Wanneer was het dan, welk programma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't was gewoon grappig, alles wat er mis kón gaan, ging mis
RTL Nieuws van kwart voor 7 vanmorgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer was het dan, welk programma?
Vanmorgen ging het goed mis met die filmpjes. Hij wou een filmpje laten zien; zie je een filmpje dat echt heel ergens anders over gaatquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef TeChNo2 het volgende:
hij doet het inderdaad geweldig...
maar... er gaat elke keer standaard zo veel mis, dat kan toch eigenlijk niet allemaal per ongeluk, ik begin zo langzamerhand aan opzet te denken...
Wat is er nou weer mis met Femke Wolthuis?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat lekker bij hem
Morgen- en vrijdagochtend kan ik ook weer kijken
Hopelijk is die doosch er dan niet, femke dinghuis.
Klik -> RTL Nieuws -> Ontbijtnieuws ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb de aflevering ook gezien vanochtend maar kon hem niet vinden op rtlgemist.nl of kijk ik nou scheel?
Jaaa klopt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft altijd een koffiemok in dezelfde kleur als zijn trui
iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft altijd een koffiemok in dezelfde kleur als zijn trui
übercool. Het is een held.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die man is eigenlijk best cool als je er zo aan denkt
OMFG dit meen je nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef Tommeke het volgende:
Wist trouwens niet dat hij homo was...
Omdat hij zogenaamd te oud was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddEn dat hebben de andere nieuwslezers niet
Dat maakt hem ook zo brilliant
Ik vond het ook zo gemeen dat tie vorig jaar uit Editie NL is gegooit
Ja wie niet, als je daar niet vrolijk van wordquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Desondanks ben ik ook een groot fan van Margreet Beetsma.
Elsemieke had zin in iets anders en is dacht ik voor haarzelf begonnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat hij zogenaamd te oud was.
Om diezelfde manier is Elsemieke Havenga ook niet meer bij Editie NL te zien (of er moet iets anders in het spel zijn).
Desondanks ben ik ook een groot fan van Margreet Beetsma.
die zit steeds te flirten met de filelezersquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef Merel het volgende:
En Femke Wolthuis is altijd een slecht begin van de dag
Maar dat stellen die filelezers helemaal niet op prijs! De filelezers willen gewoon geintjes maken met Jan! Ze denken "Vieze lelijke Femke rot op met je geflirt, je bent veel te oud!" maar dat kunnen ze natuurlijk niet op TV zeggen. Maar ze denken het wél hoor!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:38 schreef Sputnik het volgende:
[..]
die zit steeds te flirten met de filelezers
quote:Jan de Hoop woedend op RTL Nieuws redactie!
16 januari 2008, Woensdag
Presentator Jan de Hoop is woedend op zijn falende redactie! Al enkele weken lijkt regie, redactie en eindredactie te zitten slapen op dit vroege tijdstip. De enige die goed voorbereid is, is Jan zelf. Woensdagochtend ging het tijdens een live-uitzending weer mis. De Hoop heeft vanochtend de uitzending van RTL Nieuws moeten afbreken omdat er weer technische problemen waren.
Bij een item over de Amerikaanse voorverkiezingen werd tot drie keer toe hetzelfde verkeerde filmpje gestart. Na een diepe zucht bood De Hoop zijn excuses aan en brak de uitzending af. Een bron op de nieuwsredactie van RTL bevestigt dat Jan de Hoop scheldend en tierend over de redactie liep en heeft gezegd:"Anders zoeken jullie het zelf maar uit, stelletje amateurs!" Aldus een geplaagde Jan de Hoop.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:38 schreef kvdm het volgende:
Tuurlijk meer fans. check onze fanpage op http://www.jandehoop.nl
jan is onze SuperJan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |