Da's wel een onwijs sfeervolle foto voor dat senseo-apparaat van jou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zijn jullie voor gekken
Gisteren ook he, ik drink zo mijn koffie lekker puur met de walm van verse koffie. De puurheid spat er vanaf ik ruik alles lekkere koffiearoma in m'n neus..
[ afbeelding ]
Wat doet Sjoerdjuh, hij gooit er 2 zakjes suiker in
WEG KOFFIE !
En daarna ! ook nog poedermelk![]()
Hoe komen jullie erbij om je pure lekkere koffie te verpesten met zoetigheid
Dat jij nou alleen maar senseo drinktquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Chr0nicle het volgende:
dat slootwater
Ik drink als het kan geen senseoquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's wel een onwijs sfeervolle foto voor dat senseo-apparaat van jou.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Chr0nicle het volgende:
Tja omdat pure koffie goor is natuurlijk, je moet dat slootwater toch een beetje smaak geven. Mensen die melk en suiker in de koffie gooien zijn een beetje de chef-koks tussen de vloeistof consumeerders.
En het kan zeker nooit, dus je zit stuckz met senseooo. Wa!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik drink als het kan geen senseo![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
Mensen die melk en suiker in de koffie gooien zijn de mensen die ook overal ketchup bij willen.Een gruwel voor elke chef-kok.
zwart
Damn, koffiemelk in je thee, viez, jewait.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Thee met suiker en koffiemelk das lekkurrrrr
ik drink geen koffie nml
hoewel alleen buisman
dag
Dat lijkt me idd wel heel goorquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Damn, koffiemelk in je thee, viez, jewait.
OMGquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Chr0nicle het volgende:
mm nou ik gooi dus niet overal ketchup bij, maar ik kan je wel zeggen dat ik Senseo beter vind smaken dan zelfgemaakte koffie(ohjee, here come the flames)
Koffie drinkz je om wakker te stayen. jewait.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ja hoor, je bent hééél stoer, dat je koffie lust zonder suiker en melk. Papa is héél trots op je. Ga nu maar weer slapen.
Met koffiemelk en suiker dus, en dan vooral koffiemelk, het heeft niet voor niks die naam gekregen. Koffiemelk zoals die bedoeld isquote:
Ik blijf ook wel wakker met koffie met een suikerboest ikweetechtsveelmeerdanjedenktssssquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Koffie drinkz je om wakker te stayen. jewait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |