abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56407251
waarom ga je ueberhaupt iedere flipping avond de hort op, iedere dag naar weer een andere 'buurtsuper'.

blijf lekker idd bankhangen, ze heeft vast weergaloze home cinema zooi , kijk wat films, lees een boek, boek een vakantie naar het midden van nergens, zet je in voor een goed doel, tijd zat, geld zat, jong zat, de wereld is je neukende oester, verdomme.

neukende oester
effe googlen , hoor, hoe doen oesters het eigenlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56407361
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef milagro het volgende:
waarom ga je ueberhaupt iedere flipping avond de hort op, iedere dag naar weer een andere 'buurtsuper'.

blijf lekker idd bankhangen, ze heeft vast weergaloze home cinema zooi , kijk wat films, lees een boek, boek een vakantie naar het midden van nergens, zet je in voor een goed doel, tijd zat, geld zat, jong zat, de wereld is je neukende oester, verdomme.

neukende oester
effe googlen , hoor, hoe doen oesters het eigenlijk
Inderdaad. Ga lekker thuis gamen, ga sporten, ga dvd kijken, ga stofzuigen, doe een cursus Zweeds, knip/lijm modelvliegtuigjes, loop je belastingen na, ga Fokken! of wat dan ook. Maar ja, zij is een ster, zij heeft miljoenen, dan zal ze het wel beter weten dan ons plebs.
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:35:04 #203
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_56413551
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]

of kan deze beter in OUD, het tepelkloven topic of zo
Waar komen eigelijk die moedervlekken opeens vandaan..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_56427943
Net op CNN een bericht dat de politie op weg is naar het huis van Britney. Was net te laat om het hele bericht te volgen, maar er is weer wat aan de hand.
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:19:07 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56427951
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
Net op CNN een bericht dat de politie op weg is naar het huis van Britney. Was net te laat om het hele bericht te volgen, maar er is weer wat aan de hand.
damn.

CNN aanslingert.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56428006
Britney Shrink Calls Cops
Posted Jan 31st 2008 4:02AM by TMZ Staff

Law enforcement sources tell TMZ Britney's psychiatrist got in touch with the North Hollywood division of the LAPD and set tonight's events in motion.
As we first reported (see below) the shrink told cops that he was alarmed at her driving and her "downhill behavior." We're told the Captain at the North Hollywood division told officers "something must be done."

The EMS just arrived and we expect Britney will be taken to Cedars-Sinai Medical Center.
pi_56428020
Police At Brit's House
Reports say drama is unfolding around Britney Spears...

As police are once again at her home.

In a breaking news report, TMZ is reporting that police are at Britney's Beverly Hills home, but they say police officials will not reveal the reason why.

They also report that close to 60 paparazzi, news vans and a helicopter are at the scene.

Brit's mum is with her daughter inside the house, and it's also thought her friend/ manager Sam Lutfi is there, as well as her cousin Alli Sims.

TMZ says law enforcement sources told them Britney's psychiatrist contacted the North division of the LAPD.

Earlier this month there was drama galore as Britney was rushed from her house on a stretcher and taken to Cedars-Sinai Medical Center.

We'll keep you posted throughout the day as things unfold...
pi_56428114
Het zal weer eens niet... *zucht*
I had a signature once. It was awful.
pi_56428130
Perez:

The police showed up at Britney Spears' house AGAIN on Wednesday night. Helicopters, dozens and dozens of paparazzi. Almost 100. Britney's mom. Alli. They all were there.

The scene was chaos.

Rumors were swirling that troubled mother of two attempted suicide. Thankfully, she is said to be without harm and nothing serious happened. The attempted suicide reports are false.

We just don't know what to say anymore.

It's so painfully obvious that she needs some SUBSTANTIAL help.

We hope she gets it - soon.

You know, on the bright side of things: if Britney DID attempt to harm herself or threaten to, then her family CAN have her committed and get the psychiatric treatment that will save her life.

Update: An ambulance left Spears' house around 1:20 A.M.

Berciht 2:
After another dramatic evening on Wednesday, Britney is finally going to get the help she needs.

A psychiatrist she has been seeing, who was at her home last night, is intent on having her committed AS WE TYPE.

The shrink called police after growing concerned with Spears' deteriorating behavior.

An ambulance arrived at her house at approximately 1:00 A.M. Pacific.

This truly is heartbreaking.

Thankfully Britney is okay, and thankfully her children are far away from all this drama.
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:37:00 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56428273
TMZ:
Britney Spears is currently being taken by ambulance to UCLA Medical Center and will be placed on a 5150 hold, which means she poses a danger to herself and others. This is her second 5150 stint this month.

Cops are currently speaking on police radio in code, saying, "The Package is on the way."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:38:58 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56428311
Nu maar hopen dat er echte hulp komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56428342
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Sanne het volgende:
Nu maar hopen dat er echte hulp komt.
ja dat zou hoog tijd worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56428486
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
Cops are currently speaking on police radio in code, saying, "The Package is on the way."
The Package Je zou maar zo genoemd worden

Maar ff serieus, ik hoop zó dat Brit nu écht geholpen gaat worden, maar het zal wel weer niet
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:01:08 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56428786
TMZ:
quote:
Britney Went Willingly

Posted Jan 31st 2008 4:32AM by TMZ Staff

Britney SpearsTMZ has learned the plan to get Britney into UCLA Medical Center had been hatched for days -- it was aborted last night, but executed just minutes ago. And we're told the plan was so intricate the FAA had cleared airspace in route to the hospital.

Back at her house, Britney's psychiatrist told her she was going to the hospital. Her response was, "Is something wrong?" She was not resistant. She made hot chocolate and waited before paramedics arrived and placed her on a gurney.

We're told the psychiatrist felt her condition had deteriorated. Britney had not slept since Saturday -- a day and half longer than she stayed up in recent memory.

The reason she's at UCLA is her new treating psychiatrist practices out of that medical center.

We're told during her initial 72-hour stay she cannot be forced to take medication against her will. If, however, she refuses to take meds, the plan is for the the psych to go to court and have Britney held for an additional 14 days, during which time he can administer proper medications.

And get this ironic twist -- Lynne Spears and Adnan drove to the Medical Center in the same car. A source tells us when Lynne found out Britney was being committed, she blamed it on Sam and was extremely agitated. When Brit heard that, she screamed to her mother, "Shut the hell up."
pi_56429108
die moeder moet ook weg.

ik vrees dat Britney binnen no time zich weer bedenkt en d'r biezen pakt, terug naar huis.
volgens mij kan je wel naar de rechter stappen maar zolang zij zichzelf of anderen niet naar het leven staat, kan je niet zoveel
pi_56429505
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:14 schreef milagro het volgende:
ik vrees dat Britney binnen no time zich weer bedenkt en d'r biezen pakt, terug naar huis.
volgens mij kan je wel naar de rechter stappen maar zolang zij zichzelf of anderen niet naar het leven staat, kan je niet zoveel
Agree, maar als ze écht gedwongen 14 dagen opgenomen wordt en ze écht niet weg kan, waardoro ze dag en nacht in dezelfde saaie omgeving zit zonder paparazzo, dan bestaat er wel eindelijk een klein kansje dat ze misschien mogelijkerwijs eens écht gaat nadenken over waar ze mee bezig is en alsnog uit zichzelf het licht een beetje gaat zien.

Een kléín kansje dus.

Ik weet niet of er hier Viva-lezeressen zijn, maar Halina Rein had een mooie column geschreven over de gevallen Hollywoodmeisjes die de moeite van het samenvatten waard is. Ze stelde voor om deze meiden op een huisje middenin de Veluwe te zetten, waar Balkenende met zijn rare engelse accent waar je op slag rustig van wordt ze toes[reekt over normen en waarden, en waar de vrouw van Balkenende elke dag gezellig Hollandse pot voor ze maakt. na verloop van tijd gaan ze heerlijke activiteiten gaan doen als kaasmaken. En als ze dan weer fietskuiten en een gezonde blos op hun wangen hebben, dan kunnen ze misschien weer een film opnemen, in Nederland op een Nederlandse filmset,w aar je soms een halve dga op een stoeprand zit te wachten tot je aan de beurt bent en je niet snel naar drugs etc grijpt

Ik zat het me stiekem voor te stellen, en ik zou wel benieuwd zijn wat er zou gebeuren als je die meiden echt naar het nuchetere Holland zou halen....
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:56 #217
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56429904
Jeez, als je ziet hoeveel auto's, motoren en wat ook zijn uitgerukt denk je op zijn minst dat Bush daar wordt vervoerd.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:08:48 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56430176
Britney aan de Chrystal Meth?
quote:
Britney in crystal meth claims
BRITNEY SPEARS is addicted to crystal meth, it was claimed yesterday - as the singer nipped out in a revealing top.

The troubled pop princess, 26, removed her jacket in Los Angeles to show off a see-through top - and a whole lot more.

She has barely worn a bra for weeks during a public meltdown, but this outfit left even less than usual to the imagination.

Her wardrobe blunder came as a US report claimed her erratic behaviour is the sign of a “drug-addled descent into madness”.

It said a “three-day crystal meth binge” led to the stand-off with cops that saw her lose custody of her kids.

An insider told an American newspaper: “Britney was high on meth and naked all day before. She took meth during her pregnancies.”

The star spent Tuesday evening driving around before donning a pink wig to go to a drug store at 5am.

She said: “I look horrendous. You’re making fun of me and, oh, my top is going to come off.”

Britney paid £25,000 in CASH for a new Mercedes - the following day she was seen pleading with chasing paps as she took a wrong turn on her journey home.
Het zou me niets verbazen, gezien haar vreemde gedrag.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:13:37 #219
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56430283
met miljoenen dollars op de bank en dan aan dat spul.... lijkt me niet... maar goed.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:21:01 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56430416
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Re het volgende:
met miljoenen dollars op de bank en dan aan dat spul.... lijkt me niet... maar goed.
Ik zie het verband niet helemaal
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56430428
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet helemaal
Er word bedoeld dat ze met pas en te onpas aan dat spul kan komen met zoveel geld op de bank.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:25:29 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56430502
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Re het volgende:
Hoezo? Chrystal Meth is een ontzettend verslavende drug, die door arm en rijk wordt gebruikt. Ben momenteel een boek aan het lezen van een rijkeluiszoontje die ook zwaar verslaafd aan die zooi raakte en die verslaving is zo goed als onmiddelijk een feit.

Verklaart ergens ook wel haar constante geshop, tweaken noemen ze dat: dwangmatige handelingen die dagenlang kunnen voortduren.
pi_56430560
Denk dat hij bedoelt dat je je als rijke een wat kwalitatief betere drug kan veroorloven die niet zo een snelle aanslag op je lichaam pleegt
pi_56430612
jezus, en dat is al sinds of van voor haar zwangerschap (laatste dan, neem ik aan) aan de gang?

ik dacht dat je van dat spul er compleet vertieft uit ging zien, maar dat is dan ws enkel zo als je geen geld meer hebt om ook nog normaal te kunnen eten dan?
pi_56430779
Ik zag laatst een documentaire op National Geographic over Meth verslaafden, echt te erg.
Ik hoop voor haar dat dit niet zo is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')