Jouw übervette topic is niet beschamend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is daar dan zo schaamtevol aan?
Die naam is wel echt helemaal verkeerd gespeld trouwens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lange tijd niet gezien trouwens, wyccie.
Ik probeer tijdens de openingstijden te slapen. Dat lukt vandaag niet zo goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lange tijd niet gezien trouwens, wyccie.
Mijn nederige excuses daarvoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
Die naam is wel echt helemaal verkeerd gespeld trouwens.
Ja, ik zat hier de laatste tijd ook bijna nooit, maar ik post nog wel eens in TTK, en daar zie ik je ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik probeer tijdens de openingstijden te slapen. Dat lukt vandaag niet zo goed.
[..]
Ik kan niet stijgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie net dat ik op #100 in de post top 100 sta. Volgens mij sta ik sinds 2001 al in de top 100, met als hoogste plek 27 of 28, dus zou het wel schokkend zijn als ik eruit verdwijn. Ik post wel niet zo veel, maar sommige andere mensen posten niets. Dat betekent dus dat weer andere mensen wel BELACHELIJK VEEL moeten posten om mij elke keer maar weer te laten dalen.
"quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik zat hier de laatste tijd ook bijna nooit, maar ik post nog wel eens in TTK, en daar zie ik je ook niet.
En verder alleen in schaatstopics, maar daar had ik je uberhaupt niet verwacht.
Daar post ik inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik zat hier de laatste tijd ook bijna nooit, maar ik post nog wel eens in TTK, en daar zie ik je ook niet.
Hoezo? Wist je niet dat ik jeugdkampioen All round van 1994 ben geweest?quote:En verder alleen in schaatstopics, maar daar had ik je uberhaupt niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |