Ja, voor jou, ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Welnee, het is pas net 1 uur geweest!
Dat is een quote uit Californication, een leuke Amerikaanse serie. (En het is mijn eigen kleine protest tegen het verdwijnen van schaamhaar.)quote:Wat heb jij nou voor sig
quote:
Oh, daar heb ik wel van gehoord, maar nog niet gezien. Dus het is wel wat?? Is toch met David Duch...nogwat van X-files?? Die mot ik niet zo eigenlijk!!quote:Dat is een quote uit Californication, een leuke Amerikaanse serie. (En het is mijn eigen kleine protest tegen het verdwijnen van schaamhaar.)
Ja, maar dat is een kutband, dus dat vergeten we.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:22 schreef tong80 het volgende:
Tevens de naam van een album van de RHCP
Nee, die moest ik ook niet zo. Maar hij doet het geweldig. Ik was binnen vijf minuten vergeten naar wie ik zat te kijken. Je moet het echt gewoon eens proberen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, daar heb ik wel van gehoord, maar nog niet gezien. Dus het is wel wat?? Is toch met David Duch...nogwat van X-files?? Die mot ik niet zo eigenlijk!!
Dat je je voet op een vreemde manier neerslaar bij iedere stap, zonder reden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is een klapvoet eigenlijk?
Ja, alhoewel het geen luxe-gedachte is, meer zoiets van ik heb nu echt daadwerkelijk niets meer te verliezen zolangzamerhand, dus ik zie echt geen reden meer om ook maar een meest kleine beetje sociaal verantwoord te blijven. Dus ieder aardig woord wat jullie hier nu nog van me krijgen is gemeend, aangezien het me geen ene reet kan schelen of ik iemand wel of niet zou schofferen.quote:Bevalt die nieuwe state of mind je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |