Als je je echt zo verheven voelt waarom ga je dan niet de politiek in.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet je wat het grappigst is, ik verlaag het intellect van mijn poststijl en mensen gaan er nog normaal op in ook.. echt frappant gewoon.. blijkbaar zat ik dus op niveau.
Ik kan wel nu gaan uitleggen hoe en wat maar eigenlijk heb ik liever dat jij je de verdoemenis in feest.

Zeik niet gast, gare types zoals jij kunnen alleen een redelijk leven leiden binnen de Westerse maatschappij.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Een revolutie is zo onmogelijk niet hoor, maar het is een conformistische geest, mensen zijn verslaafd aan het vooruitzicht op luxe, en dat het ten koste van anderen gaat maakt men niet uit.
Gek he dat de oosterse wereld de westerse 'maatschappij' haat

quote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef BonJovi het volgende:
Je leeft voor je eigen dus de meeste doen wat hun zelf leven, en bepalen zelf hun doel in het leven.
 Wiseguy speaking
  Wiseguy speaking

Nu neem ik je nooit meer serieus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef Scaurus het volgende:
Naar ik weet treden daar hippe bands als Krezip op.

Jij voelt je zo verheven boven iedereen hé.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ach ja, want anders moeten gare tiepes als ik maar aan het kruis.
Dat doet de geevolueerde mens namelijk met alles wat waarheid spreekt.

) 'statement' maken door tijdelijk zo primitief mogelijk (met internet, dat wel
 ) 'statement' maken door tijdelijk zo primitief mogelijk (met internet, dat wel  ) te leven help je echt geen arme kindjes in Afrika hoor. In de praktijk maken jouw goede bedoelingen en medelijden voor arme Afrikaanse kindertjes geen zak uit, dus je hoeft niet te pretenderen dat je een hoger mens bent.
 ) te leven help je echt geen arme kindjes in Afrika hoor. In de praktijk maken jouw goede bedoelingen en medelijden voor arme Afrikaanse kindertjes geen zak uit, dus je hoeft niet te pretenderen dat je een hoger mens bent.

Sinds wanneer boeddhisme je erop los goos?quote:Om je grootst mogelijke vorm van jezelf te realiseren, denkvormen te ontstijgen,

Dat was ik alquote:Op zondag 20 januari 2008 12:28 schreef nozem het volgende:
[..]
De jeugd wordt zo te lezen anders behoorlijk dyslectisch van al dat uitgaan.

Ik wist hetquote:Op maandag 28 januari 2008 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben niet een hoger mens, ik ben een mens dat een hogere manier van bestaan aanbied.

Bij iemand filmpje kijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef pmdomela het volgende:
Sinds wanneer is uitgaan per se stampen op baggermuziek?
Ik weet niet uit wat voor boerengat jij komt, maar driekwart van mijn uitgaan is gewoon met vrienden hangen in de kroeg (dat vooral), of bij iemand thuis een zaterdagavond film+bier.
 . Noem je dit werkelijk uitgaan? By the way, in kroegen draaien ze ook kutmuziek. In mijn relatief wilde tijd ben ik aardig wat keren naar de kroeg geweest: meestal kwam de muziek niet verder dan skihut en Frans Bauer, met een positieve uitschieter naar Oasis of the Verve.
 . Noem je dit werkelijk uitgaan? By the way, in kroegen draaien ze ook kutmuziek. In mijn relatief wilde tijd ben ik aardig wat keren naar de kroeg geweest: meestal kwam de muziek niet verder dan skihut en Frans Bauer, met een positieve uitschieter naar Oasis of the Verve.
											 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

wil je beethoven in de kroeg horenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bij iemand filmpje kijken. Noem je dit werkelijk uitgaan? By the way, in kroegen draaien ze ook kutmuziek. In mijn relatief wilde tijd ben ik aardig wat keren naar de kroeg geweest: meestal kwam de muziek niet verder dan skihut en Frans Bauer, met een positieve uitschieter naar Oasis of the Verve.

dan kom je toch echt in de verkeerde kroegen.. ik kan zo hier in de stad al 20 kroegen opnoemen die nooit skihut of nederlandstalig draaien, en dan ga ik nog niet eens veel uit..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bij iemand filmpje kijken. Noem je dit werkelijk uitgaan? By the way, in kroegen draaien ze ook kutmuziek. In mijn relatief wilde tijd ben ik aardig wat keren naar de kroeg geweest: meestal kwam de muziek niet verder dan skihut en Frans Bauer, met een positieve uitschieter naar Oasis of the Verve.

er zijn talloze andere manier om te socializen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef deepart het volgende:
Het valt me op dat er toch nog zoveel kansloze mensen hier rondlopen zoals de TS...
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen uitgaan niet leuk vinden..

Nou ja, je hebt die avond in ieder geval plezier. In de kroeg hoor ik vooral Guus Meeuwis (minimaal 1 keer als ik er ben), George Baker, Queen, Pink Floyd enzovoorts. Hier en daar een hitje, maar zo'n ramp vind ik dat niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:10 schreef Scaurus het volgende:
Nou he, noem ze dan eens, alle twintig, met telefoonnummer erbij! Extraordinary claims require extraordinary evidence!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die nummers zoek je zelf maar op..

Of woon je in Nijmegen?
 Of woon je in Nijmegen?
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |