Contract ontbindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Urby en Oga mogen wat mij betreft DIRECT oprotten. NU!
Davids speelde vandaag ook he kneus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Perez erbij, Davids erbij, en nog niks
Zei ie dat net?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef Urquhart het volgende:
Koster wil ook nu versterkingen.
Stekel is ook echt een lijnkeeperquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Stekelenburg had al heel wat puntjes gered, maar hij zag er toch weer niet lekker uit bij die hoge bal bij de 3-1
Weg ermee? Nog niet zo lang geleden was Tottenham Hotspur bereidt miljoenen neer te tellen voor Urby. Ik was toen al bereid geweest persoonlijk naar Londen te fietsen om Urby daar af te leveren. Maar van Geel, in zijn onmetelijke wijsheid, vond dat hij moest blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef Acathla het volgende:
Ik roep het al tijden. Urby.. weg ermee. Kachelhout.
Dat wou ik posten, al had ik faalhaas Urby er net zo keihard bijgezet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ogararu![]()
![]()
![]()
Van Geel ga je werk doen vuile hond!
Ik schoot in de lach toen ik hem de middenlijn zag dekken ipv zijn eigen doelquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nee we hebben echt geen opvolger voor Stam nodig hoor Martin. Grafhond.
Laat Ogararu de volgende keer aub thuis. Wat een zoutzak. Emanuelson vindt z'n bankafschriften wel oke zo, en loopt ook maar als een 8-jarig kindje tijdens tikkertje rond op het veld
Die is om duels op het middenveld te winnen en zijn doelpunten zo nu en dan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Engelaar kopentopidee. Ik zou hem centraal achterin zetten, best lange vent.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals Koster er over sprak komen er dus ook geen defensieve versterkingen, ja behalve Silva misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |