Zo rijk ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar een huis met die functie moeten kopen.
Niet doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/
Kut, ze hebben me weer.
Geen 1e generatie Apple producten meer voor mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet anders beta testen voor Apple
Geen dank, geen dank.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Die TT!
Ik wacht ook. Maar hij is mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet anders beta testen voor Apple
Daarom juist, het ging even over vagina's en toen moest ik aan Oprah's vorm van censuur denken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
vajayjay <- Dat woord gebruikt Oprah toch ook als het nodig is
Ik heb zojuist alle foto's uitgezocht en naar m'n lief gemaild, zodat hij ze uit kan printenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
heb je al foto's geplakt?
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist alle foto's uitgezocht en naar m'n lief gemaild, zodat hij ze uit kan printen.
Mooi ding wel, maar erg duah.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/
Kut, ze hebben me weer.
40 dagen geen sex?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?
Nee, ik ben geen slet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?
Was een paar uur geleden in de Koen en Sander show. Best dom mens zo te horenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Was wel een doos trouwens zeg, die Bregje.
Dat spreekt voor zich, anders doe je niet mee aan zo'n programma.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Was wel een doos trouwens zeg, die Bregje.
Op d'r achttiende had ze al zeker vijftig kerels geneukt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was een paar uur geleden in de Koen en Sander show. Best dom mens zo te horen
Frustrerend he, zo lang droog staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
40 dagen sex gaat me best lukken dacht ik zo
Apple is altijd duur. En dollar = euro. Dat is helemaal bagger.quote:
Broeder.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
Plaat!
Scheelt deze keer 100 euro.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple is altijd duur. En dollar = euro. Dat is helemaal bagger.
Precies, wat is 40 dagen nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, anders doe je niet mee aan zo'n programma.
Ja, ik keek net. Beetje vreemde wisselkoers, imho ;')quote:
Afgezien daarvan zie ik niet in waarom je zo op tv zou willen komen.quote:
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond mên.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op d'r achttiende had ze al zeker vijftig kerels geneukt.
Ik voel me braaf.
Nee, het was een zeer nuttige toevoeging.quote:
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond mên.
Ik bedoel maar! Hoe gaat het vandaag?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het was een zeer nuttige toevoeging.
Nouja, eigenlijk was het gewoon een beetje triest. Dat zo'n meisje kennelijk zo onzeker is, dat ze haar zelfbevestiging volledig moet halen uit mannen die wel een gemakkelijk hapje willen scoren. Ze kon niet eens een fatsoenlijk gesprek gaande houdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond mên.
De maatschappij dat ben jij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!
Andy heeft het al gezegd: 15 minutes of famequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zie ik niet in waarom je zo op tv zou willen komen.
Of loop er niet zo mee te koop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Frustrerend he, zo lang droog staan.
Oeh, heb je haar nummer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk was het gewoon een beetje triest. Dat zo'n meisje kennelijk zo onzeker is, dat ze haar zelfbevestiging volledig moet halen uit mannen die wel een gemakkelijk hapje willen scoren.
Een man was in haar plaats vast 'tha bomb' geweest, omdat 'ie zo goed kan scoren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |