Da's wel een onwijs sfeervolle foto voor dat senseo-apparaat van jou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zijn jullie voor gekken
Gisteren ook he, ik drink zo mijn koffie lekker puur met de walm van verse koffie. De puurheid spat er vanaf ik ruik alles lekkere koffiearoma in m'n neus..
[ afbeelding ]
Wat doet Sjoerdjuh, hij gooit er 2 zakjes suiker in
WEG KOFFIE !
En daarna ! ook nog poedermelk![]()
Hoe komen jullie erbij om je pure lekkere koffie te verpesten met zoetigheid
Dat jij nou alleen maar senseo drinktquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Chr0nicle het volgende:
dat slootwater
Ik drink als het kan geen senseoquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's wel een onwijs sfeervolle foto voor dat senseo-apparaat van jou.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Chr0nicle het volgende:
Tja omdat pure koffie goor is natuurlijk, je moet dat slootwater toch een beetje smaak geven. Mensen die melk en suiker in de koffie gooien zijn een beetje de chef-koks tussen de vloeistof consumeerders.
En het kan zeker nooit, dus je zit stuckz met senseooo. Wa!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik drink als het kan geen senseo![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
Mensen die melk en suiker in de koffie gooien zijn de mensen die ook overal ketchup bij willen.Een gruwel voor elke chef-kok.
zwart
Damn, koffiemelk in je thee, viez, jewait.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Thee met suiker en koffiemelk das lekkurrrrr
ik drink geen koffie nml
hoewel alleen buisman
dag
Dat lijkt me idd wel heel goorquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Damn, koffiemelk in je thee, viez, jewait.
OMGquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Chr0nicle het volgende:
mm nou ik gooi dus niet overal ketchup bij, maar ik kan je wel zeggen dat ik Senseo beter vind smaken dan zelfgemaakte koffie(ohjee, here come the flames)
Koffie drinkz je om wakker te stayen. jewait.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ja hoor, je bent hééél stoer, dat je koffie lust zonder suiker en melk. Papa is héél trots op je. Ga nu maar weer slapen.
Met koffiemelk en suiker dus, en dan vooral koffiemelk, het heeft niet voor niks die naam gekregen. Koffiemelk zoals die bedoeld isquote:
Ik blijf ook wel wakker met koffie met een suikerboest ikweetechtsveelmeerdanjedenktssssquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Koffie drinkz je om wakker te stayen. jewait.
Later als je groot bent weet je wel beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Met koffiemelk en suiker dus, en dan vooral koffiemelk, het heeft niet voor niks die naam gekregen. Koffiemelk zoals die bedoeld is
Pure koffie is gewoon goor. Maar jij bent zeker zo een grootverbruiker, net zoiets als mensen die veel bier drinken... "de eerste twee glazen zijn wat minder maar erna is het heerlijk!"quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Later als je groot bent weet je wel beter.
proest!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:23 schreef Chr0nicle het volgende:
Later als jij groot bent zullen de tekenen van je koffieverbruik in ieder geval voor iedereen zichtbaar zijn![]()
Wat dan, wordt ie dan net zo zwartz als zijn koffie?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:23 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Later als jij groot bent zullen de tekenen van je koffieverbruik in ieder geval voor iedereen zichtbaar zijn![]()
Eerste 2 glazen bier vies!?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:23 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Pure koffie is gewoon goor. Maar jij bent zeker zo een grootverbruiker, net zoiets als mensen die veel bier drinken... "de eerste twee glazen zijn wat minder maar erna is het heerlijk!"![]()
Ja, uit '87.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste 2 glazen bier vies!?![]()
Broekie.
Lees wat er staat... "net als die mensen" en dus niet "net zoals ik"... VMBO?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste 2 glazen bier vies!?![]()
Broekie.
Liever niet dank je, slechte ervaringen met extreme koffie consumeerdersquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, uit '87.
Jongen, je moet het allemaal nog leren. We praten over een paar jaar nog wel eens.....
Vertel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:33 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Liever niet dank je, slechte ervaringen met extreme koffie consumeerders
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef Rekkie het volgende:
Omdat ik koffie anders neit te zuipen vind natuurlijk
koffie is smerig! met suiker en melk is het voor sommige nog te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe komen jullie erbij om je pure lekkere koffie te verpesten met zoetigheid
Je probeert je in te dekken. Mensen die veel bier drinken vinden hun eerste biertjes niet vies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:32 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Lees wat er staat... "net als die mensen" en dus niet "net zoals ik"... VMBO?
En een lul van 23 cm.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat gooien met vmbo op Fok doet mij weinig, alle fokkers hebben minimaal HBO.
Koffie hoef je toch niet te drinkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
koffie is smerig! met suiker en melk is het voor sommige nog te doen.
Jij eet je biefstuk ook zo uit de verpakking?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef ichi_the_killer het volgende:
Koffie moet idd puur gedronken worden.. Als er suiker en melk in behoord te zitten werdt het wel met die ingredienten verkocht.. koffie verkrachtersals je geen koffie lust drink het dan ook niet en maak er ckr geen zure sloot van
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Koffie hoef je toch niet te drinken
jij eet je aardappelen in schil en rauw? want als ze gewassen en gekookt moesten worden was dat toch wel al gedaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef ichi_the_killer het volgende:
Koffie moet idd puur gedronken worden.. Als er suiker en melk in behoord te zitten werdt het wel met die ingredienten verkocht.. koffie verkrachtersals je geen koffie lust drink het dan ook niet en maak er ckr geen zure sloot van
Appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Jij eet je biefstuk ook zo uit de verpakking?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef PretKroket het volgende:
*drinkt koffie met suiker en melkPlast zittend
Staat ook nergens dat die eerste (of eerste twee) vies is/zijn....quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je probeert je in te dekken. Mensen die veel bier drinken vinden hun eerste biertjes niet vies.![]()
Dat gooien met vmbo op Fok doet mij weinig, alle fokkers hebben minimaal HBO.
Hoe noem jij jou 'brouwsel' dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef AMDB het volgende:
Je mag het best met suiker en melk drinken, maar noem het dan geen koffie meer.
Ik neem altijd een half schepje/half suikerklontje in m'n koffie, drinkt het iets makkelijker weg, al is zonder ook makkelijk te pruimen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Argento het volgende:
hoe kom jij erbij om over andermans gewoonten te klagen? Jij hoeft die koffie niet te drinken hoor. Klsgen om maar iets te klagen te hebben is allang niet meer hip.
"Minder" is ook BS. Er is juist niets lekkerder dan dat eerste koude pilsje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Staat ook nergens dat die eerste (of eerste twee) vies is/zijn....
Er staat "minder" ... over indekken gesproken, je draait het gewoon precies zoals het je uit komt.
Dude het is verder ook niet belangrijk, het was maar een vergelijking met koffie om een punt duidelijk te maken. Sjeesusquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:00 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
"Minder" is ook BS. Er is juist niets lekkerder dan dat eerste koude pilsje!
Leven is het voorportaal van de dood.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:00 schreef Empedocles het volgende:
koffie is toch maar een bron van acrylamide.
fuck vergelijkingen, en al helemaal als ze mank gaan. Hoewel een goeie zwarte kop koffie eigenlijk best te vergelijken is met dat eerste koude pilsje! Goddelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Dude het is verder ook niet belangrijk, het was maar een vergelijking met koffie om een punt duidelijk te maken. Sjeesus
Wie zegt dat ik wakker benquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mensen die wakker zijnecht niet
Nee hoor. Bij de meeste mensen is Senseo ook beter binnen te houden dan gewone koffie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Chr0nicle het volgende:
mm nou ik gooi dus niet overal ketchup bij, maar ik kan je wel zeggen dat ik Senseo beter vind smaken dan zelfgemaakte koffie(ohjee, here come the flames)
]quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
jij eet je aardappelen in schil en rauw? want als ze gewassen en gekookt moesten worden was dat toch wel al gedaan?
inderdaad, alweer zo'n kut vergelijking. Denk je dat koffie in pakjes aan de boom groeit?? Die shit wordt gebrand enzo, en vervolgens gooi je er ook nog heet water overheen. Veel plezier met je rauwe koffiebonen jongenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
]
nee maar ik voeg er ook geen andere producten aan toe...
Fout! Koffie is een warm en geurig extract van geroosterde en gemalen zaden van de koffieplantquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef PretKroket het volgende:
Koffie is verbrand koffieboonpoeder, met water toegevoegd..
mjammie
ik heb het over koffie drinken.. niet over koffiebonen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
inderdaad, alweer zo'n kut vergelijking. Denk je dat koffie in pakjes aan de boom groeit?? Die shit wordt gebrand enzo, en vervolgens gooi je er ook nog heet water overheen. Veel plezier met je rauwe koffiebonen jongen
Of van uitgepoepte koffiebonen, mjamquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Fout! Koffie is een warm en geurig extract van geroosterde en gemalen zaden van de koffieplant![]()
mjammie
Nee, maar ik gooi ook geen melk en suiker bij mij aardappels. WTF hebben aardappels met koffie te maken? Analogieen zuigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
ik heb het over koffie drinken.. niet over koffiebonen..
als jij patat eet druk je toch ook neit hele aardappelen je strot in ?
Hmmm rauwe biefstuk! JUMMMMMMMMquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Jij eet je biefstuk ook zo uit de verpakking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Heb je het wel eens geproeft?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Damn, koffiemelk in je thee, viez, jewait.
ha, snuf zout in de koffie is niets hips. Dat hoort. Als je dat niet kent mag je al helemaal niet over koffie gewoontes pratenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef WalterSobchak het volgende:
ook zoiets, al die hippe koffie die tegenwoordig hebt, om nog maar te zwijgen over senseo en nespresso. Of in een restaurant, krijg je zo'n klein kutkopje espresso. Doe mij maar gewoon een grote bak filterkoffie!
Deed ik vroeger wel altijd. Maar dat is dan ook alweer zowat 20 jaar geledenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geproeft?
In Engeland doen ze er gewone melk in, koffiemelk is nog lekkerder!
![]()
Ja, zoetjes. Dat verschil merk je wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef profielnaam het volgende:
ik drink het ook altijd puur, m'n vader gooide eens een klein zoetje in m'n koffie.. dat merk ik ook direct op.
Hmm, ik heb op 1 april weleens koffie met zout gekregen van een grappenmaker, en dat was niet echt een succes, maar ja ik was er ook niet op berekend. Toch heb ik het gevoel dat ik heel hard word uitgelachen als ik hier straks kom vertellen dat ik het geprobeerd heb...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
ha, snuf zout in de koffie is niets hips. Dat hoort. Als je dat niet kent mag je al helemaal niet over koffie gewoontes praten
Je moet er ook geen theelepel zout in gooien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:19 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hmm, ik heb op 1 april weleens koffie met zout gekregen van een grappenmaker, en dat was niet echt een succes, maar ja ik was er ook niet op berekend. Toch heb ik het gevoel dat ik heel hard word uitgelachen als ik hier straks kom vertellen dat ik het geprobeerd heb...
Mannen die dat zeggen twijfelen aan hun mannelijkheid en proberen op deze manier hun zelfvertrouwen op te krikkenquote:
Suiker en melk is voor mietjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mannen die dat zeggen twijfelen aan hun mannelijkheid en proberen op deze manier hun zelfvertrouwen op te krikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |