Op je legerkistjes getraptquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef fathank het volgende:
Val zelf dood met je kankertopic
Dat je niet kan begrijpen dat dat geen zeer doetquote:
quote:
Denk dat daar nog meer en beter geregeld is dan whatever jij doet door de weeks tijdens kantoor uren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou voor geen miljoen bij dat zooitje ongeregeld daar in die kutwoestijn gaan zitten
Ik zeg niet dat we geen leger moeten hebben. Binnenlands moeten we ze alleen houden. Voor overstromingen of als de Duitsers toch weer een keer binnenvallen oidquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef B1nulnul het volgende:
Helemaal geen leger en wapens is anders ook een beetje eng idee. Zowel binnenlands als buitenlands gezien.
http://www.nu.nl/news/138(...)door_eigen_vuur.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk dat daar nog meer en beter geregeld is dan whatever jij doet door de weeks tijdens kantoor uren.
Hij heeft een punt jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft op zich wel een punt. Waar gebruiken we dat legertje van ons nou voor?
En onze veiligheid hangt af van het accent van de verkeersleidingquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Als je je nou indenkt dat die snikkol uuit die reclame die die gevechtspiloten de coördinaten doorgeeft om naar dat vliegtuig te vliegen dan voel je je toch niet meer veilig?
Dat accent, menig Nederlander kan het beter.
Ik wist de eerste paar keer echt niet dat hij '30-30' in die microfoon aan het brullen was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
En onze veiligheid hangt af van het accent van de verkeersleiding![]()
Oja, TS, die boeren hier kunnen wat mij betreft allemaal afsterven. Stelletje subsidiesponzen die de prijzen kunstmatig hoog houden.
Edit: TS is raamambtenaar en zeurt over geld dat niet goed wordt besteed.Doe het land een lol een neem ontslag.
Sinds WO2, als troostmeisjes in Japanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken hoeren bij de overheid?
Waarom denk je dat je van die testen in selectief luisteren krijgt bij de vliegerselectie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist de eerste paar keer echt niet dat hij '30-30' in die microfoon aan het brullen was.
Papier schuiven en koffie drinken, hij is gemeenteambtenaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doe jij voor de maatschappij TS ?
Erm, wie denk je dat er in afghanistan en irak zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft op zich wel een punt. Waar gebruiken we dat legertje van ons nou voor?
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In een 1 of ander kut land wat nog in de middeleeuwen leeft gaan 'we' 'vrede' en 'democratie' brengen. Kanker toch op man. Weet je hoeveel geld die ongein kost. Die mensen interesseert het geen ene kut zolang ze maar eten en drinken hebben.
Ondertussen betalen wij dat wel via allerlei kut belastingen van die flikker van de pvda.
chedraach je.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:52 schreef dudge het volgende:
Echt, hoe kortzichtig kun je zijn zech
oh ja, daar in verweggistan een beetje op zandhazen schieten, dat is goed voor de maatschappij...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
afgeven op het mbo, terwijl meer als de helft van onze bevolking geen hogere opleiding genoten heeftquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:15 schreef Agiath het volgende:
Gelukkig toch nog een paar normale mensen die het met me eens zijn
Oja, ik ben maar tijdelijk (3/4 weken max) als studentenuitzend kracht in dienst bij de gemeente hoor en ik werk gewoon hard. Als vaste baan later zou ik dit nooit willen.
Maar ik voeg naar mijn inzien meer toe aan onze samenleving dan die mbo sjonnie's met hun groene helmpjes daar tussen de rotsen
Mwoah, zal wel tegenvallen denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:36 schreef Apfelsaft het volgende:
Als Nederland zich gewoon geheel op de marine zou gaan toeleggen... Daar zijn we vanouds goed in, krijgen we van andere EU-landen wel steun op het land mocht het nodig zijn
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vreemde redenatie, echt, een brandweerman, politieagent of een miliair weet dat risico een onderdeel van het beroep is, maar dat maakt het echt niet minder erg, zeker niet als het vrienden of collega's van je zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:30 schreef Florian_ het volgende:
Helemaal mee eens.
Het is oorlog daar, en dan gaan ze lopen janken als er weer een paar soldaatjes zijn doodgeschoten, wat verwacht je dan?
We hebben het ook niet over het persoonlijk verlies, natuurlijk is dat erg voor de nabestaanden en vrienden. Maar de regering moet niet van hun stoel springen en een speciale pers conferentie houden iedere keer als er een dode valt. Het is het leger, we zitten in een oorlogsgebied, doden zullen er nou eenmaal vallen. Dat die doden grotendeels vallen door eigen vuur is dan natuurlijk nogal kut, zet ons als land ook een beetje voor lul.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef dudge het volgende:
[..]
vreemde redenatie, echt, een brandweerman, politieagent of een miliair weet dat risico een onderdeel van het beroep is, maar dat maakt het echt niet minder erg, zeker niet als het vrienden of collega's van je zijn!
Nee dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar ik vind het serieus overdreven dat als er 2 soldaten zijn doodgeschoten het dan voorpaginanieuws is en het uitgebreid in de media wordt behandeld. Natuurlijk is het erg, maar iedereen doet nu net alsof ze het niet verwacht hadden etc. Als ze het allemaal zo erg vinden, hadden ze maar moeten nadenken en NL niet mee moeten laten doen aan die onzin in Afghanistan. Want wat hebben wij daar eigenlijk in godsnaam te zoeken? Ontwikkelingshulp my ass. Had Amerika lekker zelf hun troep laten uitzoeken ipv er weer andere landen in te betrekken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef dudge het volgende:
[..]
vreemde redenatie, echt, een brandweerman, politieagent of een miliair weet dat risico een onderdeel van het beroep is, maar dat maakt het echt niet minder erg, zeker niet als het vrienden of collega's van je zijn!
Goh, daar zul jij wat van merken. De Nederlandse bevolking is immers altijd zo hard bezig om het veteranen naar de zin te makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef Agiath het volgende:
En al dat gepeupel moet dalijk natuurlijk nog behandeld worden als 'veteraan'. Zal je ook nog zien...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef Agiath het volgende:
En al dat gepeupel moet dalijk natuurlijk nog behandeld worden als 'veteraan'. Zal je ook nog zien...
want iedereen in het leger is te dom om te poepenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Agiath het volgende:
Ik gebruikte gepeupel meer als scheldwoord dan de letterlijke betekenis ervan
Maar als ze uit het leger komen zijn ze weer gepeupel natuurlijk
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef Chasiner het volgende:
TS is gekilled in BF2 door een vliegtuig
Ik denk dat het dieper zit, z'n vriendin gaat nu met een militair of zoietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef Chasiner het volgende:
TS is gekilled in BF2 door een vliegtuig
Ooit op een ICT-conventie/bijeenkomst gedisst door een militair die WEL brede armen heeft, een kleurtje en nog eens kan htlm'en ook!?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
die leger sjakies zijn ook maar pauper figuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |