wil in de buurt komt het een beetje kan laten bijwerken.
Dat is dus zo'n grote onzin, knippen maakt je haar echt niet gezond hoor. Enkel als je dode punten zou hebben moeten ze eruit, maar zolang dat niet het geval is, groeien maar. En je gaat toch niet voorkomen dat het er een tijd niet uitziet maar als het op lengte komt ben je blij dat je je hebt in weten te houden door niet naar de kapper te gaan. Geloof me, ik heb het jarenlang geprobeerd op de manier van steeds bij laten knippen, en echt, met steeds bij laten knippen lukt het geheid nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Behalve het feit dat het na enkele maanden er echt belachelijk uit gaat zien, is het ook wel degelijk goed voor je haar om elke paar maanden het bij te laten knippen.
Lijkt mij ook, al hebben ze het te veel uitgedund bij mij! Wel chill voor over 2 maanden, maar nu nog niet lolquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Behalve het feit dat het na enkele maanden er echt belachelijk uit gaat zien, is het ook wel degelijk goed voor je haar om elke paar maanden het bij te laten knippen.
Maar dan is al je nu kracht weg!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef Samson het volgende:
Bij mij is het sinds vandaag weer kort. Ik vind het wel leuk om het of kort te hebben of een tijd weer lang te laten groeien. Laat het voorjaar nu maar komen
Standaard shampoo als Dove i.c.m. met Brylcream (meest geniale spul ooit gemaakt, beter dan al die hedendaagse troep) levert bij mij altijd wel redelijk steil haar op als ik het grondig kam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef JDizzle het volgende:
Ben nieuw met het uitgroeien van haren maar heb ondertussen al behoorlijk lang haar. Heb wel een paar vragen,
- Is het normaal dat je elke dag een paar haren verliest? Had dit nooit met kort haar, maar heb het nu best wel vaak. Mocht ik een dag niet douchen, dan is het veel meer haar die ik er zo uit worden getrokken zodra ik door m'n haren ga met m'n handen.
- Mijn haren krullen zodra ze lang worden, wat is de beste manier om dit zo goed mogelijk tegen te gaan? Shampoo, specifieke gel, wax? Bedankt voor de antwoorden!
Thanks! Gebruikte vroeger ook veel brylcreem, maar had toen nog niet zo lang haar. Zal het eens proberen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:02 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Standaard shampoo als Dove i.c.m. met Brylcream (meest geniale spul ooit gemaakt, beter dan al die hedendaagse troep) levert bij mij altijd wel redelijk steil haar op als ik het grondig kam.
klikkkkkkk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |