Gelukkig!! Ik kijk uit naar je posts over muziek en film, en lekker filosofische ontboezemingen!!quote:
Nee.quote:..en geen ruzie meer maken met Tong he. (Ik heb even snel bijgelezen.)
Ik geloof niet dat Danny erg kritisch is betreffende content, als de cijfers maar leuk tonen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Ja, dat zijn pijnlijke zaken. Ik vraag me ook af hoe Danny 's nachts slaapt als hij weet dat er dit soort dingen gebeuren op zijn forum.
Ik ben de laatste tijd helemaal into Elvis Costello.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef broer het volgende:
Het wordt tijd voor een muziektip van Lamon.
Jemig!!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
broer (sorry van toen, was mezelf niet)
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig!!
Xenia. Wat een avond, eerst Lamon, en nu Xeen ook nog
Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn. Gezellig.
Nouja gewoon... mijn postgemiddelde is wel dramatisch omlaag gegaan gok ik zoquote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef Lamonn het volgende:
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.
Zelfs Xenia post nog gewoon.
Ja gezellig.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Lamonn het volgende:
Eng, he?
Voor je het weet zijn we allemaal dood.
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:12 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je tegenwoording in Ierland woont Elizabeth? Wat doe je daar? Veel paardrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |