Ik verzin niks: Joran heeft haar kale geslachtsorgaan op de achterbank met z'n vingers bewerkt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zijn er sporen aangetroffen op de achterbank, of verzin je dit ter plekke?
http://video.google.nl/videoplay?docid=4120106559943988074quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef ELdudeness het volgende:
Is die uitzending van Peter R de Vries over deze zaak trouwens nog online te bekijken? ( volgens mij was dat op 2 december )
Was je erbij?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:31 schreef matthijst het volgende:
Ik verzin niks: Joran heeft haar kale geslachtsorgaan op de achterbank met z'n vingers bewerkt.
Die waar hij dat glaasje wijn in zijn ogen gooit? Heb het eergisteren nog gezien, hij wachtte echt rustig af op het juiste moment, en gooide toen dat glas leeg in z'n gezicht. Best een laffe actie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef ELdudeness het volgende:
Is die uitzending van Peter R de Vries over deze zaak trouwens nog online te bekijken? ( volgens mij was dat op 2 december )
Nee ik bedoelde die link die hier net gegeven was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die waar hij dat glaasje wijn in zijn ogen gooit? Heb het eergisteren nog gezien, hij wachtte echt rustig af op het juiste moment, en gooide toen dat glas leeg in z'n gezicht. Best een laffe actie.
Nee, ik was er niet bij toen Joran d'r vingerde... Joran was er zelf wel bij:quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef DS4 het volgende:
Was je erbij?
Zo'n smaakje krijg ik er ook bij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef Fides het volgende:
Ik denk niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk wel dat hij weet wat er gebeurd is die nacht.
Na het zien van deze documentaire ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat Joran van der sloot er meer van weet dan hij zegt. Zoals dat stukje dat gezegd wordt dat hij die Zwerver van een brug het water in gegooid heeft. Dat vindt ik eigenlijk toch wel veel over iemand zeggen. En ook het feit dat hij alleen in zo'n appartementje zit in die tuin met al die foto's van die vriendinnen van hem aan de muur. Hij was volgens mij echt obsesief met vrouwen en sex bezig. En daarnast vindt ik het uiterst vreemd dat die Nathalie hollaway perse op dat strand wou blijven, terwijl die Joran van der sloot werd opgehjaald door die vriend , ze hadden haar toch met die auto even naar het hotel kunnen brengen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Ysblok het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=4120106559943988074
Hoe dan ook, de kans is groot dat hij meer weet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk niet dat hij der vermoord heeft, wel denk ik dat er dingen zijn gebeurd, miss. te veel drank/drugs en dat ze daar aan is overleden.
Ook denk ik dat ze het lijk hebben verstopt ergens in de zee ofzo.
Hij weet zeker meer denk ik ja en die andere 2 ook, maar vermoord denk ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de kans is groot dat hij meer weet.
Dat je de rest van je leven met het idee kunt rondlopen dat je meer weet, wat er is gebeurd met haar of mogelijk dat je haar hebt vermoord, vind ik heel koud, koelbloedig.
In zijn geval zou ik er niet mee kunnen leven.
Dat ze niet meer leeft is duidelijk en de kans dat ze in de zee is terechtgekomen en er niks meer van haar lichaam over is ook.
We waren er geloof ik al uit dat de verklaringen van Joran niet allemaal op waarheid berusten...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef matthijst het volgende:
Nee, ik was er niet bij toen Joran d'r vingerde... Joran was er zelf wel bij:
uit het vorige topic...quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij moet bij de recherche gaan. Jij hebt nl. maar een paar aanwijzingen nodig om een zaak op te lossen kennelijk. Ik ben zo dom dat ik denk dat er nog steeds geen bewijs is voor moord...
1 vande grootste redenen om hem te blijven verdenken! dat en die foto...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
We waren er geloof ik al uit dat de verklaringen van Joran niet allemaal op waarheid berusten...
Hoop gejank. Het is hier een forum.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef waht het volgende:
"Joran vd. Sloot, moordenaar, of gewoon een eng kereltje?"
Ehh, geen van beide? Uiteraard kennen jullie hem allemaal persoonlijk en gaan jullie al jáááren dagelijks met hem om.
Neu, maar hier is hij niet op terug gekomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:
We waren er geloof ik al uit dat de verklaringen van Joran niet allemaal op waarheid berusten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |