Dat is USA, wél warm.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:52 schreef Mobster273 het volgende:
citigroup dan?
Yep, sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
mn kennis van duitse banken is niet zo groot
Mobster273 +1quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:01 schreef Mobster273 het volgende:
Hypo Real Estate of iets dergelijks meen ik mij te kunnen herinneren.....?
Ja, nu weet ik ut:quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:18 schreef Mobster273 het volgende:
HINT:zijn voornamelijk arboreel (leven in bomen) en ze kunnen zich zeer snel bewegen. In tegenstelling tot de meeste andere slangen planten ze zich voort in bomen en zijn ovipaar. Hun voedsel omvat kameleons, boombewonende hagedissen, kikkers en zo nu en dan kleine zoogdieren, vogels en eieren van nestelende vogels die zij geheel doorslikken, zonder deze eerst in stukken te scheuren.
met Latijnse naam nogal liefst...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:20 schreef pepu het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik ut:
De "boomslang" (Dispholidus typus)
Fujitsu Siemens Computersquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:25 schreef pepu het volgende:
De merknaam van mijn Duits-Japanse pc (makkie?)
morendo +1quote:
Het was toch mijn beurt een vraag te stellen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:40 schreef pepu het volgende:
Morendo? Ik wil nog un puntje maken!
Ik ken er maar één uit Georgia, die apennoten-boer ben zijn naam kwijtquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef Morendo het volgende:
Nope, hij komt uit de staat Georgia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |