Zo rijk ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar een huis met die functie moeten kopen.
Niet doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/
Kut, ze hebben me weer.
Geen 1e generatie Apple producten meer voor mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet anders beta testen voor Apple
Geen dank, geen dank.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Die TT!
Ik wacht ook. Maar hij is mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet doen. Je moet anders beta testen voor Apple
Daarom juist, het ging even over vagina's en toen moest ik aan Oprah's vorm van censuur denken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
vajayjay <- Dat woord gebruikt Oprah toch ook als het nodig is
Ik heb zojuist alle foto's uitgezocht en naar m'n lief gemaild, zodat hij ze uit kan printenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
heb je al foto's geplakt?
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist alle foto's uitgezocht en naar m'n lief gemaild, zodat hij ze uit kan printen.
Mooi ding wel, maar erg duah.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/
Kut, ze hebben me weer.
40 dagen geen sex?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?
Nee, ik ben geen slet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet je bregtje en doe je mee aan een EO programma?
Was een paar uur geleden in de Koen en Sander show. Best dom mens zo te horenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Was wel een doos trouwens zeg, die Bregje.
Dat spreekt voor zich, anders doe je niet mee aan zo'n programma.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Was wel een doos trouwens zeg, die Bregje.
Op d'r achttiende had ze al zeker vijftig kerels geneukt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was een paar uur geleden in de Koen en Sander show. Best dom mens zo te horen
Frustrerend he, zo lang droog staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
40 dagen sex gaat me best lukken dacht ik zo
Apple is altijd duur. En dollar = euro. Dat is helemaal bagger.quote:
Broeder.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
Plaat!
Scheelt deze keer 100 euro.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple is altijd duur. En dollar = euro. Dat is helemaal bagger.
Precies, wat is 40 dagen nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, anders doe je niet mee aan zo'n programma.
Ja, ik keek net. Beetje vreemde wisselkoers, imho ;')quote:
Afgezien daarvan zie ik niet in waarom je zo op tv zou willen komen.quote:
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond męn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op d'r achttiende had ze al zeker vijftig kerels geneukt.
Ik voel me braaf.
Nee, het was een zeer nuttige toevoeging.quote:
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond męn.
Ik bedoel maar! Hoe gaat het vandaag?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het was een zeer nuttige toevoeging.
Nouja, eigenlijk was het gewoon een beetje triest. Dat zo'n meisje kennelijk zo onzeker is, dat ze haar zelfbevestiging volledig moet halen uit mannen die wel een gemakkelijk hapje willen scoren. Ze kon niet eens een fatsoenlijk gesprek gaande houdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ze vond het vervelend dat mensen haar een sloerie vonden. Neuk dan ook niet zo in het rond męn.
De maatschappij dat ben jij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!
Andy heeft het al gezegd: 15 minutes of famequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zie ik niet in waarom je zo op tv zou willen komen.
Of loop er niet zo mee te koop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Frustrerend he, zo lang droog staan.
Oeh, heb je haar nummer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk was het gewoon een beetje triest. Dat zo'n meisje kennelijk zo onzeker is, dat ze haar zelfbevestiging volledig moet halen uit mannen die wel een gemakkelijk hapje willen scoren.
Een man was in haar plaats vast 'tha bomb' geweest, omdat 'ie zo goed kan scoren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vrije keuze!!!!11!!! Het is de schuld van de maatschappij!
Duh! Zo is de wereld. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een man was in haar plaats vast 'tha bomb' geweest, omdat 'ie zo goed kan scoren..
0900-SYLVANA ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Kan je zo op internet vinden.
Hmm verrotquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple is altijd duur. En dollar = euro. Dat is helemaal bagger.
Wat had je nou met je 'de maatschappij dat ben jij'-gezever?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh! Zo is de wereld. Wen er maar aan.
Van hyves:quote:
ze gaat nu een ander nummer vragen, zei ze op de radio. Of het voor tijdelijk was, wist ze nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Kan je zo op internet vinden.
Dat is ook triest. Dat is dan weer een van die dingen die ik me niet kan voorstellen, losbandigheid uit onzekerheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk was het gewoon een beetje triest. Dat zo'n meisje kennelijk zo onzeker is, dat ze haar zelfbevestiging volledig moet halen uit mannen die wel een gemakkelijk hapje willen scoren. Ze kon niet eens een fatsoenlijk gesprek gaande houden.
Slim als je 's avonds zo op tv komtquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van hyves:
Bregje (241)
gisteren, 12:51
Hi michelle!
Vanavond is het zover!!
En shoppen? NICE! Ben wel toe aan nieuwe kleding en ik denk dat wij nog heel veel bij te praten hebben!! Dus dat komt goed.. Mijn tel nr. 0642843099 Laat dan maar weten, dus over 2 weken?
Maar vond het leuk je sowieso weer gezien en gesproken te hebben..
Ja, maar jij bent jij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat is ook triest. Dat is dan weer een van die dingen die ik me niet kan voorstellen, losbandigheid uit onzekerheid.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van hyves:
Bregje (241)
gisteren, 12:51
Hi michelle!
Vanavond is het zover!!
En shoppen? NICE! Ben wel toe aan nieuwe kleding en ik denk dat wij nog heel veel bij te praten hebben!! Dus dat komt goed.. Mijn tel nr. 0642843099 Laat dan maar weten, dus over 2 weken?
Maar vond het leuk je sowieso weer gezien en gesproken te hebben..
Tsja Sjowhan, niet iedereen kan nu eenmaal zo slim zijn als jij.quote:
ik heb zijn nummer dan ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja Sjowhan, niet iedereen kan nu eenmaal zo slim zijn als jij.
Wat klinkt dat professioneel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef CherryLips het volgende:
m'n accountant
Als het zo makkelijk was zou iedereen een eigen bedrijfje erbij starten en hup, niemand meer btw!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Ah klote, krijg net van m'n accountant te horen dat als ik een nieuwe pc koop ik er wel de btw vanaf mag trekken, maar ik moet er alsnog belasting over betalen. wtf?
En arme ik...quote:
CherryLips NV zou trouwens leuker zijn, dan kunnen we aandelen in haar kopen.quote:
En welk deel van haar zou jij precies willen hebben?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
CherryLips NV zou trouwens leuker zijn, dan kunnen we aandelen in haar kopen.
Jij hebt een salarisverhoging gehadquote:
Welk deel niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welk deel van haar zou jij precies willen hebben?
Ik koop haar gewoon helemaal op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welk deel van haar zou jij precies willen hebben?
Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik koop haar gewoon helemaal op.
Ik heb ook een Hime die onderhouden moet worden...quote:
De nemesis van het piemeltje natuurlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is blijkbaar de dag dat ik een nieuw woord ga leren... wat is een vajayjay in godsnaam?
Als ik het risico neem wil ik later ook het dividend zelf houden.quote:
Die heeft al een baan, die kan voor haar eigen chocolade opdraaienquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook een Hime die onderhouden moet worden...
Ze zijn regelmatig in diepgaande conflicten met elkaar verwikkeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
De nemesis van het piemeltje natuurlijk!
De peniswraakgodin!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
De nemesis van het piemeltje natuurlijk!
Het siert je, net als mij, het blijkt uit Oprah Winfrey te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is blijkbaar de dag dat ik een nieuw woord ga leren... wat is een vajayjay in godsnaam?
In dat geval koop ik CL bij deze op!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
Die heeft al een baan, die kan voor haar eigen chocolade opdraaien
Ja, dat doen we dus niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik het risico neem wil ik later ook het dividend zelf houden.
Het schijnt eigenlijk uit Grey's Anatomy te komen, maar daar is het me blijkbaar nooit opgevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het siert je, net als mij, het blijkt uit Oprah Winfrey te komen.
Nee, ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het schijnt eigenlijk uit Grey's Anatomy te komen, maar daar is het me blijkbaar nooit opgevallen.
Oprah is gewoon een na-apert.
Niet dat jij GA kijkt, waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
Het siert je, net als mij, het blijkt uit Oprah Winfrey te komen.
Had je maar moeten toeslaan toen haar aandelen nog betaalbaar waren.quote:
Q kijkt het idd wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ook nietQ. is toch meer van de vrouwenseries?
Het is een Bailey-woord.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het schijnt eigenlijk uit Grey's Anatomy te komen, maar daar is het me blijkbaar nooit opgevallen.
Oprah is gewoon een na-apert.
Ik moest ook gelijk aan haar denken toen ik las dat het uit GA kwam.quote:
Klinkt als een foute pokémonquote:
Ze is dan ook het tofste karakter uit de serie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan haar denken toen ik las dat het uit GA kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |