Inderdaad. Ga lekker thuis gamen, ga sporten, ga dvd kijken, ga stofzuigen, doe een cursus Zweeds, knip/lijm modelvliegtuigjes, loop je belastingen na, ga Fokken! of wat dan ook. Maar ja, zij is een ster, zij heeft miljoenen, dan zal ze het wel beter weten dan ons plebs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef milagro het volgende:
waarom ga je ueberhaupt iedere flipping avond de hort op, iedere dag naar weer een andere 'buurtsuper'.
blijf lekker idd bankhangen, ze heeft vast weergaloze home cinema zooi , kijk wat films, lees een boek, boek een vakantie naar het midden van nergens, zet je in voor een goed doel, tijd zat, geld zat, jong zat, de wereld is je neukende oester, verdomme.
neukende oester![]()
effe googlen , hoor, hoe doen oesters het eigenlijk
Waar komen eigelijk die moedervlekken opeens vandaan..quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
of kan deze beter in OUD, het tepelkloven topic of zo
damn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
Net op CNN een bericht dat de politie op weg is naar het huis van Britney. Was net te laat om het hele bericht te volgen, maar er is weer wat aan de hand.
ja dat zou hoog tijd wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:38 schreef Sanne het volgende:
Nu maar hopen dat er echte hulp komt.
The Packagequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
Cops are currently speaking on police radio in code, saying, "The Package is on the way."
quote:Britney Went Willingly
Posted Jan 31st 2008 4:32AM by TMZ Staff
Britney SpearsTMZ has learned the plan to get Britney into UCLA Medical Center had been hatched for days -- it was aborted last night, but executed just minutes ago. And we're told the plan was so intricate the FAA had cleared airspace in route to the hospital.
Back at her house, Britney's psychiatrist told her she was going to the hospital. Her response was, "Is something wrong?" She was not resistant. She made hot chocolate and waited before paramedics arrived and placed her on a gurney.
We're told the psychiatrist felt her condition had deteriorated. Britney had not slept since Saturday -- a day and half longer than she stayed up in recent memory.
The reason she's at UCLA is her new treating psychiatrist practices out of that medical center.
We're told during her initial 72-hour stay she cannot be forced to take medication against her will. If, however, she refuses to take meds, the plan is for the the psych to go to court and have Britney held for an additional 14 days, during which time he can administer proper medications.
And get this ironic twist -- Lynne Spears and Adnan drove to the Medical Center in the same car. A source tells us when Lynne found out Britney was being committed, she blamed it on Sam and was extremely agitated. When Brit heard that, she screamed to her mother, "Shut the hell up."
Agree, maar als ze écht gedwongen 14 dagen opgenomen wordt en ze écht niet weg kan, waardoro ze dag en nacht in dezelfde saaie omgeving zit zonder paparazzo, dan bestaat er wel eindelijk een klein kansje dat ze misschien mogelijkerwijs eens écht gaat nadenken over waar ze mee bezig is en alsnog uit zichzelf het licht een beetje gaat zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:14 schreef milagro het volgende:
ik vrees dat Britney binnen no time zich weer bedenkt en d'r biezen pakt, terug naar huis.
volgens mij kan je wel naar de rechter stappen maar zolang zij zichzelf of anderen niet naar het leven staat, kan je niet zoveel
Het zou me niets verbazen, gezien haar vreemde gedrag.quote:Britney in crystal meth claims
BRITNEY SPEARS is addicted to crystal meth, it was claimed yesterday - as the singer nipped out in a revealing top.
The troubled pop princess, 26, removed her jacket in Los Angeles to show off a see-through top - and a whole lot more.
She has barely worn a bra for weeks during a public meltdown, but this outfit left even less than usual to the imagination.
Her wardrobe blunder came as a US report claimed her erratic behaviour is the sign of a “drug-addled descent into madness”.
It said a “three-day crystal meth binge” led to the stand-off with cops that saw her lose custody of her kids.
An insider told an American newspaper: “Britney was high on meth and naked all day before. She took meth during her pregnancies.”
The star spent Tuesday evening driving around before donning a pink wig to go to a drug store at 5am.
She said: “I look horrendous. You’re making fun of me and, oh, my top is going to come off.”
Britney paid £25,000 in CASH for a new Mercedes - the following day she was seen pleading with chasing paps as she took a wrong turn on her journey home.
Ik zie het verband niet helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Re het volgende:
met miljoenen dollars op de bank en dan aan dat spul.... lijkt me niet... maar goed.
Hoezo? Chrystal Meth is een ontzettend verslavende drug, die door arm en rijk wordt gebruikt. Ben momenteel een boek aan het lezen van een rijkeluiszoontje die ook zwaar verslaafd aan die zooi raakte en die verslaving is zo goed als onmiddelijk een feit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Re het volgende:
met miljoenen dollars op de bank en dan aan dat spul.... lijkt me niet... maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |