abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56544454
nog een vraag
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6861
die kun je toch gewoon zonder problemen op je nintendo DS gebruiken zonder dat hij ontploft ofzo?

/noob
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56544799
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

[..]

nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodig

naar wat ik begreep, maar ik kan het mis hebben, is dat je geen geld eerst op je paypal hoeft te zetten, maar dat paypal het rechtstreeks via je rekening overboekt?
ik heb zojuist een bestelling geplaatst van 17 USD, en kreeg 2 bevestigingsmails, 1 van paypal en 1 van dealextreme, zonder dat ik eerst geld heb overgeboekt naar m'n paypal

wie kan me vertellen dat dit klopt?
Klopt ja, bij mij werkt het in ieder geval wel zo dat hij eerst een negatief krediet aanmaakt bij PayPal en dit weer voldoet door het geld bij m'n CreditCard weg te halen. (dit werkt dus ook met gewone rekening voor zover ik weet)
(en je kunt idd ook vooraf je PayPal-krediet op $ 50,- zetten om dit op te maken)

En dat Nintendo-ding moet wel werken hoor
pi_56546338
ff een vraag. Ik zie al 5 dagen lang bij mijn order status bij elk product "ready" staan, waarbij je zou denken dat het wel een keer verzonden mag worden. Bij order status staat er dit: "Status: Expedited Order Received - in stock". Wat betekend dit precies?
pi_56546426
Is volgens mij gewoon een onderdeel van het standaard proces, denk dat het niet lang duurt eerdat ze verzonden worden.
  Redactie Games dinsdag 5 februari 2008 @ 17:15:25 #95
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56546491
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..
Pakket is 1 februari binnen gekomen..

Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...

Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..

[ Bericht 42% gewijzigd door Mr.Noodle op 05-02-2008 17:21:12 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56546805
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Pakket is 1 februari binnen gekomen..
Het is natuurlijk geen NL hè, je moet het net treffen met of het op voorraad is en hoe snel het pakketje verwerkt wordt.
quote:
Ik zie trouwens dat mensen allemaal met Paypal aan de gang gaan en er geld op "storten" op hun account...

Tegenwoordig hoeft het in NL niet meer, je kan ook rechstreekse bankoverboeking via Paypal doen, moet je wel even je IBAN nummer weten. Zit je ook niet elke opgescheept met een overschot op je Paypal account die je niet kwijt kan..
Is hierboven toevallig net over gesproken, maar jij bevestigt het dus ook
pi_56555078
Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
TheWhiteTiger
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:56:40 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56555486
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Mensen, die lui in Hong Kong moeten er wel een beetje op verdienen natuurlijk.
Daarom sturen ze grote partij paketten in 1 keer en kan het soms zijn dat jou pakket wel klaar is maar nog niet verzonden is
Oplossing: motiveer mensen in Nederland daar op te bestellen
nope, klopt niet, het is zodanig snel hier in Nederland dat het nooit opgespaard kan worden, ze zullen eerder een soort van bulkcontract hebben met Hong Kong post om goedkoper te verzenden (kan in Nederland trouwens ook).

staat ook op hun site trouwens dat als je meerdere items besteld dat het kan zijn dat als niet alles voorradig is dat de zending in delen aankomt...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_56555542
Bij mij kwam het in 3 delen.

Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:23:20 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56555799
Ben benieuwd.. afgelopen maandag besteld, vandaag geld van m'n rekening af..
Producten zijn op voorraad (status 'ready')

Afwachten dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 10:27:21 #101
18073 miss_bleu
pi_56556836
hmm toch maar eens kijken
  Nerd met benen woensdag 6 februari 2008 @ 10:39:26 #102
18073 miss_bleu
pi_56557066
net de Spa Memo Pad Holder Light en de Naughty-P Decorative Bedside Lamp (AC 220V) besteld
pi_56557942
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef sweboy het volgende:
Bij mij kwam het in 3 delen.

Die stomme magneetjes van 50 Dollar cent kwamen in een appart pakket. Volgensmij leiden ze al verlies op de verpakking alleen.
Die kwamen bij mij ook in losse envelop idd
Maandag kwam camera-accu binnen, dinsdag zaklampjes en pincet, woensdag magneetjes en dan komt er als het goed is nog één pakketje aan
pi_56558093
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg

lage dollar ftw
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:39:38 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56558274
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
de centen heeft paypal als 't goed is direct van m'n bankrekening gehaald inderdaad
zie nog geen afschrijving op m'n internetbankieren, maar die zal nog wel komen
ideaal zeg

lage dollar ftw
mijn bestelling van afgelopen maandag was vandaag in internetbankieren te zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')