Klopt ja, bij mij werkt het in ieder geval wel zo dat hij eerst een negatief krediet aanmaakt bij PayPal en dit weer voldoet door het geld bij m'n CreditCard weg te halen. (dit werkt dus ook met gewone rekening voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[..]
nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodig
naar wat ik begreep, maar ik kan het mis hebben, is dat je geen geld eerst op je paypal hoeft te zetten, maar dat paypal het rechtstreeks via je rekening overboekt?
ik heb zojuist een bestelling geplaatst van 17 USD, en kreeg 2 bevestigingsmails, 1 van paypal en 1 van dealextreme, zonder dat ik eerst geld heb overgeboekt naar m'n paypal
wie kan me vertellen dat dit klopt?
Pakket is 1 februari binnen gekomen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Het is natuurlijk geen NL hè, je moet het net treffen met of het op voorraad is en hoe snel het pakketje verwerkt wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pakket is 1 februari binnen gekomen..![]()
Is hierboven toevallig net over gesproken, maar jij bevestigt het dus ookquote:Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...
Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..
nope, klopt niet, het is zodanig snel hier in Nederland dat het nooit opgespaard kan worden, ze zullen eerder een soort van bulkcontract hebben met Hong Kong post om goedkoper te verzenden (kan in Nederland trouwens ook).quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
Die kwamen bij mij ook in losse envelop iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef sweboy het volgende:
Bij mij kwam het in 3 delen.
Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
mijn bestelling van afgelopen maandag was vandaag in internetbankieren te zienquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg![]()
lage dollar ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |