abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56459718
ook wat zooi besteld, ben benieuwd
pi_56521468
Maandag een mail gehad dat het verstuurd was, en zaterdag al binnen
ben erg tevreden
TheWhiteTiger
pi_56521526
ik heb nog steeds niks gekregen alleen een order bevestiging
pi_56521694
Denk dat ik massel had
TheWhiteTiger
pi_56521846
Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.

TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
pi_56522877
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef sweboy het volgende:
Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.

TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
had het woensdag al besteld. En bij status staat dat alle producten verzameld zijn (vrijdag al) maar het wordt maar niet verzonden
pi_56522908
ah, goed topic, wil d'r binnenkort ook wat dingetjes voor mn DS gaan bestellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56523283
Erg goede site! Al heel aantal dingen besteld; zaklampjes, pincet, audio-splitter, camera-accu's en sterke magneetjes.
Prima levering allemaal en betaling met CreditCard is ook prima Ene pakketje komt wat sneller aan dan het andere, ligt er ook aan of het op voorraad is. (je kunt bij My Account een order aanklikken en dan bovenaan Invoice voor meer info)

Magneetjes breken overigens wel erg snel omdat ze maar zo dun zijn Wel heeel sterk.
pi_56524804
Zojuist 30 mW laserpen ontvangen! erg leuk dingetje, in schemer zie je de straal al. Vanavond in donker maar proberen
pi_56525099
Ik heb 24 januari oordopjes en een lasertje besteld. Krijg ik die gewoon in mijn brievenbus? Of moet ik deur open doen en handtekening zetten? dankje.
pi_56525227
ik moest handtekening zetten (zweden)
pi_56525246
Ik moest ook twee keer een handtekening zetten, ondanks dat er al een of ander stempeltje in het vakje stond ofzo. Pakketdienst wist niet echt goed wat hij er mee aan moest, dus maar getekend.
pi_56525734
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
Ik zie niet in waarom niet. Die dingen zijn hier ook vrij verhandelbaar.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56525767
vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.

stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')