Doei. Doe je de deur goed dicht ?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Daarom kom ik jou nog even gedag zeggen en dan kom ik hier nooit meer.
Dag bwoew![]()
![]()
Jij bent hier nóg langer weggeweest dan sig: máándenlang. Marble, die de OP heeft gemaakt, heeft jou waarschijnlijk niet eens getroffen.quote:
Omdat die ander een wachtwoord naar een niet bestaand emailadres had. En daar weet ik even geen oplossing voor.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt, "Lamonn"?
Volgende keer kan ik RC er wel inplakken in plaats van ER?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent hier nóg langer weggeweest dan sig: máándenlang. Marble, die de OP heeft gemaakt, heeft jou waarschijnlijk niet eens getroffen.
Kan ik me nog herinneren, dus zal wel kloppen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:13 schreef Lamonn het volgende:
Omdat die ander een wachtwoord naar een niet bestaand emailadres had. En daar weet ik even geen oplossing voor.
Klaarblijkelijkquote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Marble het volgende:
Volgende keer kan ik RC er wel inplakken in plaats van ER?
[ afbeelding ]
Kost jou wel een vriendje op hyves.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk..
Ik begon me al bijna zorgen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |