Dank je dank je!! Weet je waarom ik ook zo blij ben met die foto.. omdat die foto geen geluid maakt en niet praat enzquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had hem verdiend. Wees er maar blij mee zo'n mooi shot van de lieve Selene... ik ben er gewoon jaloers op
Als ik nou serieus zou zijn zou ik vragen naar iets ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat nou Gucci, maar er maar Jakotsi van!
Alleen de strekking en daar begreep ik uit dat hij haar tips gaf over het spel dat ze o.a. actief moet spelen met sterke spelers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er in die brief van Claires broer staat?
Dat heb ik nou met caps van Liekequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dank je dank je!! Weet je waarom ik ook zo blij ben met die foto.. omdat die foto geen geluid maakt en niet praat enz
iets in de trant van dat ze der eigen moet uitten, niet passief zijn en voor actie moet zorgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er in die brief van Claires broer staat?
Je bent een eikeltje, maar vast wel heel lief Donny ! Geniet van je Selene , met of zonder stem ! Tis aan jouw!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dank je dank je!! Weet je waarom ik ook zo blij ben met die foto.. omdat die foto geen geluid maakt en niet praat enz
2 wielen zijn weer niet genoeg?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot weer weg om de vier wielen morgenvroeg tussen de lijnen te kunnen houden![]()
Ciao FOK!![]()
Qua aangenaam stemgeluid is alleen Claire nog te doen (ik tel gast Selene niet mee), maar die heeft nog zo weinig in te brengen. Amanda zet ik regelmatig uit, vooral als ze brommend iets zit te lezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Donnie29 het volgende:
Uh als je de inhoud van een film kent, ken je toch ook de titel.. ik wel iniedergeval.. Claire dus niet![]()
Trouwens Disana.. dat heb ik nog meer met Lieke dan met Selene btw!
me too, alleen die zijn al lang genoeg off stream dat ze al genoeg door hebben kunnen sprekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben benieuwd naar het samenzijn van Lieke en Jaap...
Hahaha waar verdien ik de titel eikeltje nou weer voor?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een eikeltje, maar vast wel heel lief Donny ! Geniet van je Selene , met of zonder stem ! Tis aan jouw!
ja, ik vraag me ook af hoe ze aan zo'n persoonlijke informatie komt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hahaha waar verdien ik de titel eikeltje nou weer voor?
is grappig hoe ze met achter communiceren dmv de plasmaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
Over 7 minuutjes moeten ze in bedje liggen
Ik ben toch blij dat ik al een groot meisje ben, en zelf mag beslissen hoe laat ik naar mijn bedje gaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is grappig hoe ze met achter communiceren dmv de plasma
Ben het met je eens!! Weer eens iets anders dan dat IQ loze gelul..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef miesy het volgende:
ik heb tot nu toe nog maar weinig negatiefs uit clair's mond horen vallen.
ze is dus niet geobsedeerd met zichzelf, en al helemaal geen zeik wijf.
al met al, een verademing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |