Heb je Lurling wel eens gezien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:31 schreef latin_LiZzY het volgende:
Waarom hebben al die gasten van Ajax stuk voor stuk een rotkop
Ach de laatste dubbel was wel erg mooi. Vooral omdat de bekerfinale dankzij Wamberto zo mooi verliepquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, de beker is alleen een hoofdprijs voor paupers, zoals FC Utrecht
Puur een mentaliteitskwestie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:33 schreef golfer het volgende:
Bagger eerste helft van Ajax.
Volkomen terechte voorsprong voor NAC.
Vertonghen 2e geel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef borisz het volgende:
Ajax speelt slecht en had al 2x rood moeten krijgen. Suarez en vertonghen zou zijn 2de prent ook verdienen.
Omdat ie nog wel rood pakt straks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:31 schreef Catullus het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Hij is irritant voor de NAC verdedigers, dan zou ik hem laten staan.
ben jij voor nac?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk zoals verwacht, het type spel van Ajax ligt NAC wel.
Zie het somber in, zal wel 1-2 worden oid.
ja, irritantquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Doet fok ook gek bij jullie soms
Dan wint ajax toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk zoals verwacht, het type spel van Ajax ligt NAC wel.
Zie het somber in, zal wel 1-2 worden oid.
Precies hetzelfde als vorig jaar : Davids is gewoon de motor van Ajax. Als die ontbreekt, draait heel het elftal niet. Wat dat betreft is Engelaar halen heel erg slim.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is weer een wedstrijd des Ajax.
Definieer gekquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Doet fok ook gek bij jullie soms
Niet geheel fit blijkbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef ruud_fr het volgende:
waarom speelt Davids eigenlijk niet?
Omdat hij nét hersteld is van een beenbreuk mischienquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef ruud_fr het volgende:
rust voor de competitie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef ruud_fr het volgende:
kun je bijdehand doen, maar zondag speelde hij ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat hij nét hersteld is van een beenbreuk mischien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zag ze net nog![]()
[ afbeelding ]
Hij en Leonardo zijn volgens mij niet meegekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:49 schreef tha_dark het volgende:
Davids zal er zo nog wel inkomen denk ik.
Die zijn chillen in het bubbelbad jeweetsquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hij en Leonardo zijn volgens mij niet meegekomen.
Dat zou wel heel dom zijn van Koster.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hij en Leonardo zijn volgens mij niet meegekomen.
Hopelijk blijft die lekker de rest van het seizoen op de bank. Maar zal wel niet kunnen met die medische staf van Ajax.quote:
anita krijg ook geen kans van adriequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
Ajax heeft nog
Dennis Gentenaar
Hedwiges Maduro
Albert Luque (Spa)
Dennis Rommedahl (Den)
Robbert Schilder
Jeffrey Sarpong
Is ook een josti pur sang. Vroeger weinig aandacht gekregen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Zjakkie het volgende:
Schandalig van Huntelaar toch ook
Gastquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
anita krijg ook geen kans van adrie
Zo deed Huntelaar ook tegen VVV echt triestquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Is ook een josti pur sang. Vroeger weinig aandacht gekregen.
Wat deed 'ie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo deed Huntelaar ook tegen VVV echt triest
Iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef tha_dark het volgende:
En Fok is ook weer schandalig traag, wat een kutavond
Idd volgens mij zag leo dat verkeerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:57 schreef Zjakkie het volgende:
"Lurling gaat weer makkelijk liggen"
Huntelaar en Perez moeten gewoon hun poten thuishouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |