quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is dan ook het tofste karakter uit de serie.
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ken het niet.
Ook dat kloptquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is dan ook het tofste karakter uit de serie.
Eens.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
Bij jou draait ook alles om het uiterlijk he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
dat doet de hele wereldquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Bij jou draait ook alles om het uiterlijk he?
Maar in dit specifieke geval ging het heel even om 'het tofst' ipv 'het mooist'.quote:
Je hebt het over Airwin. 'nough said.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Maar in dit specifieke geval ging het heel even om 'het tofst' ipv 'het mooist'.
Heel even maar, zelfs dat is blijkbaar teveel.
Die moet ik nog kijken. Staat al wel op mn laptop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Q ben je al helemaal bij dan bij GA? afgelopen donderdag was in US aflevering.
Dat is mijn tekst!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:34 schreef nixxx het volgende:
ik ben echt oud...
OMGZ, mijn slaapkamerdeur staat in jouw fobo.quote:
Mits gecombineerd met een leuk karakter... Dat vind ik nou zo leuk aan jou, best of both worlds!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef TwistedPrincess het volgende:
Bij jou draait ook alles om het uiterlijk he?
wat , je begon al te rukken op de eerste pic van die negerin?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:34 schreef nixxx het volgende:
ik ben echt oud...
Oppervlakkigheid FTW!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Je hebt het over Airwin. 'nough said.
nou en... ik ben het ook!quote:
Niet, dat is de buitendeur! Toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
OMGZ, mijn slaapkamerdeur staat in jouw fobo.
ik heb niets gezien...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat , je begon al te rukken op de eerste pic van die negerin?
*gelijk in katzwijm valt*quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits gecombineerd met een leuk karakter... Dat vind ik nou zo leuk aan jou, best of both worlds!
Jij bent nixxx nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb niets gezien...de laatste 20 topics niet terug gelezen
Jatochnietdan! Er is toch geen TP-fobo om iets in terug te zeggen. Vandaar dat ik er hier maar iets van zei.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Q. het volgende:
Beetje in mn fotoboek zitten en nies zegen, Twist?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Jatochnietdan! Er is toch geen TP-fobo om iets in terug te zeggen. Vandaar dat ik er hier maar iets van zei.
Jankerd.quote:
echt welquote:
Lees dan even terugquote:
Ik heb 't nog niet mee mogen maken...quote:
Nope, ik zit eindelijk op een project waar ik echt moet werken voor mijn geld!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef TwistedPrincess het volgende:
Heb jij mijn goede nieuws trouwens al meegekregen?
Nietus!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:54 schreef Q. het volgende:
Iemand moet het doen!
en nu even bij haar op de bank kruipenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zo van onze nixxx wat doen ze?
:Relaties.
Het is dan ook maar echt heeeel soms.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't nog niet mee mogen maken...
[..]
Nope, ik zit eindelijk op een project waar ik echt moet werken voor mijn geld!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Dan niet. Dan doe ik het ook niet.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ik heb in februari nog 1 afspraak in Driebergen en dan gaan we in maart al het natraject doen.
Als de laatste stappen dus ook goed gaan dan ben ik vanaf 1 april officieel beterrrrr.
Gatverdamme!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
en nu even bij haar op de bank kruipen
Ja, ik ervaar het als een laatste (maar vrij grote) stap die ik nog moet zetten, maar dan is het idd klaar voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaar je het zelf ook op die manier?
Hey! Mijn salarisverhoging was hoger dan de jouwe...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook een Hime die onderhouden moet worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |