Die komt ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals Koster er over sprak komen er dus ook geen defensieve versterkingen, ja behalve Silva misschien.
En ook gewoon opbouwend is het niks. Ballen naar voren malen zonder te kijken. Verkeerde passes geven wat een kutmongool.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen, en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
DIe gast kost Ajax ELKE moederneukende week punten, hij vertikt het om op zijn positie te blijven en elke keer loopt elke middelmatige voetballer hem met speels gemak voorbij......
Mooi.quote:
Ik ook, wat een stuk onbenul zeg. Beter dat die back van Kozakken Boys op stage komtquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach toen ik hem de middenlijn zag dekken ipv zijn eigen doel
Verkopen is een betere optiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen, en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
DIe gast kost Ajax ELKE moederneukende week punten, hij vertikt het om op zijn positie te blijven en elke keer loopt elke middelmatige voetballer hem met speels gemak voorbij......
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
We hebben sowieso nodig:
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
Komen die deze periode niet, kan Van Geel oprotten.
Had allang moeten gebeuren, elke cent is er 1 voor meneer "ik ben verdediger maar ik sta gewoon voorin als ik dat wil".quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Verkopen is een betere optieMaar die gast heeft niet door waar die staat op het veld. Als je ziet dat hij weer de middenlijn loopt te verdedigen maar zijn tegenstander loopt door .. dan snap je er geen flikke rvan.
Bij de eerste goal was ie te laat bij die tweede was ie nergens te bekennenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had allang moeten gebeuren, elke cent is er 1 voor meneer "ik ben verdediger maar ik sta gewoon voorin als ik dat wil".
Al moet ik zeggen dat ook Koster moet ingrijpen, vertel die loser toch eens dat ie de middenlijn niet over mag ofzo.. VER-DE-DI-GEN urby! Daar ben je voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |