Dat van mij wel hoor! Alleen de dingen die er naast komen zoals eten, drinken, wonen zijn wat minder gratis.quote:
Dat moet dan ook, spellen is al lastig, al is het in het italic gezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"The problem is all inside your head", she said to me
The answer is easy if you take it logically
I'd like to help you in your struggle to be free
There must be fifty ways to leave your lover enployer
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef Q. het volgende:
Kan je lekker vaak op vakantie. Naar Japan ofzo..
Gelukkig heb ik Bert dit jaar niet met Sinterklaas. Oh ja. Ik moet nog verder met mijn surprise. Over twee weken is het immers al Sinterklaas.quote:
Ze kan koken. En zingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
... met persoonlijkheidsstoornissen. Kat in 't bakkie!
Die heb ik dan niet beklommen. Wel mt aso.quote:
Carrierevrouwquote:
Dikke vingers in combinatie met het typen met één hand...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
Dat moet dan ook, spellen is al lastig, al is het in het italic gezet
Uhuh, met je andere hand in KPD zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikke vingers in combinatie met het typen met één hand...
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh, met je andere hand in KPD zeker?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Haar op d'r nummer zettenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet wat ik er mee moet trouwens.
Hij alt tabbed nu Hime op het scherm kijkt.quote:
Iets met chromosoompjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak jij ook bepaalde associaties bij de letters 'KPD' ?
Jij denkt nog steeds dat Hime echt bestaat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij alt tabbed nu Hime op het scherm kijkt.
Wij gaan overigens zeker weten hier heen:quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet beklommen. Wel mt aso.
Oui.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iets met chromosoompjes. Of zonder, eigenlijk.
Tuurlijk, dan doen jullie toch ook van _A_?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat Hime echt bestaat?
Is dat de Veluwe?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan overigens zeker weten hier heen:
[ afbeelding ]
En Fujisan staat ook op de verlanglijst
KPD?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik al lang niet meer hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan doen jullie toch ook van _A_?
Hime en ik kijken samen naar borsten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Hij alt tabbed nu Hime op het scherm kijkt.
Maar die bestaat dan ook echt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan doen jullie toch ook van _A_?
Die van Hime?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime en ik kijken samen naar borsten!
Dejima ben ik geweest, is wel leuk, gewoon zeggen dat je uit Nederland komt, werkt goed. Je wordt vanzelf de attractie daar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan overigens zeker weten hier heen:
[ afbeelding ]
En Fujisan staat ook op de verlanglijst
Verwerpelijk stel zijn jullie toch ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime en ik kijken samen naar borsten!
Regelrechte kutkloon is 'tquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat Hime echt bestaat?
Wordt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dejima ben ik geweest, is wel leuk, gewoon zeggen dat je uit Nederland komt, werkt goed. Je wordt vanzelf de attractie daar.
Ach, nu is het weer even MissMSX, daarna weer KutUserinquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dejima ben ik geweest, is wel leuk, gewoon zeggen dat je uit Nederland komt, werkt goed. Je wordt vanzelf de attractie daar.
Yup. Daarvoor weten ze het nog nietquote:
Hey!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, nu is het weer even MissMSX, daarna weer KutUserin
Liefde is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Verwerpelijk stel zijn jullie toch ook!
Mooi, dan blijf ik ditmaal op de achtergrond. Er zijn al te veel Aziaten met een foto van mij...quote:
Zoals wel vaker, ben ik het niet met je eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liefde is...
[ afbeelding ]
... en samen naar borsten kijken!
Vraag maar aan sjowhan, die is er mod vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |