abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:31:02 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56071923
En verder maar weer....
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zijn er sporen aangetroffen op de achterbank, of verzin je dit ter plekke?
Ik verzin niks: Joran heeft haar kale geslachtsorgaan op de achterbank met z'n vingers bewerkt.
Dus er zullen vast wat lichaamssappen gelekt zijn
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:31:57 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56072569
Is die uitzending van Peter R de Vries over deze zaak trouwens nog online te bekijken? ( volgens mij was dat op 2 december )
pi_56072802
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef ELdudeness het volgende:
Is die uitzending van Peter R de Vries over deze zaak trouwens nog online te bekijken? ( volgens mij was dat op 2 december )
http://video.google.nl/videoplay?docid=4120106559943988074
pi_56072850
Mag beide ook?
pi_56073395

[ Bericht 49% gewijzigd door ELdudeness op 16-01-2008 16:45:56 ]
pi_56073499
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:31 schreef matthijst het volgende:

Ik verzin niks: Joran heeft haar kale geslachtsorgaan op de achterbank met z'n vingers bewerkt.
Was je erbij?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:35:15 #8
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56073628
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef ELdudeness het volgende:
Die waar hij dat glaasje wijn in zijn ogen gooit? Heb het eergisteren nog gezien, hij wachtte echt rustig af op het juiste moment, en gooide toen dat glas leeg in z'n gezicht. Best een laffe actie.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_56073643
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:35 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Die waar hij dat glaasje wijn in zijn ogen gooit? Heb het eergisteren nog gezien, hij wachtte echt rustig af op het juiste moment, en gooide toen dat glas leeg in z'n gezicht. Best een laffe actie.
Nee ik bedoelde die link die hier net gegeven was.
pi_56073738
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik vind het een raar mannetje, die Joran. En ik ontkom ook niet aan de indruk dat hij op z'n minst wat gedragsproblemen heeft. Maar dat maakt hem nog geen moordenaar.
pi_56073772
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Mag beide ook?
pi_56074038
Ik denk niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk wel dat hij weet wat er gebeurd is die nacht.
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:32:35 #13
28167 matthijst
pi_56075099
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef DS4 het volgende:
Was je erbij?
Nee, ik was er niet bij toen Joran d'r vingerde... Joran was er zelf wel bij:

"I had fingered Natalee. With my fingers I pushed Natalee's panty to the side and fingered her with two fingers. According to me she was shaved because I did not feel any hair. I first stuck my middle finger inside and then I put my index finger inside. While I was doing this Natalee and I kept kissing. I fingered Natalee for about one to two minutes and then pulled my hand out of her panty and placed my hand on her hip."
pi_56075440
Wat er die avond is gebeurd blijft voorlopig een mysterie. Niemand weet wat er met Natalee gebeurd is, Joran is niet op zijn woord te vertrouwen en de arubaanse rechercheurs zijn prutsers (in deze zaak).

Wat wél klaarduidelijk is, is dat Natalee spoorloos is, en er geen enkel waardevol bewijs is om iemand hiervoor te veroordelen. Simpelweg omdat we niet weten wat er met Natalee is gebeurd. We hebben genoeg expert-psychologen en psychiaters hier op FOK!, maar daar hebben we niks aan.

"Joran vd. Sloot, moordenaar, of gewoon een eng kereltje?"
Ehh, geen van beide? Uiteraard kennen jullie hem allemaal persoonlijk en gaan jullie al jáááren dagelijks met hem om.

Zal ik dan maar de eerste zijn die hier iets zinnigs over kan zeggen: Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet. Het is verdacht, vaag, gek, mysterieus, raar en het heeft mij nieuwsgierig gemaakt. Maar niks van dit kan iemand veroordelen in de rechtbank.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:48:00 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56075523
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef Fides het volgende:
Ik denk niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk wel dat hij weet wat er gebeurd is die nacht.
Zo'n smaakje krijg ik er ook bij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56077063
quote:
Na het zien van deze documentaire ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat Joran van der sloot er meer van weet dan hij zegt. Zoals dat stukje dat gezegd wordt dat hij die Zwerver van een brug het water in gegooid heeft. Dat vindt ik eigenlijk toch wel veel over iemand zeggen. En ook het feit dat hij alleen in zo'n appartementje zit in die tuin met al die foto's van die vriendinnen van hem aan de muur. Hij was volgens mij echt obsesief met vrouwen en sex bezig. En daarnast vindt ik het uiterst vreemd dat die Nathalie hollaway perse op dat strand wou blijven, terwijl die Joran van der sloot werd opgehjaald door die vriend , ze hadden haar toch met die auto even naar het hotel kunnen brengen?

En die verklaringen die hij gedaan heeft zeggen ook veel in zijn nadeel, hij moet er zeker van zijn dat ze niet meer terug keert, anders kan je je dit soort leugens niet permiteren en zeg je dat niet.
Al hoewel je kan dit natuurlijk ook anders opvatten, als hij haar echt vermoord had dan had hij beter niet kunnen zeggen dat hij haar bij het hotel afgezet had omdat hij wist dat daar veel getuigen waren. Dus dan zou hij beter gelijk kunnen zeggen dat hij haar ergens op het strand achter gelaten heeft.

Het lijkt me trouwens geen type die een moord met bewuste raden gepleegd heeft, maar er moet die nacht iets goed fout gegaan zijn, en die Joran heeft mischien zelfs wel het lijk weg gewerkt en ergens op het eiland begraven?

En trouwens een lijk wat al 2.5 jaar onder de grond ligt vindt je toch nooit meer terug?
Dat is dan toch al compleet vergaan? En daarnaast op zo'n eiland heb je genoeg afgelegen plekken waar je zo'n lijk kan begraven , en vooral s'nachts.

En hoe zit het daar eigenlijk met de zee stromingen op dat eiland? Mischien is het ook mogelijk dat die Nathalie Hollaway nadat ze was achter gelaten op het strand met haar dronken kop is gaan zwemmen ( zonder dat die vissers dat gemerkt hebben ), en met een zeestroming onder water is gesleurd en is verdronken? En als er ook haaien zitten dan vindje zo'n lijk natuurlijk nooit meer terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door ELdudeness op 16-01-2008 16:52:33 ]
pi_56077179
Ik denk niet dat hij der vermoord heeft, wel denk ik dat er dingen zijn gebeurd, miss. te veel drank/drugs en dat ze daar aan is overleden.
Ook denk ik dat ze het lijk hebben verstopt ergens in de zee ofzo.
pi_56077287
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk niet dat hij der vermoord heeft, wel denk ik dat er dingen zijn gebeurd, miss. te veel drank/drugs en dat ze daar aan is overleden.
Ook denk ik dat ze het lijk hebben verstopt ergens in de zee ofzo.
Hoe dan ook, de kans is groot dat hij meer weet.

Dat je de rest van je leven met het idee kunt rondlopen dat je meer weet, wat er is gebeurd met haar of mogelijk dat je haar hebt vermoord, vind ik heel koud, koelbloedig.

In zijn geval zou ik er niet mee kunnen leven.

Dat ze niet meer leeft is duidelijk en de kans dat ze in de zee is terechtgekomen en er niks meer van haar lichaam over is ook.
pi_56077442
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe dan ook, de kans is groot dat hij meer weet.

Dat je de rest van je leven met het idee kunt rondlopen dat je meer weet, wat er is gebeurd met haar of mogelijk dat je haar hebt vermoord, vind ik heel koud, koelbloedig.

In zijn geval zou ik er niet mee kunnen leven.

Dat ze niet meer leeft is duidelijk en de kans dat ze in de zee is terechtgekomen en er niks meer van haar lichaam over is ook.
Hij weet zeker meer denk ik ja en die andere 2 ook, maar vermoord denk ik niet.
Ze hebben ws gedacht geen lijk, geen zaak.
Ik zou me de rest van mn leven schuldig blijven voelen, ik denk dat je een heel zuur leven hebt als je zoiets gedaan hebt.
pi_56077531
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef matthijst het volgende:

Nee, ik was er niet bij toen Joran d'r vingerde... Joran was er zelf wel bij:
We waren er geloof ik al uit dat de verklaringen van Joran niet allemaal op waarheid berusten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56080600
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij moet bij de recherche gaan. Jij hebt nl. maar een paar aanwijzingen nodig om een zaak op te lossen kennelijk. Ik ben zo dom dat ik denk dat er nog steeds geen bewijs is voor moord...
uit het vorige topic...

blijkbaar heeft DS4 wat moeite met inhoudelijk lezen waar geef ik aan dat er voldoende bewijs voor moord is ??? waar DS4 ??? quote het ff aub want ik kan het niet vinden... ik heb veel gepost over van der sloot, waaronder dat ik denk dat hij het gedaan heeft. ik heb ook gepost dat ik er van overtuigd ben dat hij iig meer weet maar nergens maar dan ook nergens heb ik beweerd dat het bewezen is of iets in die strekking! dus leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56080615
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

We waren er geloof ik al uit dat de verklaringen van Joran niet allemaal op waarheid berusten...
1 vande grootste redenen om hem te blijven verdenken! dat en die foto...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:11:21 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56080657
Iedereen vindt het wel een eng mannetje, ik ook.
Maar toch lusten de vrouwen wel pap van hem.

Verklaar dat eens.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:14:15 #24
28167 matthijst
pi_56080717
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef waht het volgende:
"Joran vd. Sloot, moordenaar, of gewoon een eng kereltje?"
Ehh, geen van beide? Uiteraard kennen jullie hem allemaal persoonlijk en gaan jullie al jáááren dagelijks met hem om.
Hoop gejank. Het is hier een forum.
Gun mensen een pleziertje
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:14:59 #25
28167 matthijst
pi_56080733
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:
Neu, maar hier is hij niet op terug gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')