abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56271862
Leuk spul op die website zeg!
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:49:59 #47
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_56271918
terug vind dealer. Had ze al eens gemaild, maar zo'n centrale topic is handig.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  Redactie Games donderdag 24 januari 2008 @ 13:22:30 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56273864

Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56273953
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
pi_56274773
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Mindstate het volgende:
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
idd, alleen die lange verzendingstermijn steekt me een beetje. Geen zin om te bestellen omdat het toch veel te lang duurt. En dan 2 weken later nog eens op die site kijken en bij jezelf denken: "had ik het toen toch maar besteld dan had ik het al in huis gehad"
pi_56275784
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
tvp, leuke spulletjes voor die prijzen... binnekort maar eens een paypal accountje aanschaffen
Ik zou het alvast doen, kost een week ongeveer om je geld op je paypal account te ontvangen :s
TheWhiteTiger
pi_56276055
Niet als je credit card hebt natuurlijk
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:46:58 #53
159757 Gibeon
Open to change
pi_56279536
Ik heb gister spul besteld daar, meer dan mn paypal krediet en nu is 't gewoon van mn rekening af geschreven, geen idee hoe het kan, wel mooi
pi_56279882
De tip bij DealExtreme en de douane is: bestel zoveel mogelijk als losse orders. Dus elke order zeg tot 25 a 40$. Dan krijg je ook geen rare aanslagen voor invoerheffingen en BTW van de douane.

Dus niet 100 items in 1 order bij elkaar klikken. Daar maak je dan gewoon 5 of 6 orders van. Verzending is namelijk toch gratis
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:51:31 #55
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_56283885
Ik quote hem maar even hier
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:
  • Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
  • Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijn maar ik snap dat het zo over komt
    quote:
  • Daarnaast zijn alle links in je post referals
  • Dat heb ik later inderdaad een keer veranderd. Verwacht niet dat ik hier veel geld mee verdien als het 2 dollar is, is het veel. Stel dat ik binnen nu en een halfjaar 20 à 30 DX punten heb. Dan heb ik 2 à 3 dollar (1,40 euro à 2 euro) verdient. Met de tijd die ik erin gestoken heb om te maken had ik wel tig keer zoveel geld kunnen verdienen op me werk
    quote:
  • Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten . (Zoals me collega ook al zegt .)
  • Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
    quote:
    Voor de rest goeie info .

EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt .
    Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vinden ik wist niet eens dat die bestond dat topic..

Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten

edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
    Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
    DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
      donderdag 24 januari 2008 @ 22:29:34 #56
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56286999
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
    Ik quote hem maar even hier
    [..]

Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijn maar ik snap dat het zo over komt
    Het is voor ons ook lastig om spam er uit te vissen en de legitieme topics er uit te vissen, en dat is idd 1 van de dingen waar we naar kijken .
    quote:
    [..]

Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
    Niks mis mee, maar over het algemeen is het topic waar de site al besproken word imo dan een betere keus.
    quote:
    [..]

Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vinden ik wist niet eens dat die bestond dat topic..
    Toch nog gevonden Site checks deel 38 - aub geen spam !
    quote:
    Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten

edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
    Begrijpelijk, daar is eingelijk het Het grote Digital Corner FB topic voor .
    phluphy for president!
    pi_56297467
    Wat the hell is dat voorn spam in mijn topic
    TheWhiteTiger
    pi_56426639
    Gister wat besteld. ook meteen ene mailtje gehad dat het geshipped is.
    Het kan nu volgens de mail ongeveer 7-10 dagen duren.
    Ben benieuwd
    TheWhiteTiger
    pi_56426771
    dit is zeker leuk spul
    Don't take life too serious or you'll never get out of life.
    pi_56427432
    Mijn eerste pakket is afgelopen maandag aangekomen. Zat de kleine rode lasserpen in. Is al redelijk sterk. Diezelfde maandag kreeg ik ook een mailtje dat het volgende pakketje was verstuurd, de groene 30 mW laserpen, dus die zal komende maandag wel aankomen.

Kreeg vandaag mailtje dat 3de pakket was verstuurd, zitten alleen die magneten in van 1 USD, gaan ze daarvoor nog een apart pakket versturen :S
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')