Proestquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef Devrim_ het volgende:
HAHA JE OUDERS HEBBEN JE VOGELTJESDANS GENOEMT
KUT HIPPIES
HAHA
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Proest![]()
scherm schoon veegt
M'n sisi no bubbles wat doe je
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De portier heeft er schijt aan.
Klacht: appelsjaps die zelf nog niet het niveau van lagere school aardappelschillen hebben en daarom anderen hun hogere baan niet gunnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef appelsjap het volgende:
klacht: mensen die geen diploma hebben en dan net doen of ze manager zijn. Fantasie hebben die gasten, niet te geloven.
ik dacht het ook een kutlemminjg was van dat andere kutopicquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:59 schreef B1nulnul het volgende:
Ik zat te wachten op het gedeelte: "Ik liep maar snel weg zonder mijn handen te wassen"
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik werk vanavond over. Je kent het wel, overuurtje, koffietje, declarabel maaltijdje van de Mexicaan op de hoek, dat soort leuke dingen als je manager bent. Anyway, die koffie en Mexicaan moet er ook een keer uit en als zodanig besloot ik om tussen het overwerk door eens een lekker potje te gaan schijtenMoet ook gebeuren.
Nu zit ik dus lekker Edgar Davids uit de selectie te zetten, hoor in ineens "wie is daar?" door de toiletruimte roepen. Vervolgens wordt er op mijn deur gebonst en nogmaals gevraagd "wie is daar?" Nu weet ik dat de portier altijd rond deze tijd zijn ronde doet, dus ik zeg, "Vogeltjesdans, manager van afdeling die en die" en ik dacht zowaar met deze mededeling van die gast af te zijn.
Niet dus! Maakt die latente homo ineens de deur open! (hij zal wel zo'n "kijk wie er schijt" sleutel gehad hebben). Toen was het van "O, bent u het" en deed hij de deur weer dicht. Ik had gelijk geen zin meer in een lekker potje schijten of wat dan ook![]()
Klacht: portiers die de toiletdeur opentrekken als je net lekker een potje zit te schijten
Meteen vanuit de kont in de mond!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef DroogDok het volgende:
Bijna 2 guys no cups dus?
Geniaal!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
(hij zal wel zo'n "kijk wie er schijt" sleutel gehad hebben).
wat een droefigheidquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
...Nu zit ik dus lekker Edgar Davids uit de selectie te zetten...
ooooh noesquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooooh noes
here is my box full of care
[_]
Anders lees je de OP evenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:44 schreef DjinN het volgende:
mensen die de deur niet op slot doen tijdens het kakken
Buikpijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef Devrim_ het volgende:
HAHA JE OUDERS HEBBEN JE VOGELTJESDANS GENOEMT
KUT HIPPIES
HAHA
quote:Nu zit ik dus lekker Edgar Davids uit de selectie te zetten
quote:De portier heeft er schijt aan .
quote:HAHA JE OUDERS HEBBEN JE VOGELTJESDANS GENOEMT
KUT HIPPIES
HAHA
|
|