Vind je dat vreemd? Denk dat die van mevrouw Witehouse (of hoe die junk heet) ook al weken ligt te branden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:13 schreef static het volgende:
Bij diverse media ligt de necrologie al klaar.
Waarom vallen kortgeschoren licht gespierde mannen tegenwoordig in de smaak, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:24 schreef Harajuku. het volgende:
Kevin is lekker
Geniet ervan meid!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond zn gezicht altijd al leuk. Of het in is of niet zal me aan mijn reet roesten.
quote:Britney's Multiple Personality Disorder
Posted Jan 17th 2008 6:37PM by TMZ Staff
Sources are now painting a very disturbing picture of Britney Spears, or whoever she happens to be at any given moment.
We're told the whole British accent thing -- well, it's more than an accent. Britney has multiple personalities, including, as people in her life call it, "the British girl." We're told when Spears loses the British personality, she has absolutely no idea what she did during the time she assumed that personality.
Sources say Brit has a number of other identities, where she becomes "the weepy girl, the diva, the incoherent girl," and on and on.
Sources say Britney had become the British girl the day she didn't show for her deposition and has no recollection of it.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Haar stem is ook ineens heel anders, dus ik vermoed dat het één van haar andere persoonlijkheden is. Eentje die op enge glibberige kerels valt..
Verder heeft ze waarschijnlijk:
Een Amerikaanse persoonlijkheid die valt op white trash.
Een Big Black Momma persoonlijkheid die valt op KFC en Ben en Jerry's.
Een christelijke persoonlijkheid die niet in seks voor het huwelijk gelooft. Deze persoonlijkheid laat zich niet vaak meer zien.
Een kabbeldebabbellah persoonlijkheid die graag rode touwtjes om de pols draagt en met Madonna zoent.
Hier moet ik wel erg om lachenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze is iig niet zwanger.
Je winkel om 2 uur 's nachts openen voor iemand die net zo goed een zwerver had kunnen zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:17 schreef Vivi het volgende:
Britney Spears went on a late night shopping trip last night. Real late!
Going through one of her manic episodes, the mother of two, who can't see her kids, had Kitson open their store for her…..at 2 A.M.!
The trainwreck bought a bunch of stuff and then went to Kitson Men down the street and bought even more stuff!
Spears was seen sporting a big ring on her engagement finger.
A gift from Adnan?????
We hope there was vodka in that juice, crazy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkeltje R&P.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
En ik vond het nog eng ook, toen ik wakker schrok rond 03:00u.[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |