Ben het met je eens!! Weer eens iets anders dan dat IQ loze gelul..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef miesy het volgende:
ik heb tot nu toe nog maar weinig negatiefs uit clair's mond horen vallen.
ze is dus niet geobsedeerd met zichzelf, en al helemaal geen zeik wijf.
al met al, een verademing
het was grappig dat ze commentaar hadden op de gast die achter werkt, en die reageerde met tekst op de plasma, en toen reageerde h en c daar weer op, en zo een paar keer op en neer. en toen ging de plasma off stream...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik al een groot meisje ben, en zelf mag beslissen hoe laat ik naar mijn bedje ga
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ben het met je eens!! Weer eens iets anders dan dat IQ loze gelul..
Waarbij ik dan denk, accepteerd ze de toneelhaak? (quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:
Lieke zegt: "Het is klaar, het is mooi geweest, ik heb alles wel gezien en gedaan'
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:00 schreef mazaru het volgende:
Ik zou best wel eens een programma willen hebben wat dit zou kunnen ontcijferen
[ afbeelding ]
Toen kwam er ook vrij snel een SL, maar óf het gesprek was gescript, óf ze heeft een aanbieding achter de schermen te gaan werken gekregen. Ik gok op het laatste....quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Desii het volgende:
okeeejjjj.. wie gaat er luisteren naar jaap en lieke
ff gedaan, ze speelt geen spel meer, daar voelt ze der eigen veel rustiger bij... en toen had ik het alweer gehad.
Lieke en Jaap bespreken dat Lieke er genoeg van heeft en er vrede mee heeft dat ze weg gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Desii het volgende:
okeeejjjj.. wie gaat er luisteren naar jaap en lieke
ff gedaan, ze speelt geen spel meer, daar voelt ze der eigen veel rustiger bij... en toen had ik het alweer gehad.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat hadden wij niet mogen horen
[ afbeelding ]
snap er niets meer van, een paar uur geleden zei ze nog dat ze op de backup vaan jaap rekende...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Guuskeee het volgende:
lieke gaat
ze zegt dat ze geen spel meer speelt en er klaar mee is hier, ze wil het niet meer en het is niet goed voor haar (allemaal letterlijk!!!)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lieke gaat naar huis ole ole!!
Dan heeft Huub waarschijnlijk toch gelijk gehad dat er een toneelhaak dreigde...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke en Jaap bespreken dat Lieke er genoeg van heeft en er vrede mee heeft dat ze weg gaat.
Nu is het dus alleen nog de vraag hoe gaat ze weg?
Gaat ze weg op een manier dat ze vervangen wordt?
Waarschijnlijk wel, want daar hadden Jaap en Huub het eerder al over.
Maar het staat dus wel vast dat ze gaat.
Ik denk het niet, want dan wordt ze niet vervangen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
zo te horen heeft ze het helemaal geaccepteerd dat ze gaat.
het zal wel een toneelhaak worden. ik denk aanstaande ontslagronde.
Dus Lieke naar huis.. cool! Eindelijk van dat gezweef af en blijf bij jezelf.. en HEY DOE JE EIGEN DING haha.. maar dan word ze niet vervangen toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Dan heeft Huub waarschijnlijk toch gelijk gehad dat er een toneelhaak dreigde...
Waarschijnlijk Flensquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:09 schreef akveor het volgende:
Jee Lieke lijkt weg te gaan... dat had ik echt nooit gedacht. Na alles wat zij heeft doorstaan. Ik denk dat ze gewoon moe en op is. En daardoor vreemde keuzes heeft gemaakt.
Ik dacht Jaap ook nog hebben horen zeggen... kutwijf... (Flens? Lieke?).
Hey Guuske!! Dat is goed nieuws hequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
zo te horen heeft ze het helemaal geaccepteerd dat ze gaat.
het zal wel een toneelhaak worden. ik denk aanstaande ontslagronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |